IceManFani
Tunari
Täällä voi sitte höpötellä vielä julkaisemattomista tietokone ja konsolipeleistä.
Viimeksi muokattu:
Mulla on tuo Moh Airborne kohta pelattuna läpi.Paappa sanoi:Itellä odotuksissa on ainakin Moh Airborne, marraskuussa julkaistavat Crysis ja Cod 4 ja keväällä tuleva Far Cry 2, Mohaat on kaikki aiemmat pelattu läpi samaten kuin Far Cry ja Codit. Taitaa vaan olla niin että ei riitä Acerin näyttiksen potku noiden pelien pelaamiseen.:frown:
Mä tuon demon imuuttelin joku aika sitten mutta ei lähtenyt edes asentumaan, ilmoitti että näyttis ei ole tuettujen listalla tjsp.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on tuo Moh Airborne kohta pelattuna läpi.
Paappa sanoi:Mä tuon demon imuuttelin joku aika sitten mutta ei lähtenyt edes asentumaan, ilmoitti että näyttis ei ole tuettujen listalla tjsp.
Ei minulla ollut ongelmia vaikka on ollut AMD 64 Core X2 ja GeForce 7650 GS, oli yhdessä pelissä ollut omituista vikaa ja takeltelemista, näytönohjaimen päivityksen jälkeen pyöri paljon tehokkaammin.Runar ja Kyllikki sanoi:Se tuntuu olevan pirun raskas peli näytönohjaimelle. On tapahtunut useammin kuin kerran, että kyseistä peliä lopetettaessa tulee ruutu jota en ole missään muussa yhteydessä koskaan nähnyt: Windowsin ilmoitus että näytönohjain (mun koneen tapauksessa Nvidian Geforce 7600GT) ei enää vastaa ja jotain nv4_disp:istä tms. ja kone täytyy buutata koska tuon ilmoituksen lisäksi ruudulla on vain harmaata ja mitään ei pysty tekemään.
Mullakin tuo valitti asennusvaiheessa, että laitteisto ei ole riittävä (koneessa kuitenkin giga (vai kaks? en muista) muistia, em Nvidian näytönohjain ja tuplaytiminen prosu) mutta uskon että tuo johtuu siitä että olen laittanut Cool'n Quietin päälle. Tällöin AMD vaihtelee kellotaajuutta käytön mukaan ja asennusohjelma kuvitellee että siellä on gigainen prosu.
Eli hyvin samanlainen kokoonpano kuin mullakin.Thunder sanoi:Ei minulla ollut ongelmia vaikka on ollut AMD 64 Core X2 ja GeForce 7650 GS, oli yhdessä pelissä ollut omituista vikaa ja takeltelemista, näytönohjaimen päivityksen jälkeen pyöri paljon tehokkaammin.
Jees, Machinarium on näköjään lopultakin julkaistu! Demokenttä oli taattua Amanita-laatua - 20$ täysimittaisesta pelistä ei tunnu lainkaan kohtuuttomalta.m a c h i n a r i u m :ahem:
Amanita Design team (Samorost 1 & 2) is now working on a full-scale adventure game called Machinarium.
We expect to release the game in the 2nd half of 2008. More Info sooner or later.
Vähän esimakua tuosta Machinariumista kenties saa kokeilemalla vaikkapa point and click-pelejä Samorost1:stä ja Samorost2.sta jotka löytyvät tämän linkin takaa:
www.amanitadesign.com
Samorost2 on saavuttanut mm. seuraavat tunnustukset:
-Webby Award Winner 2007 (games category)
-IFG 2007 - Best Web-Browser Game
Kiehtova! Taidanpa itsekin paeta hetkeksi tuohon maailmaan...Jees, Machinarium on näköjään lopultakin julkaistu! Demokenttä oli taattua Amanita-laatua - 20$ täysimittaisesta pelistä ei tunnu lainkaan kohtuuttomalta.
Ja mä toisenLäpäisin eka screenin demosta. :ahem: