Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 8. kisa, Hyvinkää

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
On nuo mukavat autot, mutta jos ehjiä autoja ei ole tarpeeksi niin siihen kannattaisi kehittää muu ratkaisu kuin pistää kaverit ajamaan viallisilla autoilla. Myös kaluston kuntoon saamiseksi luulisi parantavan ettei viallisilla autoilla ajeta? Jos ongelmakohtiin luvataan kehittää ratkaisu ja parantaa palvelua (vaihtaa tän nuuskahuulen tilalle vaikka se nuori jannu (haapiksen poika?) takaisin, oli hyvä tyyppi) niin paikka 2014 kalenterissa on perusteltu.

noh sama se.. näköjään mä olen taas yksin mielipiteeni kanssa ja kaikkien muiden mielestä kaikki toimi täydellisesti, palvelu oli hyvää eikä mitään moitteita ollut. Jos näin niin olkoon sitten niin. En jaksa siinä tapauksessa jatkaa aiheesta sen enempää.
Ei se homma nyt ihan täysin pelittänyt. A-finaaliin piti olla lähdössä yhdeksän autoa ja kahta vielä pajotettiin varikolla ekan lämppärin jälkeen. Lisäksi sun ajamana kisassa hieman "haastava" #35.

Kuitenkaan asia ei ollut kuin parin auton toimimisesta kiinni jotta varikkokokonaisuus olisi pelittänyt suht. ok. Ne radalle jäännit mitä itse bongasin niin se skootterijäbä lähti kyllä aika nopeaan liikkeelle.

Mutta tuo ylimääräinen tauhka radalla/turva-alueilla taasen = accident waiting to happen.

Sitä ei tule enää jatkossa sallia missään tilanteessa. Oikeastaan tämä olikin ensimmäinen kerta kun kyseistä ongelmaa ilmeni, enkä itsekään ajaessa niinkään ajatellut muuta kuin selviytymistä radalla tehokkaan auton kanssa. Kaikki mietiskely alkoi kunnolla vasta kotimatkalla. Joku äkkipikaisempi olisi asemestani saattanut jo käydä huutelemassa pyöräkonekuskille, että kuinka sulla noinniinkuin muuten menee?


Itse en nähnyt s-mutkien viereen rakennetuilla hypyillä temppuilleita BMX poikia tapahtuman alun jälkeen. Olivatko tosiaan radallakin ajojen aikana?
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
859
Semmonen backuppi, että Hyvinkää näyttää olleen 2013 kalenterissa vain yhden kerran, eli ajoja on karsittu siellä. Jos noille kömmillyksille jotain järkevää selitystä löytyy, niin mikä ettei jatkaa siellä - tehojenkin puolesta.
Semmoinen puolustus, että jacquesin saapuessa kaverit yritti laittaa minulle toimivaa autoa, mutta kaksi näistä ei lähtenyt käyntiin ja muut oli telakalla. Muut kuskit olivat jo ruudussa, joten ymmärrän että siinä kohtaa on jo kiire ja vähän vaikea siirtyä auton käynnistelystä tsekkaamaan jacquesin autoa kun kerran se sentään liikkui. Ehjiä autoja ei yksinkertaisesti ollut enempää, joten jos auto liikkui niin se oli parasta mitä oli siinä kiireessä tarjolla, osalla ei ollut edes liikkuvaa autoa. Tietysti olisihan muut voinut ottaa sisään ja tehdä uusinta lähtö..
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Semmoinen puolustus, että jacquesin saapuessa kaverit yritti laittaa minulle toimivaa autoa, mutta kaksi näistä ei lähtenyt käyntiin ja muut oli telakalla. Muut kuskit olivat jo ruudussa, joten ymmärrän että siinä kohtaa on jo kiire ja vähän vaikea siirtyä auton käynnistelystä tsekkaamaan jacquesin autoa kun kerran se sentään liikkui. Ehjiä autoja ei yksinkertaisesti ollut enempää, joten jos auto liikkui niin se oli parasta mitä oli siinä kiireessä tarjolla, osalla ei ollut edes liikkuvaa autoa. Tietysti olisihan muut voinut ottaa sisään ja tehdä uusinta lähtö..
No kyllä mä sen tilanteen ymmärsin, muttakun ko. autosta oli valiteltu aiemmin jo ennen startteja ja sen olisi voinut tsekata silloin (ainakin minä saatoin tiedon tästä myös mekaanikolle, joka ei tehnyt asialle mitään. Ei edes katsonut autoa.).
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jälkiviisaana on helppo olla, mutta ehkä kisat olisi pitänyt ajaa kolmessa finaalierässä? Tällöin olisi ollut pari vara-autoa rivissä ja 35:n olisi voinut jättää kokonaan pois pelistä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ennakointi, se vasta tärkeää on.

