Joo Follolle suurkiitos a-finaalin kuvaamisesta!Hieno pläjäys taas kerran!! Follolle :thumbup: A-finaalin kuvauspaikoista!
Yleensä painan aina pohjaan asti, mutta nyt jäi ilmeisesti puolitiehen :thumbfh:07:25 eikö WoPe tiedä että ekan mutkan pääsee kaasu pohjassa?
Vaikka mua nopeampi oletkin niin vaikuttais vähän siltä, et tuo kaasu on jäänyt puolitiehen tällä kaudella vähän useamminkin. Silvereiden puutteestako johtuu?Yleensä painan aina pohjaan asti, mutta nyt jäi ilmeisesti puolitiehen :thumbfh:
Tai siitä että oon käyny maailmalla ajelemassa ni on saanu ottaa vähän löysemmin vaikka on äijää ollu ympäri eurooppaa, noh kenties tässä kohta tottuu taas suomen tasoon.Silvereiden puutteestako johtuu?
Hyvä paikka kuvata, siinä yleensä tulee tilanteita. Esim. Wopen ohitus Nipsusta, siinä oli tyyliä.Kiitos kehuista Oli kyllä hienoa seurata varsinkin 2. mutkasta tuon ykkösmutkan ulostuloa ja sitä seuraavaa pientä korkeuseroa.
Pari ohitustakin siihen jarrupaikkaan tuli, osuin onneksi kohdille
JepHyvä paikka kuvata, siinä yleensä tulee tilanteita. Esim. Wopen ohitus Nipsusta, siinä oli tyyliä.
Oli kyllä hyvän näköistä vääntöä B-naalissa, nyt vasta hokasin että Follohan se painetta siellä laittoi myös. Siinä oli kardaanimies tiukilla koko ajan. Hyvä ajo myös Tollo Koolta! Montako kertaa PbBMW menetti ykkösijan ja otti sen takas? Mulla meni laskut sekaisin kun en tiedä kuinka filkka on leikattu. Bemun auto ei tainnut olla ihan niitä ässiä? Näytti vääntö aika tuskaiselta mutta hyvää kisaa - Kaanaa on aina näköjään tiukkaa vääntöä.Sijoitukset vaihteli 2-5 välillä useasti, ...nousu hiljalleen sijalle 2 bemarin kantaan ja tiukkaa vääntöä ruutulipulle asti.
Bemun kanssa saatiin hyvä setti aikaan vielä parilla viimeisellä kierroksella, mutta vauhtia ohitukseen asti ei ollut, BMW:n #10 kulki myös kuitenkin hyvin ja nerokkaasti peitellyt ajolinjat teki mun hommat vaikeeksi.
Ruutulipulla hyvän väännön jälkeen sijalla 2 ja finaalin nopein kierros plakkarissa kyllä vähän helpottaa.
Menin laskuissa sekaisin itsekin Itse ohitin BMW:n kai kolmesti, tosin vain hetkeksi aina.Oli kyllä hyvän näköistä vääntöä B-naalissa, nyt vasta hokasin että Follohan se painetta siellä laittoi myös. Siinä oli kardaanimies tiukilla koko ajan. Hyvä ajo myös Tollo Koolta! Montako kertaa PbBMW menetti ykkösijan ja otti sen takas? Mulla meni laskut sekaisin kun en tiedä kuinka filkka on leikattu. Bemun auto ei tainnut olla ihan niitä ässiä? Näytti vääntö aika tuskaiselta mutta hyvää kisaa - Kaanaa on aina näköjään tiukkaa vääntöä.