Kannattaa pysyä jatkossakin omilla linjoilla ajotapansa suhteen eikä millään "raivolla" lähteä seuraavaan kisaan.
Ainakin jakkues jää taakse itse kisassa.
Kävinhän salaharkkaamassa siellä kesälomalla. Olen täysin valmistautunut kisaan.
Havaitsin jo Lahdessa pientä juonentynkää mua vastaan team 107:n taholta ja Jakkuesin eduksi, mutta ei se riitä :ahem:
No nyt on hyvä meininki!
Onneksi kohta on Hanko, niin katsotaan miten tänä vuonna käy.![]()
Joka kisassa Hyvinkäällä olet ollut mun takana. Tsekkaa tilastot.
Kuin sie Jacques noin vakavasti otat?
Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Jacqueksella taitaa olla kolmenkympin kriisi.Kuin sie Jacques noin vakavasti otat?
Eikös se ole kohta jo 40?
Komp. Ihmekään, kun ei ole innostanut lähteä jonon jatkoksi.Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Komp. Ihmekään, kun ei ole innostanut lähteä jonon jatkoksi.
Kumpikin eivät voi olla syynä? Jos paketista uupuu jatkot ja hauska päätapahtuma, niin jee.Jaa, mää kun luulin että sulla se syy oli jatkojen puuttuminen kun sitä niin paljon olet toitottanut....
Puolet nuorempi kuin sinä. :ahem:
Kumpikin eivät voi olla syynä? Jos paketista uupuu jatkot ja hauska päätapahtuma, niin jee.