Eipä tässä mitään absoluuttista yhtä oikeaa ole tarkoitus antaakaan. Yhtä hyvin do voisi vaikka olla nuotti, C, tai sävel. On oivaltamista ymmärtää se C-duuriasteikoksi ja muihin vihjeisiin sopivaksi kokonaisuudeksi. Voihan sitä vastata vaikka noidansumu, mutta pitää oivaltaa, että Trullinkaasu on oikeampi vastaus.Varmaan arkipäivää tällaisissa kuvavisoissa, että do-re-mi -säveltapailutermit ovat C-duuriasteikon nuotteja. Oikeastihan ne eivät ole sävellajiriippuvaisia lain, vaan do voi olla ihan mikä nuotti viivastolla tahansa. Joten en osannut nuotteja lukea noiksi.
No sitä juuri tarkoitinkin, että oivaltamista pahasti haittaa se, ettei osaa tulkita nuotteja solfatavuiksi.Eipä tässä mitään absoluuttista yhtä oikeaa ole tarkoitus antaakaan. Yhtä hyvin do voisi vaikka olla nuotti, C, tai sävel. On oivaltamista ymmärtää se C-duuriasteikoksi ja muihin vihjeisiin sopivaksi kokonaisuudeksi. Voihan sitä vastata vaikka noidansumu, mutta pitää oivaltaa, että Trullinkaasu on oikeampi vastaus.
Laitetaan sulle tähän tällainen yksinkertainen salakoodin purkulaite tähän seuraavaa visaa varten.No sitä juuri tarkoitinkin, että oivaltamista pahasti haittaa se, ettei osaa tulkita nuotteja solfatavuiksi.
Niin, mutta entäs jos päätätkin tehdä seuraavan visan Fis-duurissa?Laitetaan sulle tähän tällainen yksinkertainen salakoodin purkulaite tähän seuraavaa visaa varten.
Ihan alusta asti luulin että tuo aseen kuva viittaa siihen, kuinka paljon haluaisin ampua itseni.2. Lugera, ase on Luger ja 10m x 10m on aari, jonka lyhenne on a
Mä iggesin kaikki nuotit ihan automaattisesti, kun en niistä tajua enempää kuin sika satelliiteista.No sitä juuri tarkoitinkin, että oivaltamista pahasti haittaa se, ettei osaa tulkita nuotteja solfatavuiksi.
Säännöissähän sanottiin, että ihan googlettaakin saa. Tuosta edellä olevasta kuvasta lunttaat ensi kerralla, ettei ihan tyhjiä jää. Tuo SAM oli vähän sellainen, ettei sellaisia oikeastaan ilman googlea kuulukaan tietää.Mä iggesin kaikki nuotit ihan automaattisesti, kun en niistä tajua enempää kuin sika satelliiteista.
Kiva skaba oli!
Hiukan väärä päättelyketju oli mulla ensimmäisessä. Ajattelin, että ATM tarkoittaisi atmosfääriä ikäänkuin paineena ja kun juo kolaa niin paineen tuloksena on röyhtäys eli burb.
Tästähän pitäisi jäädä vastaukseksi vain Pöhkö, ainakin noita jo avausviestissä mainittuja Aamulehden visoja mukaillen. Möhköfantin loppuosan tuhontaminen vähentää vain fantin, eikä tee pöhköstä puolikasta... Mutta mitäpä väliä, tottahan minä tämän silti osasin ratkoa.25. PuoliPöhkö, kuvassa Möhköfantti, josta on olemassa puolikas ja fantti tavallaan ruksattuna yli.
Joo, myönnän että hieman ontuva logiikka. Eka meinasin sen yläosan laittaa vielä halki keskeltä, mutta sitten joku WebSlave olisi valittanut, että sehän on neljäsosapöhkö.Tästähän pitäisi jäädä vastaukseksi vain Pöhkö, ainakin noita jo avausviestissä mainittuja Aamulehden visoja mukaillen. Möhköfantin loppuosan tuhontaminen vähentää vain fantin, eikä tee pöhköstä puolikasta... Mutta mitäpä väliä, tottahan minä tämän silti osasin ratkoa.