Siksi omalta osaltani ainakin lopetan "autotuuri" ruikuttamisen.
Helppohan se on sanoa jos tuuri on paskaa joskus.
Kun sitä kestää kisasta toiseen on ihan normaalia että vituttaa.
Toki palautetta annetaan rakentavasti, mutta kyllä mä ainakin "ruikutan" jos siihen on aihetta.
(jälkeenpäin toki forumilla)
Mulla on vuosi kohta täynnä paskaa säkää "tuurin" kanssa, eli lieneis joku Aku Ankka pysti varmaan oikeutettu...
edit. Siis toki hommaan kuuluu ns. paska nakki, ja sen jälkeen on jatkettava eteenpäin.
Mun pointti onkin siinä että jos ajaa vain tässä sarjassa, ja vähän harkkojakin johtuen
rahatilanteesta niin tämmönen 5 kisaa putkeen penkin alle alkaa jo vähän turhauttamaan...
Noh, josko sitten Hyvinkäällä menis paremmin hieman...
Jos silti homman ideana on että pettymykset on pakko niellä hiljaa ja istua nurkassa niin ehkä se sopii joillekin, mutta mä ainakin lopetan ajamisen siihen sillä kohtaa, yhtälailla ne pettymykset kuuluu lajiin, ja pettynyt saa ja myöskin pitää olla jos ei oma ja/tai tekniikka alue ole kunnossa.
(ei tää kuitenkaan pelkkää ruusuilla tanssimista saa olla keskustelunkaan osalta, jos on aihetta valittaa niin saa ja pitää)
Sanoin jo -08 PP:n kohdalla että liikaa paskaa menee yhdelle kaverille, nyt sama on omalla kohdalla, ja helppo sanoa ettei tää herkkua ole.
Lähinnä ekana alkaa hakemaan virheitä omasta ajosta, ja sitä kautta nekin kertaantuu kun rupee pohtimaan liikaa (kai)
Varsinkin kun oma osaaminen on lapsenkengissä vielä, niin tavallaan huonolla autolla hyvin ajaminen on mahdotonta kun ei tiedä mitä/missä pitäis korjata :frown:
Noh, nyt on onneks aikaa hetki miettiä tulevaa rauhassa taas mutta ei, ei tän kauden sentään ihan näin pitänyt alkaa...
Ja jos alkaa kisa toisensa jälkeen vetoamaan "paskaan autotuuriin" nin alkaahan se jo paistaa läpi :ahem: Se ei ole vaan tilastollisesti mahdollista.
Rattimies on rattimies

:thumbup: Hyvällä autolla kuka tahansa ajaa palkintopallisijoja tässä sarjassa.
Eli lopetetaan se nillitys, koska vuokra-autoilla ajetaan nyt ja jatkossa.
OK, ilmeisesti olen sitten vain paska.