Turenki -10, -11, -12 -otsikko

  • Viestiketjun aloittaja lfb
  • Aloituspäivämäärä

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Kuvahan on Turenki -10 -otsikossa, joten se on otettu siis Turengissa vuonna 10. :ahem:
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kuvahan on Turenki -10 -otsikossa, joten se on otettu siis Turengissa vuonna 10. :ahem:
Ratkesihan tämä! Pitkään sitä mietittiinkin, mutta ratkesihan tämä!

Ajatelinkin, että topikin otsikosta saattaa saada jotain vinkkiä sijaintipaikasta, koska poppivehkeissä itsessään vihjeitä oli melko vähän, joten otsikosta saattoi saada vähän vihjettä. Tämä kuva on siis otettu siellä kaverin kaverin rivitalokaksiossa, Turengissa.

Visa on ohi, kiitos kaikille osallistujille, siis jotka osallistuivat visaan.
Alla on pisteytys.

2p.
Aziz

0p.
Formelanoma
Kovotsovoni
Zermuska Haidis
Tmoi
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ratkesihan tämä! Pitkään sitä mietittiinkin, mutta ratkesihan tämä!
Siis ratkesiko tämä nyt tähän. Kerrasta poikki?

Vastaukseni oli ilmeisesti väärässä kunnassa, mutta ihan Turungin naapurissa.

En oo tyytyväinen saamaani pisteisiin.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Siis ratkesiko tämä nyt tähän. Kerrasta poikki?

Vastaukseni oli ilmeisesti väärässä kunnassa, mutta ihan Turungin naapurissa.

En oo tyytyväinen saamaani pisteisiin.
Sulla oli hyviä arvauksia, kun niinkin lähelle osuivat. Kuvassa kun ei montaa vinkkiä Turengin suuntaan ollut, joista olisi voinut kuvan olevan otettu Turengin suunnassa.

Tarkistin pisteet kahteen kertaan ja luulen että pisteesi ovat oikein. Olit kuitenkin lähellä rikkoa sääntöjä, jos olisit vastannut oikein ja silloinhan olisi tullut miinuspisteitä, joten voit ehkä olla tyytyväinen pisteisiisi.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Sulla oli hyviä arvauksia, kun niinkin lähelle osuivat. Kuvassa kun ei montaa vinkkiä Turengin suuntaan ollut, joista olisi voinut kuvan olevan otettu Turengin suunnassa.

Tarkistin pisteet kahteen kertaan ja luulen että pisteesi ovat oikein. Olit kuitenkin lähellä rikkoa sääntöjä, jos olisit vastannut oikein ja silloinhan olisi tullut miinuspisteitä, joten voit ehkä olla tyytyväinen pisteisiisi.
Tästä kirjoituksesta jäi pois sana loppujenlopuksi, lisään sen tähän:

loppujenlopuksi (tulee ehkän ja ollan väliin)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sulla oli hyviä arvauksia, kun niinkin lähelle osuivat. Kuvassa kun ei montaa vinkkiä Turengin suuntaan ollut, joista olisi voinut kuvan olevan otettu Turengin suunnassa.

Tarkistin pisteet kahteen kertaan ja luulen että pisteesi ovat oikein. Olit kuitenkin lähellä rikkoa sääntöjä, jos olisit vastannut oikein ja silloinhan olisi tullut miinuspisteitä, joten voit ehkä olla tyytyväinen pisteisiisi.
Olen sittenkin erittäin tyytyväinen saamiini pisteisiin.

Edit: Lisätty: loppujenlopuksi (tulee ehkän ja ollan väliin)
__________________
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Olen sittenkin erittäin tyytyväinen saamiini pisteisiin.
Arvasinkin sen. Kun sitä hetken mutustelee, niin alkaa hopeasijakin tuntua hyvältä, vaikka se onkin ensimmäinen hävitty sijoitus. Pronssihan on taas sitten voitettu, mutta tässä kisassa kukaan ei päässyt pronssille.

Nämä ovat aika haastavia kisoja, pitää olla tarkkana!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Arvasinkin sen. Kun sitä hetken mutustelee, niin alkaa hopeasijakin tuntua hyvältä, vaikka se onkin ensimmäinen hävitty sijoitus. Pronssihan on taas sitten voitettu, mutta tässä kisassa kukaan ei päässyt pronssille.

Nämä ovat aika haastavia kisoja, pitää olla tarkkana!
No niinpä ovat! Vähän täytyy kyllä tuntea näköjään valokuvausta ja pysyä muutenkin skarppina.