Tässä on nyt ennakoitu jo pari vuotta...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13770
Jälkiviisaana on helppo olla, mutta ehkä kisat olisi pitänyt ajaa kolmessa finaalierässä? Tällöin olisi ollut pari vara-autoa rivissä ja 35:n olisi voinut jättää kokonaan pois pelistä.
Tästä olikin puhe a-a aikana että tarvitt. xtrat oma finaali, ja pistekuskit 2een. Mutta ensi vuonna voisi kyllä varmuuden vuoksi tehdä ajokaaviot 6-7 auton finaaleille...
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tästä olikin puhe a-a aikana että tarvitt. xtrat oma finaali, ja pistekuskit 2een. Mutta ensi vuonna voisi kyllä varmuuden vuoksi tehdä ajokaaviot 6-7 auton finaaleille...
Nose.

Ja paintball-aseet ylimääräisten spedejen karkoittamiseksi radalta.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Harkat #27

Mukava päästä vuoden tauon jälkeen ajamaan taas rotaxeilla. #27 vaan oli suorastaan tylsä ajaa kun ei lähtenyt mutkista oikein mihinkään. Sillä sain harkoissa 8. sijan ajalla 50.81.

Aika-ajo #27

Sama auto aika-ajoon ja mietin että voi olla vaikea päästä A-finaaliin. Eipä tuo haitannu, kerrankin mulle jotain muuta kuin parasta autoa aika-ajoihin..
Muutaman kympän sain puristettua pois harkka-ajosta ja se riitti 5. sijaan niukasti Wopen edelle jonka #35 näytti vain huonontuvan päivän mittaan.

Nasty ja Cmoney eturiviin, nää kaks olikin ihan omalla sekunttiluvullaan.
Jacques ja Jatenski repäisivät 3. 4. sijan. Hieno suoritus :thumbup:

A-finaali #28
Alkuun piti tulla #21 mutta se meni telakalle ja #28 määrättiin tilalle. Ei ollut mitään hajua auton suorituskyvystä mutta ei ainakaan auttanut kun joku tuli sanomaan autossa istuessani että onnea vaan kisaan se ei kulje mihinkään :D
Siksi yllätyin kun heti lämppärillä painoin ekasta mutkasta kaasun pohjaan ja auto lähtikin kuin tykin suusta!

Kisa lähti vihdoin käyntiin ja taisin hiukan myöhästyä lähtömerkistä sillä Wope ja PbBmw meni helposti ohi kiihdytyksessä, pääsin kuitenkin Jacquesin edelle hänen jäätyä ihan muiden jalkoihin #35:lla. Ekassa mutkassa PbBmw menee kuitenkin hiukan leveäksi ulkolinjalla ja Jatenski taas ulostulossa ja pääsen heistä ohi Wopen perään neljäntenä.

