PeePee
Team 107
Kyllä mä tuolta löydän sen 5 sadasosaa. :nope:
Kyllä mä tuolta löydän sen 5 sadasosaa. :nope:
Kommenttia tähän. Yritin päästää sut ohi kun huomasin että olit takana, mutta ilmeisesti väistöliike oli epäselvä. Tyhmä virhe, pahoittelut vielä. :dunno: Itse luulin myös, että autolle ei mitään käynyt mut ilmeisesti myös siihen oli tullut jotain. Oman auton käytös muuttui kyllä ton osuman jälkeen, kun jarrutuksissa meinasi lähteä herkemmin perä alta ja joku ~pari kierrosta osuman jälkeen spinnasinkin toiseksiviimeisessä mutkassa sillä seuraksella että myös Nasty ja lfb päätyivät nurmikolle. Pistin kuitenkin tämän kokemattomuuteni piikkiin, enkä osannut epäillä autoa. Aikaa en näiden tapahtumien jälkeen saanut enää saanut parannettua, mikä jäi harmittamaan koska ennen sitä aika oli parantanut tulosteen mukaan lähes jokaisella kierroksella (keskimäärin muutaman kymmenyksen per kierros).Aika-ajot #4
Ihan kohtalaisesti lähti menemään mitä nyt pomppimista oli havaittavissa. Sitten tapahtui jotain kummallista takasuoran jälkeisessä mutkayhdistelmässä ja osuin Wilzkuun. Ilmeisesti autosta jotain hajosi, mutta en silloin sitä tiennyt, vaan luulin että pelkällä puskurin menettämisellä selvisin... Tulos oli sitten se, että ajan parantaminen oli mahdotonta ja ne aika-ajot olivatkin sitten siinä :nope: Pettymyshän se oli koska olisi ollut kiva päästä tappelemaan kärjen kanssa a-finaaliin mutta tällaista se välillä on.
Voin kyllä kuvitella tunteen nickisi perusteella.edit. of-topiccia: Maldonadon ja Williamsin voitto Espanjassa 8 vuoden tauon jälkeen piristi viikonloppua, on meinaan ollut perjantaista lähtien mieli aikalailla maassa Forssan kisan vuoksi. En muista koska on viimeksi yhtä tiheästi sydän lyönyt viimeisen 10 kierroksen aikana formuloita seuratessa.
Ei, kärjellä nopeimmat kierrokset tuli: NB krs 15, Haikki krs 9, WP krs 12, DW krs 7.Miten muilla A:ssa, kun itsellä muuttui autossa etu ja takapään pidon suhde reippaasti ihan parin kierroksen aikana? Alussa oli helpompaa ja myöhemmin rupes etupää haukkaamaan kunnolla. Siitä se spinnikin tuli, kun ei kerenny sopeutumaan niin nopeasti. Jos muillakin sama "vika" , niin rata tais olla kuivumaan päin.
Miten muilla A:ssa, kun itsellä muuttui autossa etu ja takapään pidon suhde reippaasti ihan parin kierroksen aikana? Alussa oli helpompaa ja myöhemmin rupes etupää haukkaamaan kunnolla. Siitä se spinnikin tuli, kun ei kerenny sopeutumaan niin nopeasti. Jos muillakin sama "vika" , niin rata tais olla kuivumaan päin.
Minusta taas tuntui että alkoi puskemaan paljon pahemmin ja että ratakin kastui enemmän loppua kohti.
Joo-o, mun mielestä olosuhteet ei paljoa näyttäneet muuttuvan kuten nopeimpien kierrosaikojen toteutumisesta kunkin kuskin kohdalla voi päätelläkin. Sen muistaisin että Totke ja Slug tekivät nopeimpansa ruutulippukiekalla. Nipsuhuulesta en nyt muista.Cm saattai nähdä kierrosaikojen kehuityksestä myös vähän osviittaa radan kunnosta?
Joo-o, mun mielestä olosuhteet ei paljoa näyttäneet muuttuvan kuten nopeimpien kierrosaikojen toteutumisesta kunkin kuskin kohdalla voi päätelläkin. Sen muistaisin että Totke ja Slug tekivät nopeimpansa ruutulippukiekalla. Nipsuhuulesta en nyt muista.
Pari-kolme viimistä kiekkaa mun ei "tarvinu" kädellä suojata WoPen kameraa sateelta (hiukan tihutti) enää mutta niin nopeasti rata ei kuivu.
Sitten ei keksi muuta kuin sen, että takarenkaat rupesivat yksinkertaisesti vain loppumaan.
Sitten ei keksi muuta kuin sen, että takarenkaat rupesivat yksinkertaisesti vain loppumaan.
Jatkossa täytyy siis KKWCS-sarjassakin alkaa tarkkailemaan rengaskulutusta ja ajaa Buttonmaisesti pehmeitä ajolinjoja.