Mikä oli muuten niiden hahmojen pistemäärä, jotka eivät osallistuneet?
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
Ihan hyvinhän se meni. Pääsin sentään tasoihin sellaisten hahmojen kuin kouvotsvoni, tmoi ja Formulanomi kanssa, joten epäonnistumisesta ei missään nimessä voi puhua. Hieno visa! :thumbup:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olisin mielestäni ansainnut ansaittuja pisteitä pistekilpailussa, koska mietin kuvan otto paikkakunnaksi Turengin suunnalla. Ja siellähän se oli maisemissa kuvattu juuri. Tiedän, koska Turengin lähellä kioskilta hain jano juomaksi Siesta pullollisen Siesta limpsaa. Se on hiili hapotonta joten siinä ei hapot pahasti vaivaa. Otin siitä kuvankin salamalla. Etsin sen jos löydän.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Olisin mielestäni ansainnut ansaittuja pisteitä pistekilpailussa, koska mietin kuvan otto paikkakunnaksi Turengin suunnalla. Ja siellähän se oli maisemissa kuvattu juuri. Tiedän, koska Turengin lähellä kioskilta hain jano juomaksi Siesta pullollisen Siesta limpsaa. Se on hiili hapotonta joten siinä ei hapot pahasti vaivaa. Otin siitä kuvankin salamalla. Etsin sen jos löydän.
Jos valokuva löytyy, niin olisi kiva nähdä se tässä otsikossa, onhan tässä otsikossa jo aiemminkin nähty Turengin suunnalla otettuja valokuvia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Koska olen kotoisin Turengista, niin koen ihan velvollisuudekseni laittaa tänne otoksia vuosien varrelta Turengista. Koska Turengista täällä nyt on puhuttu ja valo kuvia kaivattu Turengista.

Heti alkuun hyvä kuva.



Tossa on lapsuudenkotini Turengissa. Tai ei se ihan tossa ole mutta jos kameralla olisi kääntynyt oikealle niin se koti olisi ollut siinä.

Sitten on tämä seuraava kuva, Turengista sekin:



Tossa mulla on peukku korkealla, en kyllä muista miksi, olisikohan liittynyt jotenkin siihen, kun oli niin kiva asua Turengissa.
 
Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
K
Heti alkuun hyvä kuva.



Tossa on lapsuudenkotini Turengissa. Tai ei se ihan tossa ole mutta jos kameralla olisi kääntynyt oikealle niin se koti olisi ollut siinä.
Hienoja kuvia!

Tunnistankin tuon talon kuvan, koska taisin ajaa siitä ohitse lomareissuillani, siis silloin, kun olin lomilla käymässä Turengissa. Eikös tuo ole siinä kaatopaikan kupeessa?! Upeata seutua ja komeat maisemat!
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Sitten tulee hyvä kuva:



Siinä on iltahämärä ja itse olen tuossa vasemmalla. Päivä on muistaakseni se, jolloin käytiin vähän kaverin kanssa ajelemassa pyörillä Turengin keskustassa. Vakava ilme johtuu siitä, kun jänskättää vähän, että mitähän siellä Turengin keskustassa on. Kun asuttiin siinä vähän kauempana, noin puolen toista kilometrin päässä Turengin keskustasta. Varmasti ihastelette petunioita taustalla, ne ovat tätini Oivan itse istuttamia. Ja ostettu, kuinkas muuten, Turengin Kukkatalo Kouhiasta.

Aijai, sitten menee aika henkilökohtaisiksi mutta menköön nyt:



Eli rippikuvani. Pääsin ripille Janakkalan kirkossa ja siellä oli harras tunnelma, kuten kuvasta voi päätellä.

Heti perään ylioppilaskuvani:



Aika onnistunut otos ja juhlava. Harmi vaan kun hieno valkolakki ei näy kun se on hukkunut jo tuossa vaiheessa.Turengin lukiosta valmistuin. Teuvolle terveisiä, jos luet tätä.

Ai niin ja tuoretta lukiomenestystähän piti juhlistaa menemällä uimaan Liinalammelle:



Itselaukaisimella otettu, joten vähän vaikeeta oli, en ihan ehtinyt tohon keskelle kuvaa mutta kivaa oli. Ai että.

Ja arvatkaas:



Täytin kahdeksan toistavuotta ja sain oman auton. Sillä sitten huristelin kunnes en enää huristellutkaan. Taisin muuten käydä peräti Viralassa asti! Ja sieltä otin tämän kuvan:



Toi käsi tossa takana on vähän outo. Minun se ei voi olla, kun itse kuvaan ja poseeraan. Ehkä siihen on edellisestä filmistä tarttunut. Mutta tääkin on hieno:



Tohon piti kuvata vähän muuta mutta kamera pääsi 'lipsahtamaan' kuten ammattikielellä sanotaan ja kuvasta tulikin hienompi kuin piti.

Mutta voi sitä riemua, kun kuulin saaneeni opiskelupaikan ja muuttamaan pois Turengista, jossa ei ollut kasvavalle nuorukaiselle enää sinänsä virikkeitä vaikka tavallaan olikin:



Ja kun meikäläinen riemuitsee niin se ei siihen jää:



Oho, tulipa tyhjennettyäkin Turenki alpumi teille tänne näin .
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Riistäjä kapitalisti ja öljy haittojen puolesta puhuja jo nuorena tämä albertoil, kun BP:n paidassa kulkenut.
 
Ylös