Haapis sano eilen et sil on sen poika nyt vaan siel jeesimäs. On kuulemma vaikea löytää pysyviä tekijöitä. Moni jätkä lopettanu mitään ilmoittamatta.
jaa tuo oli sen poika.. ok..
Haapis sano eilen et sil on sen poika nyt vaan siel jeesimäs. On kuulemma vaikea löytää pysyviä tekijöitä. Moni jätkä lopettanu mitään ilmoittamatta.
Ei se homma nyt ihan täysin pelittänyt. A-finaaliin piti olla lähdössä yhdeksän autoa ja kahta vielä pajotettiin varikolla ekan lämppärin jälkeen. Lisäksi sun ajamana kisassa hieman "haastava" #35.On nuo mukavat autot, mutta jos ehjiä autoja ei ole tarpeeksi niin siihen kannattaisi kehittää muu ratkaisu kuin pistää kaverit ajamaan viallisilla autoilla. Myös kaluston kuntoon saamiseksi luulisi parantavan ettei viallisilla autoilla ajeta? Jos ongelmakohtiin luvataan kehittää ratkaisu ja parantaa palvelua (vaihtaa tän nuuskahuulen tilalle vaikka se nuori jannu (haapiksen poika?) takaisin, oli hyvä tyyppi) niin paikka 2014 kalenterissa on perusteltu.
noh sama se.. näköjään mä olen taas yksin mielipiteeni kanssa ja kaikkien muiden mielestä kaikki toimi täydellisesti, palvelu oli hyvää eikä mitään moitteita ollut. Jos näin niin olkoon sitten niin. En jaksa siinä tapauksessa jatkaa aiheesta sen enempää.
Semmonen backuppi, että Hyvinkää näyttää olleen 2013 kalenterissa vain yhden kerran, eli ajoja on karsittu siellä. Jos noille kömmillyksille jotain järkevää selitystä löytyy, niin mikä ettei jatkaa siellä - tehojenkin puolesta.
Itse en nähnyt s-mutkien viereen rakennetuilla hypyillä temppuilleita BMX poikia tapahtuman alun jälkeen. Olivatko tosiaan radallakin ajojen aikana?
:thumbfh:Oli, Näytin niille käsimerkkejä ja kierros pari, niin lähti pois.
Semmoinen puolustus, että jacquesin saapuessa kaverit yritti laittaa minulle toimivaa autoa, mutta kaksi näistä ei lähtenyt käyntiin ja muut oli telakalla. Muut kuskit olivat jo ruudussa, joten ymmärrän että siinä kohtaa on jo kiire ja vähän vaikea siirtyä auton käynnistelystä tsekkaamaan jacquesin autoa kun kerran se sentään liikkui. Ehjiä autoja ei yksinkertaisesti ollut enempää, joten jos auto liikkui niin se oli parasta mitä oli siinä kiireessä tarjolla, osalla ei ollut edes liikkuvaa autoa. Tietysti olisihan muut voinut ottaa sisään ja tehdä uusinta lähtö..
Perusajatuksena meillä on aina tyytyväinen asiakas, johon pyrimme toteuttamalla asiakkaiden omia toiveita.
Jälkiviisaana on helppo olla, mutta ehkä kisat olisi pitänyt ajaa kolmessa finaalierässä? Tällöin olisi ollut pari vara-autoa rivissä ja 35:n olisi voinut jättää kokonaan pois pelistä.
Nose.Tästä olikin puhe a-a aikana että tarvitt. xtrat oma finaali, ja pistekuskit 2een. Mutta ensi vuonna voisi kyllä varmuuden vuoksi tehdä ajokaaviot 6-7 auton finaaleille...
Ei niissä ohituksissa, mitä näin, kohti kärkeä ollut mun mielestä mitään härskin mieleenjäävää :thumbup:Se vielä. Se mun ohitus Nastystä, sen vois sitten tarkistaa oliko sääntöjen mukainen kun videota tulee. Mielestäni jätin riittävästi tilaa tai ainakin pyrin jättämään mutta muistikuvat ei jälkeenpäin ole enää kovin tarkkoja.. Cmoney? näit sen parhaiten, jotain mainitsit ajatinko Nastyn liikaa vasemmalle?
Edit: Niin ja tulihan tosiaan itsekin sitä kauhakuormaajaa hämmästeltyä! Radan nopeimmassa paikassa ja kovimmassa jarrutuksessa... Ei hyvä! Ajoon keskittyessä se tosin unohtui jo viimeiseen mutkaan ajaessa, eikä näin ollen muistunut paikanpäällä muistunut mainita asiasta.