Turenki -10, -11, -12 -otsikko

  • Viestiketjun aloittaja lfb
  • Aloituspäivämäärä

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ei mun aikana Turengissa Pommacia vahvempaa nautiskeltu lain. Ja sitäkin vain hyvin ohuina siivuina.
Taisit olla tunnelman jarruna. Meno alkoi aina kun Albert saatiin lähtemään. Itsehän olen kuullut, että juuri noihin aikoihin Turenki oli ns. "kreisibailauksen" Mekka.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllähän sitä kun Albertista on eroon päässyt, kelpaa juhlia vuosikymmenienkin ajan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tällaisen tempun teki viime sunnuntaina Turengin Sarastusta edustava voimanoston suurlupaus Emmi Viljanen. Viljanen nosti Sarastuksen kansallisessa voimanostokilpailussa Turengissa huikean 180 kilon yhteistuloksen. Jalkakyykyssä nousi 73 kiloa, penkkipunnerruksessa 35,5 ja maastavedossa 71,5.

Kun kyseessä oli vielä klassinen voimanosto, hyväksyttiin suoritus myös välinevoimanoston ennätykseksi. Suomen ennätyksiä meni täten rikki kaikkiaan peräti 24. Jotain kertoo jo se, että 14-vuotiaan hurja sarja on Suomen ennätys vielä 23-vuotiaidenkin ikäluokassa!
Turengin Sarastuksen vastakohta on Tampereen Illankoitto ja Albert Oil.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Olen autossa, sedan-autossa Pingviinitehtaan parkkipaikalla. Aivan kodikashan tämä on kun laittaa ovet lukkoon,, ei sada sisään tai hyttyset häiritse.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Lunssila on sahdinteon SM-kisoissa!
Niin olin! Parisenkymmentä, noin, maisteltiin sitten Turengin asemalle jonkun asuntoauton kyydissä lihakeitolle ja oluelle, Paronittareen yhdelle oluelle ja em. parkkipaikalle autoon nukkumaan. Tänään kun aamulla selvittiin niin Vermoon kuninkuusraveihin.

Mahtava reissu.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös