Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 5, Forssa 2 GP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laadukas ja hyvä video taas!

JA HAHA! Kuulinko oikein "Mitä isompi se on, sitä helpompi" ?? :D :D

Mihinkä hittoon tuo loppukommentti liittyi?:D

Upea video jälleen, ei voi kieltää:thumbup:

...paitsi ei ainakaan minulla ollut harmaa ja masentunut meininki Forssa I:ssä:D

Sama tyyppi hurraa :thumbup:

Oli hienon näköinen kuvakulma radan pinnasta vähän ennen viittä minsaa.

liian kova tilannenopeus ja tuo kanttarin päältä oikaiseminen yhdistettynä niin lopputulos on tuossa. Mutta yrittää pitää:thumbup:
Silti pää kääntyilee ikäänkuin "kuka hitto se oli?!" :)

liian kova tilannenopeus ja tuo kanttarin päältä oikaiseminen yhdistettynä niin lopputulos on tuossa. Mutta yrittää pitää:thumbup:

Aika-ajo tuntui menneen jo ihan hyvin ja jostain piti lisää vauhtia koittaa keksiä, lopputulos oli sitten tuo :o

Kiitoksia :thumbup: Taas mahtava plajäys! Nyt saatiin myös C-finaalin kisailua paljon kuviin.
Varsinkin upean näköinen toi ekan mutkan kuvakulmat ja hidastukset! ja tulihan se mun hyppy sieltä:D

Se parikymmenen metrin kaula alussa piti paikkansa. Hienosti hupeni sit sekin:jaska: No #2lla olisi Asko ja Jacqueskin vienyt erän nimiinsä,PeePeestä puhumattakaan, joten syyskuussa uusi yritys. Hyvä pläjäys jälleen WoPelta:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Raporttikisan voittaa Jacques, joka osaa selittämisen ihan hyvin. (oikeisiin urheilijoihin kyllä paljon matkaa) Raportista sai hyvän kuvan tröpöilystä. :ahem:

Jätkä ehtikin jo hätäilemään ja moittimaan, kun olen liian hidas. :mad_old: Silti se ryökäle on ansainnut voittonsa...