Heti huomaan että Wopella on selvästi heikompi auto. 6. mutkasta yritän ohi mutta ei ihan riittänyt. Tokan kierroksen alkaessa suoran päässä siirryn ulkolinjalle kun Wopen auto meinaa jo tulla silmille ja yritän kiertää sieltä mutta se meni vaan luistellessa ulkolinjaa. 6. mutka ja taas yritys mutta nyt ulostulossa ja ohitus ei vaatinut muuta kun piti nilkan suorana, autoissa oli melkoinen ero kiihdytyksessä. Sitten oli Cmoney ja Nasty liipaisimella hetken päästä. Tiesin että siitä voi tulla vaikea urakka kun heillä aika-ajojen kärkiautot. Mutta huomasin että mulla suurin etu siinä että #28 lähti mutkista vaan paremmin kuin kenelläkään.
Siispä sain 4 kierroksella Cmoneyn kiinni ja pääsin tokassa mutkassa sisältä ohi. Seuraava kierros ja 6. mutkasta sisäkautta Nastystä yritys, mentiin mutka rinnakkain mutta suoran avautuessa oli mun autossa enemmän potkua ja pääsin kärkeen ja siitä voittoon.

Onnittelut Nastylle Paalusta ja toisesta sijasta ja Cmoneylle kolmannesta. Voiton avain oli #28:sin mieletön vääntö mutkista. Isot oli muutenkin autoerot esim. #27:lla mulla 1.5 s hitaampi aika kuin #28:lla...

Se vielä. Se mun ohitus Nastystä, sen vois sitten tarkistaa oliko sääntöjen mukainen kun videota tulee. Mielestäni jätin riittävästi tilaa tai ainakin pyrin jättämään mutta muistikuvat ei jälkeenpäin ole enää kovin tarkkoja.. Cmoney? näit sen parhaiten, jotain mainitsit ajatinko Nastyn liikaa vasemmalle?

Kiitokset Järjestäjille ja Team 107:lle tunnelman luomisesta :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13770
Se vielä. Se mun ohitus Nastystä, sen vois sitten tarkistaa oliko sääntöjen mukainen kun videota tulee. Mielestäni jätin riittävästi tilaa tai ainakin pyrin jättämään mutta muistikuvat ei jälkeenpäin ole enää kovin tarkkoja.. Cmoney? näit sen parhaiten, jotain mainitsit ajatinko Nastyn liikaa vasemmalle?
Ei niissä ohituksissa, mitä näin, kohti kärkeä ollut mun mielestä mitään härskin mieleenjäävää :thumbup:
Olin jo huomannut muutenkin ettei Nastyn autolla "tehnyt mitään" siitä mutkasta kiihdytettäessä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Turha reissu, mutta tulipahan tehtyä. Harkat ja a-a:t autolla 20 ja kisa #34:llä. Kisa-auto oli nopea, mutta meikäläiselle jotenkin turhan ahdas enkä pystynyt ajamaan sillä kunnolla. Matkanteko loppui muutaman kierroksen jälkeen, kun takasuoran päässä tuli spinni ja eturenkaan laakeri petti. En tiedä, johtuiko pyörähdys siitä vai toisin päin kun kävin osittain hiekallakin, mutta auto joka tapauksessa parkkiin pääsuoran varteen ja kypärä käteen.

Hanko jää osaltani väliin, joten katsellaan seuraavaksi, miten aikataulut sopivat sisäradoille. Onnea vielä kärkikolmikolle!
 

makkenakke

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
48
Eka kerta rotaxeilla. Tykkäsin. Ainoo mikä harmitti oli ruutulippu. Toki #27 oli aika laimea auto verrattuna #38.

Lisää näitä vehkeitä! :thumbup:
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
414
Ekaa kertaa radalla että rotaxeil, jännäl ootin miten vauhti riittää.

Harkat #33

Harkoissa oikeestaa vaa ajeltiin 33 vähän nyki aina vähän ennen S mutkia emt mistä johtu... Ruutulipun jälkee ketjut sano irti ajopelistä.. hinaamalla takas varikolle.

