Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 5. kisa, Kokemäki

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Lippumiesten järjestäminen omasta takaa on ehdottomasti idea jota kannattaa jatkaa.

Tuo Jacquesin ehdottama ollaan-itse-henkilökunta -kisamalli olisi kyllä periaatteessa hauska kokeilu.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Olen myös vapaaehtoinen eri tehtäviin :ahem:

Ei jaksa kuitenkaan vaan paikallaan olla. Mukavaa puuhailla jotain ajovuoroa odotellessa.
Ja ainahan näissä on taktikoinnin paikka. Jos näet että joku on ohittamassa minua niin heiluta keltaisia jokaisella kierroksella.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Sitten tehdään sellainen juttu että laitetaan startissa kaikille muille ryyppyvipu päälle, paitsi sulle ja mulle ;)

Olihan tää edelleen privassa?
Hyvinhän se toimi kohdallasi Kokemäelläkin.

Joo privassa ollaan. Turvallisesti.
 

Örfil

Guest
Okei hyvä. Vedinkin sun auton säädöt tosi laihalle startissa, riski oli että kone leikkaa kiinni mutta se avitti hyviin ohituksiin. Mentiin riskirajoilla.

Ens vuonna, jos pistelasku muutetaan oikeudenmukaisemmaksi, olemme top 4 tiimi. Nyt määrä korvaa laadun ;)

Ei sitten puhuta näistä muille, eikös?
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Sitten tehdään sellainen juttu että laitetaan startissa kaikille muille ryyppyvipu päälle, paitsi sulle ja mulle ;)

Olihan tää edelleen privassa?
Ei se räpätin käy lainkaan ryyppyvipu päällä. Mä ainakin varmistan, että on "laihalla" joka kerta kun autoa startataan.

On siinä sitten toinenkin ruuvi jota voi ajon aikana pelata. Näissä vuokravehkeissä ei vaan yleensä ole sen päähän hitsattu prikkaa, että kesken ajelun kykenisi vääntelemään. :wink:
 

Örfil

Guest
Ei se räpätin käy lainkaan ryyppyvipu päällä. Mä ainakin varmistan, että on "laihalla" joka kerta kun autoa startataan.
No, siinä starttiukkona kun hääräsin niin autoissa a) painoin tulpan hatun kiinni b) katsoin ettei ryyppy ole päällä.

Parissa, kolmessa autossa oli ryyppy päällä ja vedin vivun ylös. Autohan sammutetaan vetämällä ryyppy päälle.

Kyllä se käy, joku ajoi harkat ryyppy päällä :( En ollut silloin starttiukkona.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13768
Parissa, kolmessa autossa oli ryyppy päällä ja vedin vivun ylös. Autohan sammutetaan vetämällä ryyppy päälle.

Kyllä se käy, joku ajoi harkat ryyppy päällä :( En ollut silloin starttiukkona.
Tätä juuri #2lla aika-ajossa ajaessa katsoinkin kun ei tuntunut normikululta suorilla. Ylhäällä kumminkin oli vipu. Olikos sillä autolla vaan muuta ylikuumenemisongelmaa tms... Nastyllakin se huononi aikojen perusteella selvästi harkasta aika-ajoon, ja meni sitten huoltoon.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
No, siinä starttiukkona kun hääräsin niin autoissa a) painoin tulpan hatun kiinni b) katsoin ettei ryyppy ole päällä.

Parissa, kolmessa autossa oli ryyppy päällä ja vedin vivun ylös. Autohan sammutetaan vetämällä ryyppy päälle.

Kyllä se käy, joku ajoi harkat ryyppy päällä :( En ollut silloin starttiukkona.
Hienosti säädetty kilpakone siis. Ryyppy pois ja tulpanhatun tsekkaus kuului munkin starttimiesohjelmistoon. Yhdestä koneesta heitin lähes irti olevan puhallinkopan pellinkin mäkeen, ettei matka jää kesken tulpanhatun irtoamiseen pellin myötä. Pellittömiä oli lähes kaikki muutkin autot jo tuossa vaiheessa, joten yrittäjää ei tainnut kiinnileikkaaminen pelottaa. Ensimmäisen pellinirroituksen jälkeen kysyinkin asiasta ja mainitsi olevan niin kova öljyseos, että kyllä se kestää.
 

