Tunnustuksia

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Miten voi täysvajakista kahdessa vuodessa päästä tasolle, että saa teikäläisen painamaan nappia?

Vai arvaako sulle antaa tikkaakaan käteen?

Kohta kai lähden ittekin?
En ymmärtänyt sanaakaan tästä.:D

Antakaa mulle suomi-rahtarit-suomi sanakirja.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mua ärsyttää nyt :D kerro mitä tarkotat, mua on ennenkin luultu feikiks, kerran mua luultiin webkamerassa nukeks jne.
Mut taas sekoitetaan jatkuvasti Brad Pittiin. Oikein vituttaa mennä kauppaankin, kun tietää jo etukäteen, että kohta lauma keski-ikäisiä ämmiä roikkuu kintereillä kuvaamassa ja postaamassa feispuukkiin :(
 

Örfil

Guest
Mut taas sekoitetaan jatkuvasti Brad Pittiin. Oikein vituttaa mennä kauppaankin, kun tietää jo etukäteen, että kohta lauma keski-ikäisiä ämmiä roikkuu kintereillä kuvaamassa ja postaamassa feispuukkiin :(
Ehkä siksi, että ulkomailla eivät tunne Esa Pakarista.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mua taas luullaan yleisesti Benny Hilliksi, mutta tiedä sitten onko se olleenkaan hyvä juttu vai kannattaiskohan alkaa rasvaamaan köyttä?

Sitä paitsi olen 2478/2478 suomalainen eli aussiverta ei oo nimeksikään. Edit: Sitä paitti sehän on ritti.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Tunnustan, että Jonin "eka syöjä tänään vissiin kun ei ole syömistoikkiin kirjoitettu" -läpändeerus alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tunnustan, että Jonin "eka syöjä tänään vissiin kun ei ole syömistoikkiin kirjoitettu" -läpändeerus alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään.
Kiitti kun maintsit.. Et edes ite postaile siellä ja silti luet sitä.. No ei voi mitään koita jaksaa.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
En osaa oikein mitään kunnolla. En kirjoittaa lennokaasti, en tiedä mitään urheilusta, en tiedä mitään elokuvista, en tiedä mitään mistään oikein.

Yritän jatkossa olla parempi ihminen.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Lupaat vaan!

Mutta miksiköhän trullinkaasulla keulii?
Varmaan siksi koska luulee olevansa maailman paras kuljettaja. Kimin jos voittais ja sitten Lewis Hamiltonin voisin voittaa kans Mercedeksen AMG-autoilla. Uskoisin että oppisin aika nopeesti noihin formuloiden painesietostressi tiloihin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla on vaikeuksia jaksaa tuota Trullinkaasua.
Sinänsä kummallista, koska sekoilu on ok (olen itsekin joskus vähän hassutellut, en tiedä oletteko huomanneet), off-topikkiin eksytään me kaikki joskus, eli aina, ja onhan noita floodaushetkiä muillakin ollut. Ehkä se on kaiken tuon kombinaatio suuressa mittakaavassa joka rassaa.
Kun on tottunut lukemaan suurin piirtein kaiken mitä Vapaaseen tulee, joutuu nykyhetkellä aikas paljon kaasutuksen uhriksi, muiden kirjoitukset jää vähän pimentoon. En mä tykkää oikeassakaan elämässä jutella silloin kun ympärillä on paljon hälinää.
Huomaan olevani suvaitsematon. Ja uppiniskainen änkyrä, koska en vieläkään halua käyttää iggeä, vissiin siksi että voisin sanoa aina että en ole koskaan iggetellyt ketään. Ihan kuin se olisi joku meriitti.
 
Ylös