AA #34

#33 autoa korjatessa sain tilalle #34. Hyvää vauhtia sekin auto piti. Ajelin siinä alussa wopen perässä vaa mut olinki yllättäen nopeempi niin piti jättää välil rakoa että sais hyvän kierrosajan. tuloksena 4 sija.

Kisa #33

Arpa suosi saman auton kuin harkoissa. Ekassa mutkassa lähdön jälkeen vedin leveäksi ja menetin muutaman sijan. Sen jälkee tuli ohitettuu Bmw ja sit wopee takaa lähin ajaa mutta ero vaa pysyi samana. Auto nyki aina takasuoran lähössä ja siin meni aikaa. Yhtäkkiä pääsuoralla joku meni hajalle autossa ja se hyytyi mut mekaanikko tuli aika nopee ja jotain se korjas äkkiä ja taas matkaan mut auto nyki koko ajan. Loppukisan ajelin vaa maaliin. Tuloksena 6 sija.

Kiitokset järkkäreille ja Onnittelut kärkikolmikolle. Hauskaa oli ajaa Rotaxeil!

Plussaa Team 107 kannatuksesta!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Harkat #26: Hyvä auto ja hyvä fiilis ajaa. Havaitsin, etten jäänyt pahasti muista jälkeen. Autossa oli pehmeät jarrut, mikä kyllä sopi ajotyylilleni.

Aika-ajo #26: Sama auto ja sain nyt useamman hyvän kierroksen heti alkuun, joten siitä oli helppo lähteä parantamaan aikaa. Taustapeilistä näin, että WoPe ei saavuttanut juuri ollenkaan, mikä tietysti teki olon optimistiseksi. Harkoissakin oltiin koko porukka tiiviissä nipussa.

Session jälkeen riemu sitten repesikin kun näin nimeni sijalla yksi. Tekstari "P1" lähti PeePeelle ja sitten vaan katselin kun jannut alkoivat tuulettelemaan radanreunusvallilla. Toisen ryhmän ajon aikana kävin tiimikavereiden luona moikkaamassa ja palasin sitten varikolle kera viestin "Voittaja ottaa sitten lipun heiltä". Selitin asiaa aika pitkään Haikille, mutta luulin hänen tämän kuitenkin hiffanneen.

Kilpailu #35: Iloinen mieli muuttui nopeasti perinteiseen "heh taas näin kävi" fiilikseen, kun selvisi millainen ruoska tämä auto on. WoPe sai sillä hyvän ajan vain koska on niin saatanan kova kuski, mutta että 4stroken tasoinen kuljettaja jäi sillä koko porukan viimeiseksi. Ei hyvä juttu.
Yritin imeä informaatioa WoPelta siitä miten voisin auton kanssa selvitä, mutta ei se paljoa auttanut. Lämppärillä totesin että eihän se auto edes kiihdy kunnolla. Tuntui siltä, että jotain oli pahasti tukossa eikä moottori kiertänyt normaalisti.
Ajoin lämppäriltä suoraan varikolle kysymään vara-autoa, mutta siellä olikin jo bmw kokeilemassa jotain toista romua. Siinä oli kaikenlaista sählinkiä, mutta lopulta siinä kävi niin että mekaanikko sai bemarin auton liikkeelle ja hänet siihen.. Minä sitten lähdin omalla autollani yrittämään edes jotain.

Lopulta päästiin starttiin ja siinähän sitten koko porukka ohitti minut lähtöviivalla. En ota kantaa mahdollisiin vilppilähtöihin. Minun autossa oli vikaa eikä voi olettaa, että muut jäisivät sen takia himmaamaan taakse.
Auto onneksi sentään kiihtyi sitten korkeilla kierroksilla ja kun koko porukka oli ohittanut, pysyin kakkossuoralla jonon perässä. Painoin jarrua ja auto hidastui huomattavan vähän verrattuna edessä ajaneeseen Scyberiin, jolla oli ilmeisestikin varsin tehokkaat jarrut. Mitään ei ollut tehtävissä ja osuin aika kovaa perään. Tästä pahoitteluni, mutta varmaan videoltakin näkee, että jarrupoljin oli lattiassa kiinni hyvissä ajoin (jos joku sai tästä videokuvaa).

