Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 1, Myllypuro GP

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Mielenkiinnolla kuulisin PeePeeltäkin, miksi hänen paras krs.aika oli yli 4kymppää hitaampi, kuin aika-ajoaika? Polttiko lfb gummit siitä B-finaalissa, kun puolusti asemiaan Folloa vastaan vai mikä? Kaikki muut kun paransivat yleisesti, jotka samalla autolla ajoivat. No videoo ootellaan:)
Koodi:
#2	Andy		+0,15
#3	NipZyyz		-0,34
	Joni		-1,08
#5	DickW		-0,05
	Öö ruz		-0,13
#6	Cmoney		-0,13
	Williams-	-0,28
#7	Nasty Boy	-0,13
	NotJiiPee	-0,21
#8	PeePee		+0,42
	Totke		-0,52
	lfb		-0,11
#9	Powered By BMW	-0,04
	JNF		-0,09
	Asko S.		+0,21
#10	Nipsuhuuli	+0,03
	Kouvotsvoni	-0,38
------------------------------		
	Keskiarvo	-0,16
Väsäsinpä tällaisenkin sitten. Eli luku on parhaan kierrosajon muutos aika-ajosta kisaan niillä kuskeilla, jotka ajoivat samoilla autoilla molemmat sessiot.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Väsäsinpä tällaisenkin sitten. Eli luku on parhaan kierrosajon muutos aika-ajosta kisaan niillä kuskeilla, jotka ajoivat samoilla autoilla molemmat sessiot.
Näytti sulla ja Andyllakin olevan silmiinpistävä pudotus. Hyvä lista tarkkailla mahd. edellisen kuskin tekemisiä ja ajotapaa. Itse olin helpottunut...älä ota FO vittuiluna tätä:D Sulla ajaminen varmasti syö autoa, mutta et sille mitään voi. Silloin pitäisi ajaa hitaampaa, ja sehän ei taatusti käy.

Edit. Sitä tarkoitin kun kuskin jälkeen laitetaan kärpäslätkä ajamaan samalla autolla, niin saattaa nuo rengaspaineetkin olla turhan korkealla.
 
Viimeksi muokattu:

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Mielenkiinnolla kuulisin PeePeeltäkin, miksi hänen paras krs.aika oli yli 4kymppää hitaampi, kuin aika-ajoaika?
Mä en saanut yhtään puhdasta kierrosta, sillä ajoin koko ajan joko Nipsuhuulen tai Dominicin perässä, ja Dominicin perään kolistelinkin monta kertaa.

Tästä mielestäni johtuu hitaus finaalissa.

Nipsuhuulelle pointti, että olin molemmilla kerroilla lähes pysähdyksissä kolarin takia kun tulit ohi. Ensin pääsuoralla kun Bemari ja Domppari kolaroivat edessä ja toisella kertaa osuin itse neulansilmässä Dompparin perään. :rolleyes:

edit: Toki auto tuntui kisassa vielä enemmän laiskalta kiihtymään kuin aiemmin, suorien alussa jäi aina varmaan viisi metriä edellä menijöistä -> auto alkoi lahoamaan huonon kuskin alla?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä en saanut yhtään puhdasta kierrosta, sillä ajoin koko ajan joko Nipsuhuulen tai Dominicin perässä, ja Dominicin perään kolistelinkin monta kertaa.

Tästä mielestäni johtuu hitaus finaalissa.

Nipsuhuulelle pointti, että olin molemmilla kerroilla lähes pysähdyksissä kolarin takia kun tulit ohi. Ensin pääsuoralla kun Bemari ja Domppari kolaroivat edessä ja toisella kertaa osuin itse neulansilmässä Dompparin perään. :rolleyes:

edit: Toki auto tuntui kisassa vielä enemmän laiskalta kiihtymään kuin aiemmin, suorien alussa jäi aina varmaan viisi metriä edellä menijöistä -> auto alkoi lahoamaan huonon kuskin alla?
Hyvässä humalassa vedän tästä maksimipisteet ittelle. Selkeästi nopeammat kaverit pidin takana!

