Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 4 Hyvinkää 1

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Löytyykö WoPe sulta muuten niitä harkkapätkiä? Olisi ihan mielenkiintosta kateltavaa, siinä aikasemmin taisit jotain lupailla niiden julkaisusta. :wink:
En tainnu omalla kameralla kuvata juurikaan harkkoja, tietty jos muulta taholta löytyy materiaalia ni voin niistä kyhätä jonkun pläjärin :)

Wope päätti sit ladata kaiken yrityksen viimeisen kierroksen viimeiseen mutkaan:D Ehkä ei.. mutta tyylikkästi vedetty silti:thumbup:
Heh, se oli upee mutka ajaa sen vesilammikon takia, ku ei sitä märkää kohtaa kannattanu välttis KOKONAAN kiertää, renkaat märäks ja pienes sladissa ja kanttarin tienoilla kuivuu rengas sen verran ja pito löytyy, hyvä fiilis tuli aina siinä :)
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
En tainnu omalla kameralla kuvata juurikaan harkkoja, tietty jos muulta taholta löytyy materiaalia ni voin niistä kyhätä jonkun pläjärin
Meidän harkkaryhmästä olisi kiva nähdä myös videopätkää. Toivottavasti jollakulla on
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
eiks 4stroke ollut kokoajan kamera kädessä? Vai menikö se video privaattikätköihin? :D
4stroke kuvas ne dv-kasetille niin siltä kameralta ei valitettavasti pysty laittamaan mitään tietokoneelle:(
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Heh, se oli upee mutka ajaa sen vesilammikon takia, ku ei sitä märkää kohtaa kannattanu välttis KOKONAAN kiertää, renkaat märäks ja pienes sladissa ja kanttarin tienoilla kuivuu rengas sen verran ja pito löytyy, hyvä fiilis tuli aina siinä :)
Joo se oli hauska mutka vetää ja yksi kisan haastavimmista paikosta sillä jos siinä mokas niin otti takkiin ihan sikana pääsuoralla.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
mini-dv nauha? pystyy pystyy :ahem:
Ahaa! varmaa usbilla sitten? Mie luulin että vain muistikortilta pystyy tuolta kameralta laittaa. Viimeksi en saanut tietokonetta tunnistamaan laitetta mutta pitääpi yrittää uudestaan kun piuha löytyy. Minä näistä oikeen tiiä:eek:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ahaa! varmaa usbilla sitten? Mie luulin että vain muistikortilta pystyy tuolta kameralta laittaa. Viimeksi en saanut tietokonetta tunnistamaan laitetta mutta pitääpi yrittää uudestaan kun piuha löytyy. Minä näistä oikeen tiiä:eek:
siis pitää olla kamera jossa on output videolle. menee firewire liitännällä useimmissa kun vanhempaa sarjaa on...
sit pitää olla softa jolla sen purkaa jnejne...
jos sen nauhan saa mulle päin niin pystyn sitä räpeltään kaverin kanssa digimuotoon kyllä.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
siis pitää olla kamera jossa on output videolle. menee firewire liitännällä useimmissa kun vanhempaa sarjaa on...
sit pitää olla softa jolla sen purkaa jnejne...
jos sen nauhan saa mulle päin niin pystyn sitä räpeltään kaverin kanssa digimuotoon kyllä.
Enpä siis hölötä enempää:D. Joo en mä ite niillä nauhoilla mitään tee kun kaikki on jo tallessa tv:n kovalevyllä.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Pikku-ukot juuri ilmoittivat, että Asko S. voitti raporttikisan. ONNEA! :thumbup:

Hävetkää te muut. :mad_old:
 
Ylös