Laskin sitten nopeasti 1+1=2. Auto ei kiihdy kunnolla ja pysähtyykin hitaammin kuin edellä ajavilla. Lopetin ylimääräisen yrittämisen samantien ja aloin vain kruisailun. Mielessäni kiroilin sitäkin, että jos nyt yrittäisin limiiteillä ajaa, niin voisi mennä pitkäksi ja rikkoisin rattaan. En halunnut antaa mekaanikolle enää tilaisuutta päästä päsmäröimään, joten tyydyin osoittamaan mieltäni pääsuoralla käsien heilutteluilla ja pään pyörittelyillä. Ne olivat vain merkki siitä, että auto ei toimi ja viittaus myös henkilökunnalle siitä, että kaikki ei nyt mennyt ihan purkkiin.

Parin hiljaisemman kierroksen jälkeen päätin sitten kuitenkin yrittää vähän limiitillä edes jonkinlaista aikaa. Seurauksena olikin sitten pitkäksi ajo ja auton sammuminen takaneulansilmässä. Tämän jälkeen loppui viimeinenkin fiilis, käynnistin auton vain ajaakseni sen varikolle keskeytyksen merkeissä.
Nousin autosta ja vastailinkin jollekin jotain viallisesta autosta. Samalla katsoin radalle ja näin kuinka BMW ajoi radan reunaan keskeyttääkseen. Silloin en miettinyt hetkeäkään vaan hyppäsin takaisin autoon ja ajoin radalle. Jännitin ehtisinkö ajaa tarpeeksi kierroksia ja kun Haapis ei heiluttanutkaan lippua, tiesin että pääsisin bemarista ohi. Viimeisillä kierroksilla otin vaan ilon irti maailmanluokan kannustuksesta ja tunsin, kuinka koko tiimi oli tässä comebackissäni mukana.

Maaliintulo ei tuottanut suurempia tuuletuksia, mutta kyllä tämän nyt torjuntavoitoksi voisi sentään sanoa. Päivän alku lupaili hyvää sen suhteen että autotuuri olisi vihdoinkin muuttunut, mutta kisa meni sitten samaan malliin kuin ennenkin. Eli jos on autotuuri napannut aika-ajoissa tai B-finaalissa niin A-finaaliin tullut sitten sellainen ruoska ettei ole ollut mitään tsäänssejä kilpailla oikein kenenkään kanssa. Harmittaa kyllä, koska olisi ollut kiva nähdä mihin olisin edes ihan ok autolla pystynyt kolmosruudusta. Väitän, että olisin alussa ainakin pystynyt pistämään jonkin verran kapuloita rattaisiin.

Noh ei auta itku markkinoilla..

Kisan jälkeen tuli sitten vähän pläjärimatskua ja lähdin Hiacella pois nopeasti. Pyydän anteeksi nopeaa poistumistani, mutta minulla oli kiire toiseen kilpailuun. Kuusijärvellä oli 3000m avovesiuintikisa, joka sekin meni kyllä päin vittua ja olin viimeinen.

Illalla sitten olin Totken ja PeePeen kanssa ryyppäämässä, joskin itse ryyppäsin alkoholittomia juomia. Oli ihan naisiakin mukana. :ahem:

Kiitokset tiimikavereille erittäin kovasta kannustamisesta sekä muille kilpakumppaneille hyvästä kisasta. Jos olin A-finaalin aikoihin vähän kireä niin se johtui vain ja ainoastaan pettymyksestä autotuuriin. Olisin varmaan heittänyt koko kisan täysin huumorilla, jos ei aika-ajot olisi päässeet nostamaan odotuksia. Nyt pääsi sitten pettymys iskemään ja turhautuminen vaikutti myös erittäin kriittisiin kommentteihini Hyvinkään ratayrittäjän toiminnasta. Ei sillä että olisin nytkään eri mieltä, mutta tietysti ainahan tällaista voi käydä ja olisihan tässä tosiaan meidän puoleltakin voitu ennakoida paremmin pistämällä extrat omaan eräänsä. Noh.. Virheistä opitaan. :)
 
Viimeksi muokattu:

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
Pakkohan sitä itsekkin on pientä rapoa kirjottaa comebackin kunniaksi!

