Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2015, 2. kisa, Lahti Kartingkeskus

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
336
Koodi:
HARKAT          AIKA     #
 1. Cmoney      39,24    2
 2. Jatenski    39,32    4
 3. Nasty Boy   39,53    9
 4. 4stroke     39,64    6
 5. Andy        39,73    1
 6. Williams-   39,75    3
 7. Haikki      39,80    7
 8. Slug        39,95    8
 9. Totke       40,27    5
Koodi:
AIKA-AJOT       AIKA     #
 1. Nasty Boy   38,73    3
 2. Jatenski    38,98    5
 3. Cmoney      39,16    2
 4. 4stroke     39,21    4
 5. Slug        39,70    9
 6. Haikki      39,81    8
 7. Andy        39,89    7
 8. Williams-   40,18    6
 9. Totke       40,29    1
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
 1. Nasty Boy     21krs  39,39   1  50
 2. Jatenski     +0,63   [b]39,20[/b]   5  43
 3. Cmoney       +1,51   39,21   3  36
 4. Slug         +9,96   39,83   6  32
 5. Haikki      +12,54   39,68   8  29
 6. 4stroke     +16,30   40,03   9  26
 7. Andy        +16,83   39,85   2  24
 8. Williams-   +18,62   39,88   4  22
 9. Totke        -1krs   40,66   7  20
Päivän nopein kaikilta:
38,73 Nasty Boy
38,98 Jatenski
39,16 Cmoney
39,21 4stroke
39,68 Haikki
39,70 Slug
39,73 Andy
39,75 Williams-
40,27 Totke
 
Viimeksi muokattu:

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
410
Harkat #4

Auto tuntu jees suoril ei niin nopea ollu kyl mut mutkissa voitti.

AA #5

Tuntu hyvältä autolta. Ei saanut täydellistä kierrosta mut 2 sija oli mukava yllätys.

Kisa #5

Sama auto ku aika-ajois eli hyvää tietää, Lähdössä auto lähti paremmin ku nastyllä ja rinnalle päästii ihan mut sisälinja voittaa siinä mutkassa. Nasty käytti ohituksensa ajoissa joten mä päätin käyttää myöhemmin ja vetää sen 3-4 nopeeta kierrosta. Pääsin ohituksessa vaan takas nastyn perään ja siinä mentiin koko kisa nastyn perässä kakkosena maaliin. Nähtävästi vedin nopeimman kierroksenki kisassa? :)

Kiitokset järkkäreille ja kanssakilpailijoille!
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Oli ihan kiva ajella väärään suuntaan ja kisa yhdellä oikaisulla. Homma pelitti taas totutun varmaan tapaan. :ahem:

Kisarapo omalta osalta:
Heh :thumbdown
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Harkat #2
Ilmeisesti hyvä auto, kun niin hyvä sijoitus. Uusi rata itselle, kun 2 vuotta sitten ajoin tätä toiseen suuntaan.

Aika-ajot #2
Edelleen sama auto ja hyvillä fiiliksillä aika-ajelemaan. Muilla vaihtuneita autoja, ja odotettavissa että nopeimmille joillekin muillekin nyt osunut hyviä autoja. Olin aika-ajon loppupuolella neljäntenä, mutta 3 sekkaa hitaampi renkaidenjäähdytyskierros auttoi, ja viimeisellä kiekalla stroken ohi 3nneksi.

Kisa #3
Nasty sanoi että hyvä auto mutta lyö rajoittimelle. Niinhän teki, pääsuoralla. Lähdössä Jatenski lähtee 1-2 kymppää ennen mua ja Nastya liikkeelle, mutten varastamisena pidä, siinä main lähtölippu kuitenkin nousee ja sijat säilyy. Mutta osasyy että Jatenski ehti niin hyvin kiusaamaan Nastya ekaan mutkaan.
Nasty käyttää oikaisun ekalla kiekalla, minä tokalla, Jatenski 5nnellä ja tulee siihen Nastyn ja mun väliin. Sitten kisan aikana kolmesti jätän eteeni tilaa, noin puolentoista sekunnin eron, yrittäessäni nopeinta kierrosta, mutta vähän viileämmillä renkailla melkein kaikki nopeimmat ajat tulleet jo ihan kisan alkuvaiheessa.
Nyt jälkeenpäin olisin ehkä voinut jättää oikaisun käytön myöhäisemmäksi kun kärkipari nahisteli keskenään, mutta toisaalta silloin olisin ihan hyvin saattanut jäädä ruuhkaankin.
Mutta, hyvä kisa ja hyvä tulos.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Kisaraporttia

Viimeksi ollut ajokamat päällä tammikuussa. Ei siis mitään odotuksia, kunhan nyt körötellään jne.

Harkat #8
Ei sitten minkäänlaista rytmiä ja kaikki karkasi. Tulostaulukin näytti että ollaan sitä kympin sakissa, mutta ei hurraahuutoja.
Autossa tuntui olevan hyvä pito ja muutenkin ihan jees. Ei vissiin kuitenkaan terävimmästä päästä oleva kulkine.

Aika-ajo #9
Nasty ei ollut kyseisellä kärryllä harkkojen nopein, joten heitin kirveen kaivoon samantien.
No ei vaineskaan, mutta ei tuo luottamusta herättänyt. Vähän liukkaampi kun eka auto, mutta ihan hyvä peli ajella kun tottui.
Tuloskin oli odotettua huomattavasti parempi.

