Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2012, 5. kisa, Kaanaa Tampere

FO110K

Banned
Hienosti editoitu wopelta :thumbup:
Toivottavasti A-finaalin matsku kelpas, oli kiva saada vähän eri näkökulmaa mutkiin :ahem:

Slug

Well-known member
Slugin kakkonen :D
Ja mulle ei kukaan oo kertonu mitään että Jacques on ihmemiäs :doubtful: hieanoo :idea:

Aika lohdutonta katella tuota meikäläisen tippumista joka kierroksella :wall:
Jos tästä vaikka oppi jotakin :eek:

Loisto pläjäys!

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Hieno pläjäys taas kerran!! Follolle :thumbup: A-finaalin kuvauspaikoista!
Joo Follolle suurkiitos a-finaalin kuvaamisesta!
Sai kyllä paljon enemmän irti kun oli muutakin kun pääsuoraa=)

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Juu oli hienoja kuvakulmia, ja korkeuseroja näkyi.
07:25 eikö WoPe tiedä että ekan mutkan pääsee kaasu pohjassa?

Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Yleensä painan aina pohjaan asti, mutta nyt jäi ilmeisesti puolitiehen :thumbfh:
Vaikka mua nopeampi oletkin niin vaikuttais vähän siltä, et tuo kaasu on jäänyt puolitiehen tällä kaudella vähän useamminkin. Silvereiden puutteestako johtuu?

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Silvereiden puutteestako johtuu?
Tai siitä että oon käyny maailmalla ajelemassa ni on saanu ottaa vähän löysemmin vaikka on äijää ollu ympäri eurooppaa, noh kenties tässä kohta tottuu taas suomen tasoon.

Sue_me

Well-known member
Loistopläjäri! Vauhdintunnusta plussaa follon kuvauspaikoilla.

Näkyipä taas oman ajon huteruus jarrumutkissa -> parannuksen paikka.

FO110K

Banned
Kiitos kehuista :) Oli kyllä hienoa seurata varsinkin 2. mutkasta tuon ykkösmutkan ulostuloa ja sitä seuraavaa pientä korkeuseroa.
Pari ohitustakin siihen jarrupaikkaan tuli, osuin onneksi kohdille :)

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Kiitos kehuista :) Oli kyllä hienoa seurata varsinkin 2. mutkasta tuon ykkösmutkan ulostuloa ja sitä seuraavaa pientä korkeuseroa.
Pari ohitustakin siihen jarrupaikkaan tuli, osuin onneksi kohdille :)
Hyvä paikka kuvata, siinä yleensä tulee tilanteita. Esim. Wopen ohitus Nipsusta, siinä oli tyyliä.

FO110K

Banned
Hyvä paikka kuvata, siinä yleensä tulee tilanteita. Esim. Wopen ohitus Nipsusta, siinä oli tyyliä.
Jep :)
Lisäksi kun tuo rata vähän mutkittelee tuossa ennen jarrupaikkaa niin saa paremmin myös vauhdintuntua kuvaan :ahem:

Örfil

Guest
Kattelin joutessani kisaviideot ja B-finaalin voittaja jäi eniten mieleen. Hyvin ajettu ja paikka pidetty.

Örfil

Guest
Sijoitukset vaihteli 2-5 välillä useasti, ...nousu hiljalleen sijalle 2 bemarin kantaan ja tiukkaa vääntöä ruutulipulle asti.
Bemun kanssa saatiin hyvä setti aikaan vielä parilla viimeisellä kierroksella, mutta vauhtia ohitukseen asti ei ollut, BMW:n #10 kulki myös kuitenkin hyvin ja nerokkaasti peitellyt ajolinjat teki mun hommat vaikeeksi.

Ruutulipulla hyvän väännön jälkeen sijalla 2 ja finaalin nopein kierros plakkarissa kyllä vähän helpottaa.
Oli kyllä hyvän näköistä vääntöä B-naalissa, nyt vasta hokasin että Follohan se painetta siellä laittoi myös. Siinä oli kardaanimies tiukilla koko ajan. Hyvä ajo myös Tollo Koolta! Montako kertaa PbBMW menetti ykkösijan ja otti sen takas? Mulla meni laskut sekaisin kun en tiedä kuinka filkka on leikattu. Bemun auto ei tainnut olla ihan niitä ässiä? Näytti vääntö aika tuskaiselta mutta hyvää kisaa - Kaanaa on aina näköjään tiukkaa vääntöä.

FO110K

Banned
Oli kyllä hyvän näköistä vääntöä B-naalissa, nyt vasta hokasin että Follohan se painetta siellä laittoi myös. Siinä oli kardaanimies tiukilla koko ajan. Hyvä ajo myös Tollo Koolta! Montako kertaa PbBMW menetti ykkösijan ja otti sen takas? Mulla meni laskut sekaisin kun en tiedä kuinka filkka on leikattu. Bemun auto ei tainnut olla ihan niitä ässiä? Näytti vääntö aika tuskaiselta mutta hyvää kisaa - Kaanaa on aina näköjään tiukkaa vääntöä.
Menin laskuissa sekaisin itsekin :D Itse ohitin BMW:n kai kolmesti, tosin vain hetkeksi aina.
Lisäksi Jacq kävi kärjessä ainakin pari kertaa. Hyvä oli vääntö, toi #12 joka bmw:llä oli alla oli se joka laukes Perjantai-iltana, eli siinä mielessä piti olla ihan ruoska mutta ihan ok vauhti siinä tuntui olevan kuitenkin kisassa.
(ei tietenkään lähelläkään parasta, mutta keskistason kosla kylläkin)

Örfil

Guest
Hirmu vääntöä ollut :ahem: Olis ollut hyvä sekin jos kaks Tamperelaista olis ollut A-finaalissa. Mutta kenties jossain kisassa!

Mutta tuossa setissä näkyy kuinka kisa kärjessä on jo aika veristä. Tuo olisi voinut päättyä miten tahansa. Alkaa olla porukka jo niin kokenutta ettei tuolla enää amatöörit pärjäis edes B-finaalissa kun noin lujaa mennään ja joka ohituspaikka käytetään säälimättä hyväksi.