Taustaa:
Pelonsekaisin tuntein lähdin kisailemaan noilla vehkeillä. Taustalla oli tasan 10 minuuttia ulkoratakokemusta, joten en tiennyt mitä odottaa. Kilpailullisena kaverina kuitenkin toivoin salaa pärjääväni jotenkuten, mutta pettymys odotti tulospapereita katsellessa joka ikinen kerta.

Harkat #27:
Haikki ajeli ennen minua kyseisellä autolla ja sanoi, ettei se juuri liiku mihinkään. Kaasun saisi avata heti jarrutuksen jälkeen ja silti tuntuu kuin nopeammin voisi päästä. Noh itse ajattelin sen toimivan ihan hyvänä harjoitusautona ja sillä pystyisin totuttelemaan ulkoratamaailmaan. Omalla kokemuksella en osannut vertailla autoa muihin, mutta samankaltaisia tuntemuksia se herätti minussakin. Aikana vaatimaton 52,47. Aika-ajoon ei jäänyt muuta, kuin parannettavaa.

AA #27:
Haikin kommenttien perusteella auto ei tuntunut nopeutuvan juurikaan joten päätin välttää turhaa repimistä ja koittaa ottaa edellisestä ajasta pois sen, minkä auton niksit oppimalla saisin. Aika oli vain seitsemisen kymppää nopeampi edelliseen verrattuna, eli yli sekunnin Haikin vastaavaa hitaampi. Päälimmäinen fiilis jälleen pettymys, vaikkakin olin tyytyväinen parannukseen. Toivoin vain, että kisassa saisin toisen auton, jolla voisin nähdä todellista nopeuttani.

Kilpailu #27:
Arvonnassa kohdalleni osui tuo sama tehoton ja nuhainen ruoska. Tässä kohtaa jo päätin välttää turhan kovaa yrittämistä, ettei vain tulisi telottua muita ja autoa. Keskittyisin nautiskelemaan tapahtumasta ja parantamaan kierrosaikojani tasaisella ajolla.

Heti lähdössä 4stroke hyökkäsi ohitseni aivan järjettömällä vauhdilla. Tuossa kohtaa luulin vielä missanneeni startin, mutta ensimmäisen mutkan jälkeen tajusin, että hänen autonsa kiihtyvyys oli jotain aivan eri luokkaa omaani verrattuna. Kaveri pujotteli muista ohi toiseen mutkaan ajaessa ja meni jo menojaan. Itse jäin ensimmäisen mutkan jälkeen hieman pussiin Williamsin taakse ja siinä perässä ajellessa menetinkin kontaktin muuhun joukkoon. Ohittaminen osoittautui uskomattoman vaikeaksi, sillä vaikka olinkin mutkissa huomattavasti nopeampi, kaasulle mentäessä "kaksseiskallani" ei ollut mitään jakoa. Ymmärsin ainoaksi fiksuksi ohituspaikaksi tällaisella kiesillä ykkösmutkan, jonka jarrutuksessa sitten muutaman kierroksen jälkeen pääsinkin suorittamaan oppikirjamaisen "sisälle ja myöhäinen jarrutus" -ohituksen. Loppukisa olikin lähinnä ajelua. Jossain vaiheessa saavutin hieman Lozehia, mutta loppujenlopuksi siitäkään ei sitten ollut mitään iloa. Nopein kierrosaikani edellisiin sessioihin verrattuna parani vain hieman, mutta toisaalta tiesin, että paljon oli vielä varaa parantaakkin. Eli vaikka tulosten valossa olikin erittäin heikko kisa, löytyi siitä jotain hyvääkin.


