Il Tempo Gigante
Darth Father
Saako tuolla laitteella tosiaan kuvia 7:eitsemännestä ulottuvuudesta? Ja vain nappia painamalla.Se on tollainen. Ei kait siinä mitään efektiä ole. Napista painaa niin tulee kuvia.
Saako tuolla laitteella tosiaan kuvia 7:eitsemännestä ulottuvuudesta? Ja vain nappia painamalla.Se on tollainen. Ei kait siinä mitään efektiä ole. Napista painaa niin tulee kuvia.
En usko. Se taitaa olla vain mallimerkintä.Saako tuolla laitteella tosiaan kuvia 7:eitsemännestä ulottuvuudesta? Ja vain nappia painamalla.
Itse ainakin tiedän vallan hyvin mitä teen lomalla, sitä ei tarvitse miettiä - pysyn Turengista kaukana. Siellä ehtii taas olemaan syksyllä kouluun palatessa.Suosittelen Turenkia, jos nyt joku miettii mitä lomilla tekee.
Itse olit kuvissa myös vähän paikalla. Kolmas vasemmalta.Voi herrantähden. Että tämäkin piti nähdä.
Ei, kun oltiin huoltsikalla syömässä burgerilaisia. Hiton hyviä.On näköjään Jusban päässyt alimmaiseen kuvaan. Mitä sie oikein syöt siinä? Karvapiirakkaa vai?
Pitää tässä nyt sen verran tarkentaa, ettei tule mitään väärinkäsityksiä, että kuvassa on siis Peten takki roikkumassa tuolin selkänojalla ja se on itse käymässä vielä vessassa.Tässä kuvassa ollaan lähdössä käymään retkillä. Pete pakkaa just juomia mukaan.
Hyviä kuvia! Mitä salamaa olet käyttänyt?Arkistoista löytyi vielä pari Turengissa napsittua otosta.
Molemmissa esiintyy insinööri edukseen.
Näytä liitetiedosto 12417
Näytä liitetiedosto 12418
Toi kuva on OIKEESTI Turengista! Cultor rules!
Kuulemma Gordonin Salamaa.Hyviä kuvia! Mitä salamaa olet käyttänyt?