kierrosennätys=nopein kierros:kenellä suomalaisella ralliautoilijalla on monacon(sen aikaisen radan)nopein kierros nimissään,koskien sitä luokkaa jota ajettiin(varmaan vieläkin rikkomatta).Itselleni on jostain jäänyt tarina mieleen että Keken ennätyskierroksesta (olikos sitten just se Silverstone), että Keke olisi itseasiassa hävinnyt vedon.
Eli: Keke löi mekaanikkonsa (tms.) kanssa vetoa siitä että pystyy alittamaan radan ennätyksen joka oli ajettu jollakin koppiautolla. Ennätystä pidettiin mahdottomana rikkoa. Keken ensimmäisellä nopealla syntyi ennätys, toisella nopeammalla loppui bensa. Keke siis teki ennätyksen mutta hävisi vedon.
Missäköhän tuo tapahtui, vai vain omassa päässäni?
Mulla oli siihen loistava vastaus mutta en just nyt muista. :thumbup:Mulla oli joku jännä kysymys mutta unohdin.
F1 Racing?F1 lehdet eli ilmestyykö nykyään F1 lehtiä??
Vaudin maailma ainakin joskus taisi julkaista laajoja artikkeleita formuloista??
Joskus häkän mestaruus vuosien aikaan ilmestyi joku lehti jonka nimeä en nyt muista sen vaan muistan että se oli hienoa paperia samallaista kuin joku tieteenkuvalehti.
Ei ilmesty enää, viimenen vuosi oli 2003, lopettivat liian pienen lukijamäärän takia.F1 Racing?
Jep kyseessä lienee F1-racing joka jonkun vuoden ilmestyi kotimaan kielelle käännettynä. Sivuja oli paljon ja asiaa todella hyvin. Ei sitten ilmeisesti saanut lukijoita riittävästi kun lopettivat lehden kääntämisen suomeksi. Englannin kielellä tuota saa varmasti nykyisinkin tilattua, ja punta kun on halpaa niin lehtikään ei maksane hirveitä.F1 Racing?
Jos startteja ei lasketa, niin ainakaan molempien Ferrari-aikana ei ole.Onko Massa koskaan ohittanut Räikköstä, niinkuin reilusti? Eli en tarkoita tallimääräyksiä tai kun Kimin auto on hajonnut. Ei muistaakseni ole ohittanut edes varikolla
Musta tuntuu että tällaisessa tilanteessa kuski tekee tarpeensa haalariin. Mm. Webberhän oksensi '07 Fujissa ohjaamoon. Ja virtsahätää tuskin tulee ainakaan noissa kuumissa kisoissa, kun kehosta haihtuu nestettä muutenkin aika paljon.Onko ollut koskaan sellaista tapausta, että kuski olisi joutunut keskeyttämään kisan virtsahädän tai kakkahädän takia?
Ensimmäisen takia ei ainakaan keskeytetä, vaan lasketaan reilusti haalariin. Jälkimmäisestä en muista kuulleeni esimerkkejä.Onko ollut koskaan sellaista tapausta, että kuski olisi joutunut keskeyttämään kisan virtsahädän tai kakkahädän takia?
Eikös David Coulthard joskus höpissyt pisulin tekemisestä tosipaikan tullen?Musta tuntuu että tällaisessa tilanteessa kuski tekee tarpeensa haalariin. Mm. Webberhän oksensi '07 Fujissa ohjaamoon. Ja virtsahätää tuskin tulee ainakaan noissa kuumissa kisoissa, kun kehosta haihtuu nestettä muutenkin aika paljon.
Saa hyvinkin, itselleni on tuo enkkuversio tullut syyskuun 2003 numerosta alkaen. Harmittaa, että tuli silloin ensi kerralla tilattua kirjakaupan kautta (sittemmin olen uusinut tilaukseni aina kustantajan nettisivujen kautta) ja niiden pyöritellessä papereita meni syyskuulle ennen kuin yhtään lehteä näin . Tilauksen olin kuitenkin vienyt heille samalla viikolla kuin saapui tuo viimeinen suomenkielinen numero (toukokuussa). Olisi mukava olla tallessa ne kesän 2003 numerot, se kun oli melkoinen kausi.Jep kyseessä lienee F1-racing joka jonkun vuoden ilmestyi kotimaan kielelle käännettynä. Sivuja oli paljon ja asiaa todella hyvin. Ei sitten ilmeisesti saanut lukijoita riittävästi kun lopettivat lehden kääntämisen suomeksi. Englannin kielellä tuota saa varmasti nykyisinkin tilattua, ja punta kun on halpaa niin lehtikään ei maksane hirveitä.
Fiksut kuskithan käy juuri ennen starttia tyhjennysreissulla:Onko ollut koskaan sellaista tapausta, että kuski olisi joutunut keskeyttämään kisan virtsahädän tai kakkahädän takia?
Miltäköhän Webber mahtoi näyttää tuon tempauksen jälkeen. Ottikohan kypärän pois päästään, kun jäi radan varteen :yuck:Musta tuntuu että tällaisessa tilanteessa kuski tekee tarpeensa haalariin. Mm. Webberhän oksensi '07 Fujissa ohjaamoon. Ja virtsahätää tuskin tulee ainakaan noissa kuumissa kisoissa, kun kehosta haihtuu nestettä muutenkin aika paljon.
Oliko niitä noin paljon? Itse muistan vain F1-racingin ja F1 maailman. Mitkä ne kaksi muuta oli?kouvotsvoni; sanoi:4 suomenkielistä F1-lehteä taisi ilmestyä+VM
Ainakin minun hyllystä löytyy kanssa yksi kappale "Pro Formulaa" irtonumerona, en tiedä miten pitkäikäinen lehti oli kyseessä.Oliko niitä noin paljon? Itse muistan vain F1-racingin ja F1 maailman. Mitkä ne kaksi muuta oli?