jjv
Arschloch
Tämä jäi nyt uteliasta mieltä kalvamaan ja lisätietoja himoamaan.Oon muutaman kerran todistanu, kun flikat ja pojat ovat edustuskautensa aikana kerskailleet asioilla mistä mä en ois ees kehdannu puhua
Tämä jäi nyt uteliasta mieltä kalvamaan ja lisätietoja himoamaan.Oon muutaman kerran todistanu, kun flikat ja pojat ovat edustuskautensa aikana kerskailleet asioilla mistä mä en ois ees kehdannu puhua
On. Ja sen olkapäässä kasvaa joku ihme naama.Thyella on niin kauuuuuuunis... <3_<3
On. Ja sen olkapäässä kasvaa joku ihme naama.
Omat?En minä tiedä. Krapula ja naama nähnyt asfaltin mulla. Olenen valmis tupareihin.
No oliko?Piti tarkistaa, että onko Kauriilla tarttunut leukaan Mossen pölykarvat ujeltajasta?
Äänestetty ja se rillipäinen flikka.
Juu. Voisi loiventavan ottaa ennen sukulaisten tuloa. Väärä toikki ja kaikkea.
Ottaisit loiventavan siinä vaiheessa, kun teet syöksyä jyrkässä kulmassa asfalttiin. Vähän kuin JoMan pelurit ikäänsä.Juu. Voisi loiventavan ottaa ennen sukulaisten tuloa. Väärä toikki ja kaikkea.
En äänestä. Päällimmäisenä syynä nyt vaikka tuo leuasta roikkuva aluskasvusto.
Posliini on siis POPEn äänestä. Päällimmäisenä syynä nyt vaikka tuo leuasta roikkuva aluskasvusto.
Ei kai sitä käy kiistäminen, mutta mahdollinen karvoituskin olisi syytä pitää siistin ja säntillisen näköisenä.Posliini on siis POP![]()