Jälkipuinnit:
Jälkikäteen tuloksia lukiessa vasta tajusin, että eihän oma ajoni välttämättä niin huonoa ollutkaan. Muut jotka ajoivat tuolla autolla, ajoivat n. 1,5sec nopeammin muilla autoilla (Haikki -1,5 #27->#28 ja makkenakke +1,38 #38->#27). Tuossa valossa oma nopeimpani olisi ollut juuri 50sec pintaan, ja koska tiedän itse kuinka paljon ajossani oli varaa parantamiseen, jäi käteen erittäinkin positiivinen fiilis! Autojen erot kyllä hämmästyttivät!

Cmoneylle kiitokset järkkäämisestä, ja vielä virallisen ilmoittautumisen jälkeen mukaan ottamisesta :) Seuraavaan kisaan johon osallistun, tulen entistäkin vahvempana ja tästä tuloksesta sisuuntuneena näyttämään mitä oikein osaan! :)

Edit: Niin ja tulihan tosiaan itsekin sitä kauhakuormaajaa hämmästeltyä! Radan nopeimmassa paikassa ja kovimmassa jarrutuksessa... Ei hyvä! Ajoon keskittyessä se tosin unohtui jo viimeiseen mutkaan ajaessa, eikä näin ollen muistunut paikanpäällä muistunut mainita asiasta.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Edit: Niin ja tulihan tosiaan itsekin sitä kauhakuormaajaa hämmästeltyä! Radan nopeimmassa paikassa ja kovimmassa jarrutuksessa... Ei hyvä! Ajoon keskittyessä se tosin unohtui jo viimeiseen mutkaan ajaessa, eikä näin ollen muistunut paikanpäällä muistunut mainita asiasta.
Muuten tuli mieleen, että jopa ne ruohonleikkaajamiehet tajusivat pitää röökitauon meidän ajojen ajan ja istuivat siellä katselemassa meidän ajuja.
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1292
Sijainti
Tuusula
Harkat #34
Ekan ryhmän ollessa radalla, kävin istumassa varikolle jääneen #34 ja siinä tuntui olevan onnettomat jarrut, jotka henkilökunta pyynnöstä fixasi. Harkka meni ok.

Aika-ajo #34
Sama auto kuin harkassa, nyt sai paremmin kierroksen osumaan, 49.26 ja se riitti paaluun. Cmoney kannoilla 2ruutuun. Loppuryhmää johti Jacques:thumbup:

A-finaali #34
Kisasta arveltiin Cmoneyn kanssa tulevan keskenämme tasaista kun samat aika-ajo autot myös kisaan, taaempaa lähtevien vauhdista ei vielä arvannut. Lähti liikkeelle ihan hyvin ja Cmoney pysyi perässä. Haikilla oli hyvä vauhti ja olikohan kierros 6 kun neulansilmästä kiihdytti sisälle ja puhtaasti meni ohi. #34 teki samaa jo harkassa/aika-ajossa että neulansilmän jälkeisestä oikeasta ei kiihtynyt millään, ennenkuin suoristui ja saman teki nyppylän jälkeisessä oikeassa. Niissähän sitä eroa Haikkiin tulikin ja näin meni menojaan. Maaliin sijalla kaksi ja toimitin lipun varikolle voittajalle. Kovempaa en näköjään #34 päässyt kun nopein kierros oli aika-ajossa ja kisassa sama 49.26.

Onnittelut Haikille voitosta ja Cmoneylle kolmossijasta.
Kiitos järjestäjille.

http://www.youtube.com/watch?v=qYvRP5zk23Q&feature=share&list=UU3kfkdrWup3Up1sjrSvKt3g
kiitos ja anteeksi:cool:
 
Ylös