Kisa #6
Wilzku oli hyvin onnellisen oloinen kun poimin tämän vehkeen, ettei hänen tarvitse enää sillä ajaa. Ok.
Startissa keskityin oikealle puolelle, kun ajattelin Haikin kevyempänä ampuvan viivalta ohi samoin tein. No ei ampunut, mutta Andy yllätti vasemmalta hirmu vauhdilla.
Oli minun ohi jo puolessa välissä pääsuoraa, joten se siitä.
Eteen jäi heti pari autonmittaa vapaata latua joten ei muuta kun keskittymään kurvailuun. Osa oikaisi melko alussa ja mulla oli edelleen latu vapaa. 4stroke ja Andy kinasteli edessä ja ajelinkin heitä kiinni. Vähän ennen kun sain välin ajettua kiinni oikasi molemmat samalla kierroksella, joten jatkoin köröttelyä tyhjällä ladulla Haikki kontissa kiinni.
Jossain kohtaa havahduin että hitto, minähän ehdin oikaisemalla sekä 4stroken että Andyn edelle kunhan jatkan samaa tahtia ajelua. Wilzku oli oikaissut aiemmin ja sain hänet kiinni ja tempasin oikaisun ja Haikki seurasi perässä. Päästiin sitten molemmat taisteluparin 4stroke Andy edelle.
Minä neljäntenä maaliin hyvin tyytyväisenä suoritukseen.

Onnea voittajille ja kiitos kisan järjestelyistä
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Harjoitukset #3

Joskus viime syksyllä kävin kokeilemassa NB:n kanssa rataa väärään suuntaan ja sen perusteella ajattelin vielä kisapäivänä, että hyvä jos viimeiseltä sijalta vältytään. Ei meinaan tullut siitä ajokerrasta yhtään mitään, ero nastyyn oli jatkuvasti luokkaa 2 sekuntia. 4stroken kanssa ajettiin lähes koko eräs perätysten ja muutenkin tuntui siltä, että pystyin vastaamaan yleisesti vauhtiin. Tulostaulun nähtyäni olin tyytyväinen, tarttiskohan luottaa enemmän itseensä..

Aika-ajot #6

Lähes +0,450 takkiin tällä autolla harkkojen ajasta. Ei autossa mitään vikaa ollut, mutta en vain saanut sillä onnistunutta kierrosta. Tuntui monessa kohtaa liukkaalta. Lievä pettymys, mutta onneksi edes Totke jäi taakse kymmenyksen turvin.

Kisa #4

Aika perustylsä kisa startin jälkeen. Totkesta ei ollut huono-onnisuutensa vuoksi haastajaksi, parin ekan mutkan aikana pääsi rinnalle ruuhkan vuoksi, mutta mulla oli sisälinja. Totke käytti oikaisun kierroksella 5 ja itse heti kierrosta myöhemmin, Slug ja Haikki olivat sen verran paljon edellä joten ajattelin ettei väliä milloin oikaisen kun melko mahdotonta olisi ollut edelle päästä vaikka oikaisun aikaisemmin käytinkin. Lopussa sain jonkun verran Andyä ja 4strokea kiinni.

Kiitos järjestelyistä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Mutu että rata hidastui hieman kisaan. Miten pito muuttui hetken vastapäivään ajaessa. Nastyn ero Totkeen, samalla autolla, vrt aiemmin Jatenskin. Ja Jatenskin krs-aika auton pysyessä samana a-a -> kisa. Ja Andyn ero mun aikaan (miten sitten sai vapaata kisakiekkaa). Ja jep, toki oma ero samalla autolla Nastyn paaluaikaan :D
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1287
Sijainti
Tuusula
Harkat #9
Liukas oli ja ei aivan pysyny kunnolla hanskassa

Aika-ajo #3
Rupes pysymään hanskassa ja ruutuun 1. Jatenski laittoi tiukasti vastaan ja ruutuun 2.

A-finaali #1
Ei irronnu ruudusta kovinkaan hyvin ja Jatenski tuli heti rinnalle, mutta pidin oman linjan antamatta mahdollisuutta tulla sieltä ohi. Kisassa oli jokaisella yksi oikaisu ja omani käytin heti ekalla kierroksella. Ei ollu helppo auto ajaa, kiersi kyllä suorilla loppuun asti, mutta jarrutuksissa oli sit liukkaan hankala. Yritin ajaa mahdollisimman hyviä kierroksia ennen toisten oikaisuja ja ensin tuli oikaisusta taakse Cmoney ja vähän myöhemmin Jatenski juurikin takapuskuriin kiinni eli onnistui ok. Loppu olikin Jatenskin takana pitämistä, mutta onnistui kuitenkin. Maaliin ykkösenä. Onnittelut Jatenski ja Cmoney podiumista.
Homma toimi hienosti, kiitos ratahenkilökunnalle.
Kiitos järjestäjille, Sue_me kuvaamisesta, Lozeh oikasuiden laskemisesta, Urheilutoimitus videonkäsittelystä.

https://youtu.be/xnEZ-wVIahM
kiitos ja anteeksi:cool:
 
Ylös