Mielenkiintoinen mielipide. Eikö saa osoittaa pettymystään huonosta autotuurista? Pitäisikö olla aina Stubbimainen tekovirne naamalla ja hehkutella fantastisuutta vaikka mikä olisi?
Saa toki, tietty täytyy ja kannattaa pitää mielessä että muiden rakentamat vuokrapelit ei ole niin hyviä kuin se oma auto, se vaan ei ole sen yrittäjän vika.
Andy nyt on näyttänyt sitä huonoa oloa aina niin kauan kuin on ajanut sarjassa mutta nyt se on muka jokin uusi asia.
Ja eikai kannata autotuurin pilata muiden päivää sekä omalta osalta koko tapahtumaa? Ihan oikeasti?
Käsitin, että me oltaisiin tämä tilanne jo sovittu ja käsitelty. Myönsin virheeni, pyysin anteeksi, sain varoituksen ja mielestäni otin huomioon tilanteen käyttäytymisessäni radalla sen jälkeen.
Mikään ei riitä.. Haista Follo pitkä vittu!
On sovittu, viittasinkin siihen että eipä nuo viime vuoden kokemukset kovin hauskoja olleet itselle kokonaisuutena (ja sillä hetkellä), ja yksikään niistä ei johtunut autotuurista. Silti ne on vaikuttaneet siihen jaksaako kisoissa käydä vai ei.
Sanoin mä silti että sun ajoa Kokemäellä oli hieno seurata, mm. se oli viihdettä parhaimmillaan. (vaikka nyt tuossa haistatellaankin

)
Mua vituttaa vaan henk. koht. että meidän (minä + Jussi) vika muka on ollut se että sarjaan on haluttu paljon väkeä, ja että "ei-forumistien" sarja on jotenkin meidän syytä.
(viittaus nyt tuossa yhdessä kohtaa sun törmäykseen oli pointin tekemistä sen hetkisestä asiasta ja tilanteesta, ei sitä että olisin siitä suutuksissa edelleen. Älä käsitä väärin.)
Mehän nimenomaan haluttiin rajata osallistujamääriä vielä tiukemmin, ja olen sitä halunnut myös tuon jälkeen.
Pidän silti ylpeyden aiheena mihin tilaan saatiin sarja silloin vietyä kun sen ohjakset muualle annettiin, ja koen sen olleen myös forumistien sarja pelkästään.
Cmoney on tehnyt hyvää työtä sarjan kanssa ja ehkä sarja ei vain ole muuttunut tarpeeksi kuskien kehittyessä ja elämäntilanteiden muuttuessa.
En silti koe sarjan pilaantuneen Puhiksen keissin takia tai minkään muunkaan asian takia, neljässä vuodessa vain kerkiää tapahtumaan paljon.
Ehkä oli hieman turhan kärkäs palaute kärkkään syytöksen kohdalla, pahoittelen sitä.