Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 2, Forssa 1 GP

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Kiitokset Nasty kypäräkamera kuvasta! Hienoa kuvakulmaa... :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olin minä jonkin aikaa kakkosena, ja hyvä jotten Domppariakin ohittanut. Sitten vaan tuli Haikki sadekelinrenkailla:frown:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Olin minä jonkin aikaa kakkosena, ja hyvä jotten Domppariakin ohittanut. Sitten vaan tuli Haikki sadekelinrenkailla:frown:
Ai oliko sillä sadekelin renkaat? Minä luulin, että sulla tuli motivaatio-ongelmia kun Haikki toi 0.6 sek autoon...

Jos jotakuta vielä kiinnostaa niin täältä löytyy jokaiselle jotakin eli finaalikuvaa A/B/C/D...
Niin, melkein unohtu kiitellä tästä. Kattelen kotona rauhassa, ettei tule joku keskeyttämään.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Löytyi C-finaalikin lopulta. Kiitosta:thumpuppia:
Nyt kun tuon katsoi, niin kyllä harmittaa että jäin pitkäksi aikaa sumppuun. Tuskin olisin pystynyt haastamaan Haikkia kun auto ei ollut yhtä hyvä, mutta olisi pitänyt päästä nopeammin ohi muista että olisin päässyt edes yrittämään
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Kiitokset Boylle videoista. Näemmä koko ajan olin noinkin lähellä toista kilpailijaa. Siellä sattui ja tapahtui. Itsekin spinnasin kerran ulos.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
"Miten menee?"

...


"Siellä jo joku pyöri kunnolla"
"Kuka?"
"En mä kattonu numeroa"
:D


Myös röhönaurut spinnien kohdalla olivat kieltämättä hauskoja. Moottorien yli vain ei hirveästi kuullut. :eek:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Suuret kiitokset Nastyboylle videoista! Onko kaanan kisan kypärävideokuvaa tulossa? Sul oli hyvää vääntöä Wopen kanssa monta kertaa vaihtu sijoitukset.
 
Ylös