Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 6, Hyvinkää 2 GP

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Se oli hyvä, jaskasin vain omaa hölmöyttäni aika-ajon sillä
Pitäisin todennäköisenä että olet enempi omalla tasollasi ensi kerralla. Mullakin oli aikamoinen aallonpohja märässä Forssa I:ssä. Yli sekunnin / kierros ainakin olisi pitänyt olla nopeampi. Se oli outo päivä oman ajon kohdalla vaan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kiitti kannustuksesta :)
Siinä se :) Ja mielestäni itsestäni pukkaa esiin jonkinsortin realisti monesti kommenteissani (sikäli kun omat näkemykseni ovat mitenkään realistisia). Itsekään en ihan voittajasuosikkeja ole mutta... katsotaan. A-finaalissa näkisin itselläni olevan aika paljon annettavaa. Taistelemaan sinne tullaan :alppu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ihmeen kaupalla löysin jo kypäräkamerakuvaa :thumbup:
Tiesin että olin hidas mutkien 2 ja 5 ulostuloissa mutta että vielä viimeisen oikeankin. Pitää ensi kerralla painaa kunnolla kaasupoljinta :)

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Ihmeen kaupalla löysin jo kypäräkamerakuvaa :thumbup:
Tiesin että olin hidas mutkien 2 ja 5 ulostuloissa mutta että vielä viimeisen oikeankin. Pitää ensi kerralla painaa kunnolla kaasupoljinta :)
Eli siis, mitä pitää tehdä? Oisin ihan kiitollinen privasta, harvoin kuitenkin tasavertaisella kalustolla sua nopeampi olen.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Eli siis, mitä pitää tehdä? Oisin ihan kiitollinen privasta, harvoin kuitenkin tasavertaisella kalustolla sua nopeampi olen.
Palataan, lähden töihin (saatan itekin kysyä sulta jotain ajamisesta:D)...

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Vihdoinkin löytyi aikaa raportoida...

Hyvinkää kuivassa on parasta ... ainakin housut jalassa.

#37 Harjoitukset sujui mukavasti ja sai autonkin kulkemaan ihan hyvin, 48.17

#37 Siitä oli hyvä jatkaa aika-ajoon. Haastetta tosin jo oli, kun Haikki ajoi ekassa ryhmässä kovan ajan 47.73. Yritys oli kova, mutta ei aivan riittänyt 47.76 ja toiseen ruutuun. Autoa on aina hyvä syyttää, että taka'suoralla' se aina nukahti noustessa oikeaan ja heräsi taas vasuriin. Samaa teki myös ykköseen tultaessa ja välillä pitkässä oikeassa, mutta olihan se hyvä auto.

#37 A-finaaliin lähdettiin toisesta ruudusta samalla autolla, edeltä Haikki ja takaa WoPe, sekä perässä 4stroke, Cmoney ja Nipsuhuuli. Ennen lähtöä oli WoPen kanssa lähtökiihdytyksestä puhetta ja että kakkosruudusta pitäis sulkea sisäreuna samantein...
Lähdössä Haikki kattoo mun lähtöä ja mä katon WoPen lähtöä, jään vähän Haikin vauhdista ja WoPe on nopeempi kiihdytyksessä. En kuitenkaan sulje WoPea vaan kiihdytän mukana rinnalla, kun WoPe sujahtaa ekassa mutkassa Haikin ohi tuun imussa. Ei ekassa kurvissa tarvii voittaa, vaikka se tässä porukassa helpottais. Kerkeen Haikin rinnalle, mutta oon tokassa kurvissa ulkopuolella ja Haikki pääsee WoPen perään. Kolmannelta paikalta kaikki näytti kuitenkin hyvältä, vauhti riittäis haastamaan kärkeä ja takaa ei suoraan juosta rinnalle. 2 1/2 kierrosta meni ok, mut ennen taka'suoralle' lähtöä oikea meni leveäksi, ei ollu pitoa ja sama 'suoran' jälkeen oikeaan, jarrutuksesta leveex, juuri sain pidettyä radan reunalla, mutta 4stroke ja Cmoney meni ohi. Vielä meni ykköskurvikin samallatavalla leveäksi, ennenkuin älysi rupee varomaan kurveja oikealle, ei vaan ollu pitoa takapyörällä.
Pyrkimys pelastaa mitä pelastettavissa oli. Aikani jahdattua ohitin Cmoneyn pitkässä oikeassa sisältä, mikä tais päästä vähän yllättämään. Jahti jatkui mutta kierrokset ei riittänyt 4stroken haastamiseen, siis maaliin sijalla 4. Parempaan olisi pitänyt pystyä puristamaan, mutta jos sit ens kerralla, saas nähä...