Örfil

Guest
Hienosti säädetty kilpakone siis. Ryyppy pois ja tulpanhatun tsekkaus kuului munkin starttimiesohjelmistoon. Yhdestä koneesta heitin lähes irti olevan puhallinkopan pellinkin mäkeen, ettei matka jää kesken tulpanhatun irtoamiseen pellin myötä. Pellittömiä oli lähes kaikki muutkin autot jo tuossa vaiheessa, joten yrittäjää ei tainnut kiinnileikkaaminen pelottaa. Ensimmäisen pellinirroituksen jälkeen kysyinkin asiasta ja mainitsi olevan niin kova öljyseos, että kyllä se kestää.
No niin, ammattimies asialla eli Totke :ahem:

Sitä se mullekin selitti että valuttaa tankkiin hiukka paksumpaa tavaraa kuin normi 2-t pensa.

Ihmeen vähän ne kuitenkin kärytti?

Sen kopan "funktiota" itsekin ihmettelin, siitä juteltiin varikolla parin ukon (mm. peepee) kanssa. Minusta kone jäähtyy paremmin ilman sitä koska sehän oli vaan koppa päällä, joka irroitti mukavasti tulpat kun hölskyi.

Siitä tyhjäkäyntiruuvista kun veti tosiaan auki, auto kulki suorilla paremmin. Kaikki keinot on sallittuja sodassa, rakkaudessa sekä KKWCS kisoissa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
No niin, ammattimies asialla eli Totke :ahem:

Sitä se mullekin selitti että valuttaa tankkiin hiukka paksumpaa tavaraa kuin normi 2-t pensa.

Ihmeen vähän ne kuitenkin kärytti?

Sen kopan "funktiota" itsekin ihmettelin, siitä juteltiin varikolla parin ukon (mm. peepee) kanssa. Minusta kone jäähtyy paremmin ilman sitä koska sehän oli vaan koppa päällä, joka irroitti mukavasti tulpat kun hölskyi.

Siitä tyhjäkäyntiruuvista kun veti tosiaan auki, auto kulki suorilla paremmin. Kaikki keinot on sallittuja sodassa, rakkaudessa sekä KKWCS kisoissa.
9 oli vaan niin kovakulkuinen laite, että taisi olla vaan aistiharhaa. :tongue:
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1292
Sijainti
Tuusula
Harj. #2
Ekassa ryhmässä radalle ja #2 tuntu suht hyvältä vaikka vähän puskikin. Tosin aika ei vaikuttanu hyvältä #9 verrattuna, sekunnin jäljessä.

Aika-ajo #2
Sama auto aika-ajoon, tosin moottoripellin jo luovuttaneena. Ei tuntunu niin hyvältä enään, vähän laiskempi. Pari kierrosta vedettyä rupes tuntumaan että heikkenee lisää, sit se rupeskin rykimään ja lopulta hyyty radan varteen, ehkä kaasari löystyi. No aika-ajo meni siinä, silti 4. Edellä Haikki paalulla #3:lla ja BMW sekä RX #9:llä. Oma aika huononi harkasta 3kymppää.

A-finaali #3
Kisaan lopulta #3, joka hyvä auto, vaikkakin selkeesti #9 perässä. Järjestäytymiskierros oli täynnä tapahtumia, ensin spinnaili vaikka kuinka monta ja sit mentiin niin hiljaa ettei pysyny omakaan auto käynnissä, lopulta kuitenkin kisa käyntiin. Ekalla kierroksella ohi RX:n ja BMW:n, mutta siinä vaiheessa Haikki oli jo #9:llä ottanu pääsuoran mittaisen kaulan ja siitä se ero vaan kasvoi. Normi ajoa loppuun asti, sija2, vähän tylsä kisa.

Onnittelut Haikille voitosta ja BMW:lle 3sijasta.
Autoerot ja kalustorikot.:thumbdown
Kiitos järjestäjille ja vapaaehtois-varikkomiehille/lippumiehille.:thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=SNgAFEpVTaA&feature=share&list=UU3kfkdrWup3Up1sjrSvKt3g
kiitos ja anteeksi:cool:
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Olipa eeppinen tunne kattoa pläjäystä joka ei oo oma tekemä, kaikkien näiden vuosien jälkeen, suosittelen myös jatkossa! Tuo mun vanha kamera tosin alkaa olee päivänsä nähnyt kun ei oo tärinäestoa ja muutenki vähän rosonen kuva.

Mitä itse pläjäriin tulee niin huvitti kyllä suunnattomasti toi "intro" ja lippumiehet :D
hyvää settiä, näkee kaiken mitä tarviikin, varsinkin ekaks pläjäriks niin A+

Onboardista näki rataa vähä paremmin ja vaikuttaa kyllä siistiltä! Toivottavasti ensi kaudella (jos semmoista tulee) on kalusto vähän tasasempi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olipa jäänyt tuo pläjäri huomaamatta vallan. Kiitoksia kuvaustiimille :thumbup:

Kisoissa ei itsessään niin paljoa tapahtunut, kisojen välissä kylläkin. :eek:
 
Ylös