Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 9, KIC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Wopelle. Mieltähän tuo lämmitti, en voi kiistää:o Samoin kiitokset muillekin kuvaajille. Ei tunnu Turussakaan sitten niin pahalta, kun 6-0 otetaan turpaan taas.(paluu arkeen)

Mun auto ei kierrosajallisesti ollut selvästikään paljoa WoPen autoa huonompi, tokan mutkan ulostulo vaan kriittinen hyvänä ohituspaikkana. #15 puski siinä renkaat linkussa ulos eikä siksi vaan jaksanut kiihtyä. Niin tultiin siinä rinnalle 4 kertaa kisan aikana. Mulla kans ihan eri linjat viimisestä mutkasta, kuin kaikilla muilla. Tokkopa niissä juuri hyötyeroa.

Pitikö tämäkin nähdä? Team Hämeet Korville ajaa kuin idiootit apinat. Toisaalta taas, pläjäys oli sympaattinen ja sai jopa epäonnistujan hymyilemään hyväntahtoisesti A-finalistien taistelulle ja yhteiskuvalle.

Haikilla oli hyvä startti molemmissa finaaleissa.. Itselläni oli kers epäkunnossa kummassakin startissa.

Tais hyvin joo onnistua. Suoravetoisellakin voi vähän vaikuttaa kuinka hyvän startin ottaa.

Thanks! Vähän heikoks jäi mitä alunperin kuvittelin, turusta täytyy tulla mahtipläjäys! galaxit räjähtää, kaikki peliin sit :) Kamerat käyntiin.

:D:D

Taattua laatua pläjäyksessä!1

Meikäläisenkin omat kivat tallentuneet kelalle (täytyy spinnata jatkossa kameroiden ulottumattomissa :frank:)

Pläjäyksessä 4.44-4.47 huomaa hyvin hidastuksessa lisäpainojen vaikutuksen auton pomppimiseen.

Pläjäyksessä 4.44-4.47 huomaa hyvin hidastuksessa lisäpainojen vaikutuksen auton pomppimiseen.
Kyllä, jo livenä katoin että pomppi paljon. En tie, ehkä mun ihan eri linjat vois olla sullekin parempia. Tiukemmin. Esim. ajassa 06:40.
Kisa silti voitettiin aika massiiviset 22,5kg rautaa kyydissä. Tosin DW on ajanutkin sisäradoilla samassa suhteessa omat ajonsa kuin sinä ulkoradoilla.