Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 2, Forssa 1 GP

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mie kuuntelin lähinnä moottoriääniä, että mentiin tosi varovaisesti. Kyllä tuo kierrosajoista ja tuloksesta päätellen kuitenkin meni "ihan hyvin".
 

Örfil

Guest
Omakehu haisee, mutta vedin omasta mielestäni B-finaalin ihan kohtuullisesti. Typeriä ulosajoaja ja ilman niitä olisin ollut vähintäin kakkonen. Haikki meni sen verran lujaa että siihen en olsi ehkä pystynyt. Viime vuoden Forssan kisaan verrattuna nyt oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Auto pysyi jo lapasessa. Nyt alkaa olla tuntumaa sadekisoihin. Jotain tuli kaiketi hiffattua tällä kertaa.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Olis kyllä mielenkiintosta pitää tuota kypäräkameraa omassakin potassa, ja silti pystyis kokoajan kommentoimaa omaa suoritusta ja miten paljon ois parannettavaa vaikka voittais kisan, itse kisatilanteessa on aina vähä eri ku se että keskittyy kotona tarkkailemaan mitä videossa näkyy :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olis kyllä mielenkiintosta pitää tuota kypäräkameraa omassakin potassa, ja silti pystyis kokoajan kommentoimaa omaa suoritusta ja miten paljon ois parannettavaa vaikka voittais kisan, itse kisatilanteessa on aina vähä eri ku se että keskittyy kotona tarkkailemaan mitä videossa näkyy :)
juups.. täytyy kyllä sanoa, että tollainen ois pitänyt itekin hankkia, vaikka taitaakin vaatia oman kypärän?
Meinaan tuo mun persreikään piilotettava malli tuntuu tällähetkellä aika turhalta. :D
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
854
Omakehu haisee, mutta vedin omasta mielestäni B-finaalin ihan kohtuullisesti. Typeriä ulosajoaja ja ilman niitä olisin ollut vähintäin kakkonen. Haikki meni sen verran lujaa että siihen en olsi ehkä pystynyt. Viime vuoden Forssan kisaan verrattuna nyt oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Auto pysyi jo lapasessa. Nyt alkaa olla tuntumaa sadekisoihin. Jotain tuli kaiketi hiffattua tällä kertaa.
Juu, kyllähän onnistujia tuolla riitti! Itse lukisin hyvin ajaneisiin myös nipsu, totke asko ja tietty haikki (ja tavallaan myös itseni). DW ja Nastyn autot antoivat tasoistusta ja he eivät saaneet kaikkea irti. CM vauhti jäi mysteeriksi. Toisaalta oli sitten sijoitusonnistujat (=pistemagneetit) Puhis,totke, asko öö ruuz...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
CM vauhti jäi mysteeriksi.
:alppu:
Mielestäni sellainen (massiivinen) 2-3 sekkaa kiekalla puuttui tasostani Forssa III:een 2009. Omituista kieltämättä ja uusi sadekisa siksi mielenkiintoista nähdä.

Niin ja, sulla hyvä kierrosaika finaalissa jonne kovin sade sut ohjasi.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä pääsin kerranpari sen tuurilla hana pohjassa, mutta pää ei antanut noita kahta kertaa lukuunottamatta mennä täysillä. Tuli vaan uskonpuute. Ois se mennyt jos ois ollut munaa mennä.
Sullon sit varmaan käynyt oikeesti tsäkä. Tais kaikilla olla ongelmia siinä mutkassa. Ykkösellä tai kakkosella ei ollut toivoakaan että sitä oisi päässyt läpi talla pohjassa. Nastyboyn tekniikalla se näytti pari kertaa menevän kakkosella hyvin, mutta esim. meikäläinen ei ko. tekniikkaa silloin tiennyt, enkä luonnollisesti osannut hanskatakaan. :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Sullon sit varmaan käynyt oikeesti tsäkä. Tais kaikilla olla ongelmia siinä mutkassa. Ykkösellä tai kakkosella ei ollut toivoakaan että sitä oisi päässyt läpi talla pohjassa. Nastyboyn tekniikalla se näytti pari kertaa menevän kakkosella hyvin, mutta esim. meikäläinen ei ko. tekniikkaa silloin tiennyt, enkä luonnollisesti osannut hanskatakaan. :D
Tuo Nastyn video vahvisti epäilyt, mitä mulle jäi aika-ajon jälkeen #2:sta. Siitä puuttui yksinkertaisesti tehoa. Odotin että olisi Parabolican jälkeisellä suoralla tullut ohi jo ekalla kierroksella, mut ei kerennyt. Ja sitä puutetta ei paikkaa kukaan tai mikään....paitsi viila:eek:
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
854
Sullon sit varmaan käynyt oikeesti tsäkä. Tais kaikilla olla ongelmia siinä mutkassa. Ykkösellä tai kakkosella ei ollut toivoakaan että sitä oisi päässyt läpi talla pohjassa. Nastyboyn tekniikalla se näytti pari kertaa menevän kakkosella hyvin, mutta esim. meikäläinen ei ko. tekniikkaa silloin tiennyt, enkä luonnollisesti osannut hanskatakaan. :D
Toisaalta meni muutaman kerran leveäksi ja perään kyllä upeita paikkauksia hanskalla:) Itse nostin hieman ja tällä tekniikalla pääsi sen nopeasti ja varmasti. Eli siis vähän varmistellen menoa. Enemmän hävittävää kuin voitettavgaa.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Oon kai taas unohtanut kertoa raporttikisan voittajan, joka oli Asko S. Kattavin raportti selvästi, ellei sit ollut keksitty tai valehdeltu. :D

ps. Kunniankukko ei laula, jos muut ei ala parantaa. :mad_old:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ylös