Turkin GP 2021

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Mistä vuodesta saakka?
Onhan tämä nykyään viihdyttävämpää kuin ehkä koskaan, mutta muu viihdetarjonta on kehittynyt niin paljon, ettei tämä oikein pysty kilpailemaan enää sen kanssa. Tulee katsottua vähän niin kuin tavan vuoksi samalla nettia selaillen.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8486
Sijainti
Helsinki
Onhan tämä nykyään viihdyttävämpää kuin ehkä koskaan, mutta muu viihdetarjonta on kehittynyt niin paljon, ettei tämä oikein pysty kilpailemaan enää sen kanssa. Tulee katsottua vähän niin kuin tavan vuoksi samalla nettia selaillen.
Ok. Ei tarvitse suorana katsoa, jos samaan aikaan tulee sinua kiinnostavampaa urheilua, esim. jalkapalloa.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1303
Olis menettänyt muutenkin. Osumalla ei varsinaisesti ollut siihen merkitystä.
Pitää odottaa että näkee uusinnan uudestaan, mutta olen eri mieltä alustavasti. Sainzin olisi pitänyt jarruttaa aikaisemmin että auto olisi pysynyt hanskassa, ja silloin ei olisi päässyt ohi.

Mutta nää on näitä, mielestäni tilanne näytti siltä että olisi ollut oikein luopua törmäilemällä saavutetusta edusta, mutta odotellaan uusintoja. Enkä kyllä myöskään tiedä mitä säännöt sanovat siitä että ohittaa tönimällä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5719
Siis saiko Gasly oikeasti kympin tuosta startin osumasta? Itse olin katsovinani että 5s.

Sekoileeko Niki vai minä tällä kertaa...
 

the_jake

Well-known member
Liittynyt
12.3.2014
Viestit
201
Sijainti
Lappeenranta
Bottas ajaa hyvää kisaa, kunhan ei nyt varikolla sitten tunaroida.

Aika vähän tapahtuu radalla, vaikka sataa.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5719
Checo periaatteessa rikkoi sääntöjä viiden sekunnin edestä tuon varikkokartion mutta olettaisin, että katsotaan sormien läpi.
 
Ylös