Bobakki
@f1hog
Tuossa kisassahan nähtiin kaikkiaan kolme starttia ruudukkoon jääneiden autojen vuoksi. Näistä toisessa Schumin kytkin alkoi ottaa kiinni viimeisen auton vielä lipuessa paikalleen ja auto liikkui hetken ennen kuin pysähtyi ja sammui. Siinä missä McLaren oli pyrkinyt jäähdyttämään Häkkisen autoa kaikin keinoin starttien välissä, Ferrari ei tehnyt elettäkään samaan suuntaan, mikä ilmeisesti johti ongelmaan.Vuoden 1998 Japanin GP:n startissa Michael Schumacherilta sammui moottori ja hän joutui lähtemään takarivistä. Johtuiko se moottorin sammuminen jostain teknisestä viasta vai oliko se kuljettajan virhe?
Jokunen skeptikko kaiketi uskoo yhä, että Schumacher sössi itse kytkimen kanssa, mutta kytkinongelma oli ainakin virallinen selitys ja täsmäisi myös tapahtumiin.