Tulevaisuuden suomalaiset F1-kuskit

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
Eiköhän pysytä täälläkin aiheessa! Ei kai aikomus ollu mitään maantietovisailua harrastamaan tai haukkumaan Suomen paikkakuntia. Itseäni vaan kiinnostaisi kuka on seuraava F1-kuski, lieköhän sillä Annalalla mahdollisuuksia?
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
JML82 sanoi:
Eiköhän pysytä täälläkin aiheessa! Ei kai aikomus ollu mitään maantietovisailua harrastamaan tai haukkumaan Suomen paikkakuntia. Itseäni vaan kiinnostaisi kuka on seuraava F1-kuski, lieköhän sillä Annalalla mahdollisuuksia?
Ja vielä yleispoliisikin. Miellyttävä persoonallisuus. Vuhvuh :)

Mitä tulee Annalaan, niin mitäs tuohon nyt sanoisi. Jaa-a, voihan se olla, että on tai sitten voi olla, ettei ole.
 
Viimeksi muokattu:

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
formulastara sanoi:
Ja vielä yleispoliisikin. Miellyttävä persoonallisuus. Vuhvuh :)

Mitä tulee Annalaan, niin mitäs tuohon nyt sanoisi. Jaa-a, voihan se olla, että on tai sitten voi olla, ettei ole.
Minä en jaksa enää sinun kanssa nahistella joka asiasta. Tunnumme olevan asioista aina erimieltä, koska en fanita Räikköstä. En viitsi enää kommentoida keskustelujasi, jos pitää tuolleen ruveta ulisemaan kuin koira. Tuolla koira termillä en sitten halua loukata, mutta katsele tuotakin kommentiasi, niin huomaat. Itse sitten pistät Nicon kansallisuuskeskustelulle pisteen toisaalla. En minä jaksa puuttua tuommoseen, jos joku haluaa pysyttävän aiheessa. Tämä menee luonnollisesti off topickiksi, mutta menköön.
 
Viimeksi muokattu:

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
NOesc sanoi:
Nyt kun Räikkönen on mestari ja Kovalaisen (ja Rosbergin) menestys oli kohtalainen,herää ajatus kuka on seuraava uusi suomalainen joka istuutuu F1-auton ratin taakse?
Olen kovasti odotellut Ron Dennisiltä puhelua.Rupeaa olemaan siinä pisteessä että myös Keken puhelu käy.
 

Kulkki

Well-known member
Liittynyt
21.10.2007
Viestit
235
Pakko uskoa Atte Mustoseen (seuraavana F1-kuskina).

Muita varmoja staroja on varmasti nämä kaksi GP2 staraa Senna ja Grosjean. Harmi, ettei nyt ole Suomalaisia GP2 sarjassa, sillä sarja on muuten melko mielenkiintoinen.
 

jleinonen

Well-known member
Liittynyt
6.3.2003
Viestit
684
Sijainti
Grandriver
Atte Mustonen (Britti F3), Mika Mäki (Euro F3) ja Valtteri Bottas (Euro F-Renault) nostettiin Vauhdin Maailmassa seuraaviksi mahdollisuuksiksi.

Itse uskon että jos jostain noista niin Mustosesta vois tulla. Perinteisesti britten saarilta noustaan fykkösiin. Toisaalta Suomalaiskiintiö on kyllä F1:ssä muutaman vuoden vielä täynnä :rolleyes:
 

Beza

Well-known member
Liittynyt
31.1.2007
Viestit
142
jleinonen sanoi:
Atte Mustonen (Britti F3), Mika Mäki (Euro F3) ja Valtteri Bottas (Euro F-Renault) nostettiin Vauhdin Maailmassa seuraaviksi mahdollisuuksiksi.

Itse uskon että jos jostain noista niin Mustosesta vois tulla. Perinteisesti britten saarilta noustaan fykkösiin. Toisaalta Suomalaiskiintiö on kyllä F1:ssä muutaman vuoden vielä täynnä :rolleyes:
No onhan tuosta jo aikaa kun kolme Suomalaista nähtiin ykkösissä samaan aikaan :alppu:
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
Lisko sanoi:
Mika Mäki voitti ensimmaisen F1-kisansa:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/04/634346

Ihan lupaavalta vaikuttaa tää Mäki, antanu kovia näyttöjä myös aiemmissa sarjoissa (BMW ADADC 2.sija, Forumla Renault Italia 1. sija), kyllä tuosta kaverista tullaan vielä kuulemaan..:alppu:
Ei kait sentään F1-kisaa?? Hieno suoritus on kyllä. Schumacher povaa näköjään jokaisesta saksalaisesta nuoresta ajasta uutta supertähteä :D Vettel, Hülkenberg... Eiköhän niistä joku saata sattua sit kohdilleen.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
formulastara sanoi:
:D

On se aika tuppukylä ihan jo pohjoismaisessa mittakaavassa, saati eurooppalaisessa saati koko maailmassa.:rolleyes:

Asukkaat sieltä tosin kuvittelee asuvansa jossakin metropolissa.:eek:
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
Moe Szyslak sanoi:
:D

On se aika tuppukylä ihan jo pohjoismaisessa mittakaavassa, saati eurooppalaisessa saati koko maailmassa.:rolleyes:

Asukkaat sieltä tosin kuvittelee asuvansa jossakin metropolissa.:eek:
Täytyy tähän kyllä kompata (vaikka itse pyysin pysyttävän aiheessa :D). Ihan kun stadin hemmot pitävät itteänsä jonain Euroopan mekan ihmisinä. Tuommosia kommentteja olen ite kuullu kyllä lähinnä nuorisolta, siis ruvetaan leuhkimaan jollain stadilaisuudella.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
formulastara sanoi:
Suomussalmi on kyllä oikea emäjunttila.
Totta, samaa sarjaa Lappeenrannan kanssa.


Meiti ei hirveesti oo nuita alasarjoja seuraillu, joten ainoastaan tuo Mäki on tehny jotain mistä oon jopa kuullu. Tietysti nuo meriitit on tänne kirjoteltu muistaki kuskeista, mutta hiljasta on vielä ollu. Ja eihän media kyllä kovin helpolla rupee niistä pikkuformuloista uutisoimaan.

Taitaa se Niemelä olla edelleen askeleen Mäkiä edellä. Siinä kai ne kaks kaveria joilla on tsäänssit. Ite en oo seurannu, joten en tiiä nuista muuta ku meriitit.
 
Ylös