Albert Oil
Hippi ja juntti
Jos tole pitää seuraavan musavisansa hiphopista, niin mä lupaan pitää visan fuusiotaloudesta. Deal? Pois mukavuusalueelta?
Appendixin alkupään tuotantohan löytyy kätevästi Diagnosis 1982-1983-kokoelmalta. Tuoreempi tuotanto on mulle vähän tuntematonta. Toi hardcore on vähän sellaista, että se menee kyllä kausittain riittävän pieninä annoksina, mutta ei ihan ole sellaista mitä kovin usein jaksais. Tiedän kyllä että Appendixin tuorein levy on jopa tältä vuodelta, mutta en ole yhtään kuullut sitä. Ehkäpä senkin vois hankkia, mutta varmuuden vuoks suosittelen ton kokoelman hankkimista. Sen ainakin tiedän olevan hyvä.Jee! Melkein tasapisteissä Mehen kanssa!
Ei siitä taida olla viikkoakaan kun Ratsian 1979-1980 -kokoelman kuuntelin, mutta eipä ole piisit silleen vielä jääneet mieleen. Briardin Miss World -levy löytyy hyllystä myös, mutta sama homma kappaleiden kanssa kuin Ratsialla. Appendix pitänee laittaa "puutelistalle" kun oli sen verran Terveiden Käsien oloista meininkiä, että heitä arvasin esittäjäksi. Terveet Kädethän on silkkaa parhautta ja Läjä Äijälä jumala :ahem:.
Se on kyllä pirun vaikeaa, kun ei oo oikein mitään käsitystä siitä mitä kysyy, mut mut... Tehdään sitten niin. En nyt ihan huomenna tai ylihuomenna tivaa, mutta seuraavan tivani aiheena olkoon sitten hiphop.Jos tole pitää seuraavan musavisansa hiphopista, niin mä lupaan pitää visan fuusiotaloudesta. Deal? Pois mukavuusalueelta?
Ratsia oli julmetun hieno bändi. Honkavaaran valitettavan lyhyt diskografia sisältää runsaasti huikeutta. Suosittelen.Kiitos.
Enpä moista muzakkia juuri kuuntele mutta taidanpa nyt sinätuubittaa pari listaltani. Ainakin Helpon Elämän. Ja ehkä Llontoon Skidit het perään. Nyt hyshys, kaveri kuuntelee...
Se, että tuntee, tunnistaa ja on kokenut mutta ei jämähtänyt. Ei se tarkoita, ettei ymmärrä. Ei siihen mustia farkkuja tarvita...Ratsia oli julmetun hieno bändi. Honkavaaran valitettavan lyhyt diskografia sisältää runsaasti huikeutta. Suosittelen.