Tulevia pelejä (tietokone jne).

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Onko tuossa mitään muuta uutta kuin grafiikka? Vaurionmallinnuskin tekee vain paluun.

Paappa

Komia on aina komia
Sijainti
Mustalampi
Itellä odotuksissa on ainakin Moh Airborne, marraskuussa julkaistavat Crysis ja Cod 4 ja keväällä tuleva Far Cry 2, Mohaat on kaikki aiemmat pelattu läpi samaten kuin Far Cry ja Codit. Taitaa vaan olla niin että ei riitä Acerin näyttiksen potku noiden pelien pelaamiseen.:frown:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Paras NFS edelleen olut Porsche Challenge. Kunnon wanhan ajan Street Rod -meininkiä. Tommosia auton väkertelypelejä lisää!

Sijainti
Oslo
m a c h i n a r i u m :ahem:

Amanita Design team (Samorost 1 & 2) is now working on a full-scale adventure game called Machinarium.
We expect to release the game in the 2nd half of 2008. More Info sooner or later.

Vähän esimakua tuosta Machinariumista kenties saa kokeilemalla vaikkapa point and click-pelejä Samorost1:stä ja Samorost2.sta jotka löytyvät tämän linkin takaa:
www.amanitadesign.com

Samorost2 on saavuttanut mm. seuraavat tunnustukset:
-Webby Award Winner 2007 (games category)
-IFG 2007 - Best Web-Browser Game

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Paappa sanoi:
Itellä odotuksissa on ainakin Moh Airborne, marraskuussa julkaistavat Crysis ja Cod 4 ja keväällä tuleva Far Cry 2, Mohaat on kaikki aiemmat pelattu läpi samaten kuin Far Cry ja Codit. Taitaa vaan olla niin että ei riitä Acerin näyttiksen potku noiden pelien pelaamiseen.:frown:
Mulla on tuo Moh Airborne kohta pelattuna läpi.

Paappa

Komia on aina komia
Sijainti
Mustalampi
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla on tuo Moh Airborne kohta pelattuna läpi.
Mä tuon demon imuuttelin joku aika sitten mutta ei lähtenyt edes asentumaan, ilmoitti että näyttis ei ole tuettujen listalla tjsp.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Paappa sanoi:
Mä tuon demon imuuttelin joku aika sitten mutta ei lähtenyt edes asentumaan, ilmoitti että näyttis ei ole tuettujen listalla tjsp.

Se tuntuu olevan pirun raskas peli näytönohjaimelle. On tapahtunut useammin kuin kerran, että kyseistä peliä lopetettaessa tulee ruutu jota en ole missään muussa yhteydessä koskaan nähnyt: Windowsin ilmoitus että näytönohjain (mun koneen tapauksessa Nvidian Geforce 7600GT) ei enää vastaa ja jotain nv4_disp:istä tms. ja kone täytyy buutata koska tuon ilmoituksen lisäksi ruudulla on vain harmaata ja mitään ei pysty tekemään.

Mullakin tuo valitti asennusvaiheessa, että laitteisto ei ole riittävä (koneessa kuitenkin giga (vai kaks? en muista) muistia, em Nvidian näytönohjain ja tuplaytiminen prosu) mutta uskon että tuo johtuu siitä että olen laittanut Cool'n Quietin päälle. Tällöin AMD vaihtelee kellotaajuutta käytön mukaan ja asennusohjelma kuvitellee että siellä on gigainen prosu.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Runar ja Kyllikki sanoi:
Se tuntuu olevan pirun raskas peli näytönohjaimelle. On tapahtunut useammin kuin kerran, että kyseistä peliä lopetettaessa tulee ruutu jota en ole missään muussa yhteydessä koskaan nähnyt: Windowsin ilmoitus että näytönohjain (mun koneen tapauksessa Nvidian Geforce 7600GT) ei enää vastaa ja jotain nv4_disp:istä tms. ja kone täytyy buutata koska tuon ilmoituksen lisäksi ruudulla on vain harmaata ja mitään ei pysty tekemään.

Mullakin tuo valitti asennusvaiheessa, että laitteisto ei ole riittävä (koneessa kuitenkin giga (vai kaks? en muista) muistia, em Nvidian näytönohjain ja tuplaytiminen prosu) mutta uskon että tuo johtuu siitä että olen laittanut Cool'n Quietin päälle. Tällöin AMD vaihtelee kellotaajuutta käytön mukaan ja asennusohjelma kuvitellee että siellä on gigainen prosu.
Ei minulla ollut ongelmia vaikka on ollut AMD 64 Core X2 ja GeForce 7650 GS, oli yhdessä pelissä ollut omituista vikaa ja takeltelemista, näytönohjaimen päivityksen jälkeen pyöri paljon tehokkaammin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Thunder sanoi:
Ei minulla ollut ongelmia vaikka on ollut AMD 64 Core X2 ja GeForce 7650 GS, oli yhdessä pelissä ollut omituista vikaa ja takeltelemista, näytönohjaimen päivityksen jälkeen pyöri paljon tehokkaammin.
Eli hyvin samanlainen kokoonpano kuin mullakin.
Kannattaiskohan mun downgreidata näytönohjaimen ajurit niihin, jotka oli alkuperäset. Nyt mulla on uusimmat ajurit.

Tosin missään muussa pelissä tuota ei tapahdu, vain tuossa MOH: Airbornessa. Eikä siinäkään koskaan kesken pelin vaan peliä lopetettaessa.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
MoH Airborne tuli pelattua parissa illassa läpi. Hyvä peli, mutta auttamattoman lyhyt. CoD.tä odottelen kovasti. Aiemmat tietokoneelle julkaistut osat löytyy ja ne on tullut tahkottua läpi moneen otteeseen.

Sijainti
Oslo
m a c h i n a r i u m :ahem:

Amanita Design team (Samorost 1 & 2) is now working on a full-scale adventure game called Machinarium.
We expect to release the game in the 2nd half of 2008. More Info sooner or later.

Vähän esimakua tuosta Machinariumista kenties saa kokeilemalla vaikkapa point and click-pelejä Samorost1:stä ja Samorost2.sta jotka löytyvät tämän linkin takaa:
www.amanitadesign.com

Samorost2 on saavuttanut mm. seuraavat tunnustukset:
-Webby Award Winner 2007 (games category)
-IFG 2007 - Best Web-Browser Game
Jees, Machinarium on näköjään lopultakin julkaistu! Demokenttä oli taattua Amanita-laatua - 20$ täysimittaisesta pelistä ei tunnu lainkaan kohtuuttomalta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Läpäisin eka screenin demosta. :ahem:
Ja mä toisen :eek:

Välillä kyllä tuo ohjaus tuntuu hieman huteralta, robo ei aina suostu ymmärtämään mitä haluan tehdä, yhtäkkiä se vaan sitten toimii vaikka mielestäni tein kaiken kuten aiemminkin.

Ei hullumpi idea, en tosin ole varma jaksaisinko tuota kauhean pitkään vääntää.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
CitiesXL on myynnissä ja laittaa huolella SimCity-sarjaa turpaan. Helvetin kauan mä oon oottanut että noissa peleissä pääsis katutasolta näkemään sitä kaupungin realismia. No nyt pystyy ja kaunista shittiä on.

39,90 euroa meni luottokortilta ja latautuu parhaillaan!

Sai MB:ssä hyvät arvostelut. Demonkin tuosta saa mutta kun kermat oli jo pöksyissä niin menin suoraan tilaamaan.

http://www.citiesxl.com/