Turenki -10, -11, -12 -otsikko

  • Viestiketjun aloittaja lfb
  • Aloituspäivämäärä

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ensimmäisessä kuvassa on kuvassa esiintyvä varjokuvataiteilija ylittänyt itsensä. Se on juuri suorittamallaan hypnoottisella eleellä luonut hiuksiinsa varjokuvaan otsaheiton, jota sillä ei edes oikeesti ole. Aivan on todellakin taitavaa!
Mulla kiinnitty huomio kolikkoon sormen päällä, jota ei tietenkään oikeasti ole.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Toi kuva on OIKEESTI Turengista! Cultor rules!
Ne on kaikki ihan oikeesti turengista.
Siis nuo minun laittamani. Kaksi viimeistä on As Oy Turengin Tapailankujan asukasinfosta. Tilaisuuden järjesti rakennusliike.
Tokkopa jusbaninkaan kuvat sentään turengin ulkopuolelta voivat olla. Mitenkään.
Ihme touhua täällä.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ensimmäisessä kuvassa on kuvassa esiintyvä varjokuvataiteilija ylittänyt itsensä. Se on juuri suorittamallaan hypnoottisella eleellä luonut hiuksiinsa varjokuvaan otsaheiton, jota sillä ei edes oikeesti ole. Aivan on todellakin taitavaa!
Mä harjottelin sen kanssa valokuvan osteskelua elikkä lontooksi Photo Shoppailua.
Sormenkärki, otsakiehkura ja kaksoisleuka on mun tekeleitä. Samoin sana "urengissa". Eikö tullutkin hieno!
Ennen ostosreissuani kuva näytti tältä :

Näytä liitetiedosto 12420

Jusbanille tiedoksi, käytin kiinteää salamaa.
Samanlaisen saat vain raastamalla sen irti kamerasta jolla kuva on otettu. Ehkä.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mä harjottelin sen kanssa valokuvan osteskelua elikkä lontooksi Photo Shoppailua.
Sormenkärki, otsakiehkura ja kaksoisleuka on mun tekeleitä.

Jusbanille tiedoksi, käytin kiinteää salamaa.
Samanlaisen saat vain raastamalla sen irti kamerasta jolla kuva on otettu. Ehkä.
En ole tiennytkään, että kameralla voi lisäillä kaikenlaisia elementtejä valokuviin. Olisin ehkä voinut tuohon Veken kuvaan lisätä jotain siistiä juttua, mutta kun Veke kerkisi poistua kuvasta. Olisin voinut ehkä lisätä jonkun otsatöyhdön, tai jotain muuta ihan kreisiä.

Siis se ei ollutkaan sellainen Gordonin salama? Kävin meinaan niitä jo kyselemässä kehitysliikkeestäni, mutta eivät myyneet sitä merkkiä. Pyysin kyllä tilaamaan erikseen, jos jostain löytyy. Lupasivat etsiä. Lupasin sitten tulla hakemaan, jos löytävät. Lupasivat kyllä koittaa etsiä.

Ihan noin niin kuin Of-topikkina, niin mitä kehitysliikettä käytätte, toisin sanoen, elikkä siis, minne viette rullanne kehitykseen, kun tulee kuvat täyteen?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Itselläni ei ole omaa pimiötä, mutta pääsin toissaviikon keskiviikkoiltapäivän loppupuolella poikkeamaan Kalevan työväenopiston pimiössä ja siksi pimiöt nyt vähän niin kuin kiinnostavat. Formelanomi voisi kertoa lisää omasta pimiöstään.

Otin sieltä työväenopiston pimiöstä valokuvankin, mutta siinä nyt ei kovin paljoa näy, koska siellä oli filmit kehittymässä, ei voinut laittaa valoja päälle ja minulla ei ollut salamaa.

Sen verran tässä nyt tulee vääryyttä tehtyä, että tämä kuva EI ole otettu Turengissa. Moderattorit siirtäkööt sen parhaaksi katsomaansa topikkiin, jos on liian paha temppu laittaa tänne niitä kuvia, jotka eivät ole Turengissa otettuja.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Itselläni ei ole omaa pimiötä, mutta pääsin toissaviikon keskiviikkoiltapäivän loppupuolella poikkeamaan Kalevan työväenopiston pimiössä ja siksi pimiöt nyt vähän niin kuin kiinnostavat. Formelanomi voisi kertoa lisää omasta pimiöstään.
Aikalailla kuvan mukainen pimiöhän se on...paitti, että siellä palaa punainen valo.
Sellainen neliön muotoinen ja kokoinenhan se on.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mullakin olisi pari Turenki-kuvaa tämän vuoden vapulta kun kävin siellä. Nämä ovat valitettavasti vähän ylivalottuneita mutta toivottavasti joku saa näistä jotain kiksejä kuitenkin.
Ihan OK kuvia. Missä päin ne on otettu? Oliko hyvät maisemat?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mullakin olisi pari Turenki-kuvaa tämän vuoden vapulta kun kävin siellä. Nämä ovat valitettavasti vähän ylivalottuneita mutta toivottavasti joku saa näistä jotain kiksejä kuitenkin.
Jätkä laitto vahingossa negatiivit foorumille!
Hähhhää! Milläs nyt kehität varsinaiset kuvat? Ni! Milllä, hä?!!

Ylivalottunut kuva olisi valkoinen.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Oottekste mihinkään fotarikisoihin osallistunu?
Vaikuttaa melko pro-porukalta tää foorumin kuvaussakki.
Olis hienoa lähteä johonkin fykskisaan kuvausmatkalle ja myydä tuotteet johonkin Norjan Pravdaan tai Indianapolis Timesiin hirmusilla voitoilla! Filmihän ei maksa just mitään!
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Mitä ihmettä täällä taas tapahtuu.
 
Ylös