Tunnustuksia

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
EDES MINÄ en olisi veikannut tuota Beatlesien biisiksi...vaan olisin veikannut kovana miehenä tyhjää.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kääntäkää nyt veistä. Just tuon takia kun itse en tiedä mitiä, lähdenkin tivaamaan muilta visaisia. Kuten vaikkapa nyt.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tule mullakaan nyt just mieleen, että minkä yhtyeen biisi se "Happy Together" on. Beatleksien kappaleeksi en toki olisi veikannut. Sen verran väännän Albert Oilia veitsessä tässä nyt lain.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Veikkuutin kaverilta tuota biisiä ja hän sanoi heti, notta Turtles..mm siksi että levykokoelmillaan on kolme versiota biisistä ja on kuunnellut niitä levyjä enämpi kuin kerran.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Veikkuutin kaverilta tuota biisiä ja hän sanoi heti, notta Turtles..mm siksi että levykokoelmillaan on kolme versiota biisistä ja on kuunnellut niitä levyjä enämpi kuin kerran.
Eipä toi niin kamalan kauaksi Beatleseista mennyt. Kilpparit vs. Koppakuoriaiset, toisella enemmän jalkoja ja toisella sisäänvedettävät jalat ja pää, mutta muuten hyvin samankaltaisia. Silleen jotenkin.

burb

.
Olen kirjannut usein syömistoikkiin syömisiä, joita en ole syönyt otsikon mukaisesti parhaillaan, vaan syömisen ja sen ilmoittamisen välissä on voinut kulua jopa kymmenisen minuuttia.

Lunssila

Well-known member
Olen kirjannut usein syömistoikkiin syömisiä, joita en ole syönyt otsikon mukaisesti parhaillaan, vaan syömisen ja sen ilmoittamisen välissä on voinut kulua jopa kymmenisen minuuttia.
Siehä oikee hurja jätkä oot!

Örfil

Guest
Komppaan burbia ja mikä pahinta, jääkaapille mennessä olen saattanutkin muuttaa mieleni ja syönyt jotain aivan muuta.

Trullinkaasu

Well-known member
Stressaan tässä nyt siitä, että onko tämä viesti tarpeeksi hyvä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jaahas vai, että tämmöistä teerenpeliä.

Itse kosken kikuliini just nyt ja ravistelen sitä voimakkaasti. Kas näin pitää reaalia-aikaisesti raportoida! Otahan opiksesi!