Hyvät oli kelit ja hyvät oli kisat, lisää tämmöistä. Suuret kiitokset järjestäjille.
Jatketaan harjoituksia.:cool:

http://www.youtube.com/user/NastyBoyRacing#p/a/u/0/5cNszc8s5aI
Näitä näkymiä...

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Pyrkimys pelastaa mitä pelastettavissa oli. Aikani jahdattua ohitin Cmoneyn pitkässä oikeassa sisältä, mikä tais päästä vähän yllättämään.

http://www.youtube.com/user/NastyBoyRacing#p/a/u/0/5cNszc8s5aI
Näitä näkymiä...
Joo oisin ehkä voinut jo tuossa 6-mutkan hyökkäyksessä (05:36) älytä, missä tilanteissa olen haavoittumimmillani :nope: (minulle). Heikko kiihdytyksissä, vahva jarrutuksissa. Silti, hieno oivallus lähteä hyökkäämään noin kaukaa. Moni muu olisi varmaan kaartanut mun ajolinjaa perässä keskemmälle rataa. Oli aina viiminen ja eka mutka aikaa kuroa 4stroken muutaman metrin etumatka kiinni kakkosmutkan jarrutukseen. Se kaveri ajaa kanssa melko tasaisesti... Forssan treenissäkin panin merkille.

Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Hieno video! thanks!

Hyvää kisaamista kaikilta, videolta huomaa vähän autojen eri vahvuuksia. Mulla oli hiukan tuuria matkassa ettei lähtenyt heti ensimmäisellä kierroksella ketjut s-mutkissa..

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kommentteja

Hyvinkään autot on kyllä tosi nautittavia ajettavia ja rataprofiili on paras mitä tiedän. Oma vauhti ja tasaisuus yllätti taas itseni, vaikka en kisassa pystynytkään muiden vauhtiin.
Tästä muuten sellaiset huomiot että PeePeen kanssa ajoitte finaalinne samalla autolla. Parhaat kierrosajat Nipsu 49,00 - 49,13 PeePee
MUTTA
Kisa-ajat 7 kierroksen jälkeen: Nipsu 5.51,60 - 5.49,36 PeePee
A:n lähdön jälkeen ekassa mutkassa Nipsun ero kärkeen oli joku 1,5 sekkaa. PeePeellä B:ssä muhun ehkä 3 kymmenystä. Eli vähän epätasaisempaa Nipsulla (ekasta mutkasta ruutulipulle). Mutta omia ajamisiaan on hyvä miettiä ja pyrkiä virheettömämpään ajoon kehittyäkseen edelleen.
Kierrosaika Nipsulle
Kisamatka PeePeelle
1-1 :)

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Tästä muuten sellaiset huomiot että PeePeen kanssa ajoitte finaalinne samalla autolla. Parhaat kierrosajat Nipsu 49,00 - 49,13 PeePee
MUTTA
Kisa-ajat 7 kierroksen jälkeen: Nipsu 5.51,60 - 5.49,36 PeePee
Erittäin mielenkiintoinen huomio!

Olisi mielenkiintoista nähdä miten erot menivät kierros kierrokselta Nipsun kanssa. Tasaista kisaa me ajetaan jos samaan finaaliin eksytään. Viimeksi taisi näin käydä kunnolla Myllypurossa.