YEAH BABY! A-Finaali tulee nettiin huomenilllalla.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
vai että ohitustilastoa kauden loppuun asti.... ei paskempi idea, kyllä mä kannatan mikäli Jacq vaan jaksaa moista päivitellä :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Väsäsinpä tällaisenkin sitten. Eli luku on parhaan kierrosajon muutos aika-ajosta kisaan niillä kuskeilla, jotka ajoivat samoilla autoilla molemmat sessiot.
En saanut edes "suurin pudottaja"-titteliä:mad: Kaikki meni niin totaalisen päin persettä Myllypurossa, että kahta kauheemmin toimin varmaan ruohonleikkurina seuraavan kisan koettaessa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
vai että ohitustilastoa kauden loppuun asti.... ei paskempi idea, kyllä mä kannatan mikäli Jacq vaan jaksaa moista päivitellä :)
En mä täysin manuaalisesti, mutta jos tietokoneen tekemään yhteenlaskut mun puolestani niin mikä jottei. :)
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
854
En mä täysin manuaalisesti, mutta jos tietokoneen tekemään yhteenlaskut mun puolestani niin mikä jottei. :)
Niin, onko kyseessä ohitustilasto vai kisan sijoitus-plussat/miinukset (tehopisteet). Nythän ohituksia voi tulla useita vaikka sijoitus ei muutu.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Niin, onko kyseessä ohitustilasto vai kisan sijoitus-plussat/miinukset (tehopisteet). Nythän ohituksia voi tulla useita vaikka sijoitus ei muutu.
tuohon taulukkoon yritin raporttien perusteella laittaa sulkujen sisään kaikki ohitukset, mutta kieltämättä se saattaa mennä vähän hankalaksi ylläpitää jatkossa.. Pelkän sijoitusten parantamisen pystyisi tekemään ihan täysin ohjelmallisestikin, joten saattaa tuosta tilastosta muodostua sellainen. Ohitustilasto vaatisi tosiaan sen että itse kirjaa joka kisan jälkeen ohitukset kuskikohtaisesti.

Tietty jos tekisi kierros kierrokselta -taulukon, niin siitä saisi ulos myös ohitukset kierroskohtaisesti, mutta sellainen vaatisi jo kiinalaisen kirjaamaan kisatulokset digitaaliseen muotoon. :D
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
14 ohitusta tapahtui finaaleissa yhteensä laskujeni mukaan. Kuulostaa jo ihan hyvältä lukemalta ja vieläpä Myllypurosta kun on kyse! :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
14 ohitusta tapahtui finaaleissa yhteensä laskujeni mukaan. Kuulostaa jo ihan hyvältä lukemalta ja vieläpä Myllypurosta kun on kyse! :ahem:
Eikä mua edes laitettu siihen pyytämääni 8nteen ruutuun :) Hyvä kun lopulta muutkin näyttivät että ohi kyllä voi päästä :thumbup:
Tosin kärkijärjestys oli aika selkiö jo aika-ajon jälkeen kun samoilla autoilla jatkettiin. Siihen voisi Myllypuron tietokone värin vuoksi arpoa uudestaan :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Selvästi näkee, kuinka ensin Jcq&BMW karkaa pahasti häirittyä Dompparia, mutta sitten BMW alkaa todenteolla kiusaamaan Jacquesia ja ero kaventuu taas Dompparin toimesta. 3 sekuntia lopussa BMW-Dmc. Hyviä vääntöjä siis.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Selvästi näkee, kuinka ensin Jcq&BMW karkaa pahasti häirittyä Dompparia, mutta sitten BMW alkaa todenteolla kiusaamaan Jacquesia ja ero kaventuu taas Dompparin toimesta. 3 sekuntia lopussa BMW-Dmc. Hyviä vääntöjä siis.
Mullahan meni paketti täysin sekaisin, kun noi rynni ohi. Jossai vaiheessa sain taas juonesta kiinni ja pystysin raivoamaan siedettäviä kierrosaikoja Nipsuhuulen ahdisteluista huolimatta. Siperia opettaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Juuri oikein korkeus-suunnattu. Tuossa lienee tärkeää pitää visiiri kokoajan samassa asennossa?
Meinaan pitää mahdollisesti itse kameralla muistaa. Taidan välillä säädellä visiiriasentoa kesken ajon, ja se voi kolarissakin "tipahtaa" :)
Nastyn kamerahan ei ole visiirissä, jos muistan ihan oikein?
Mulla oli se visiirikamera, ja kieltämättä siinä on riskinsä että unohtaa kameran ja avaa visiirin. Joissain paikoissa visiiriä tarttee pitää auki, koska se huurtuu muuten..
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Aivan juu, se olikin siinä kypärän sivussa oikealla :thumbup:
 
Ylös