Il Tempo Gigante
Darth Father
Sama.Kaikenmaailman dosentteja sitä onkin.
Sama.Kaikenmaailman dosentteja sitä onkin.
Varmaan vastaanottokeskusten myötä lisääntynyt tuo määrä jonkun verran tänä vuonna.786 työntekijää?? Oikeesti?
Epäilemättä, mutta eihän tämän vuoden vuosikertomusta vielä ole. Linkitetty vuosikertomus oli vuodelta 2014.Varmaan vastaanottokeskusten myötä lisääntynyt tuo määrä jonkun verran tänä vuonna.
Sitä tarkoitinkin, että nykyään työntekijämäärä lie suurempi.Epäilemättä, mutta eihän tämän vuoden vuosikertomusta vielä ole. Linkitetty vuosikertomus oli vuodelta 2014.
Jep. Olisi mielenkiintoista nähdä tuo 2014 työntekijöiden tehtävät avattuna. Miksei myös nuo "muut tarkoitukset". Toimintaahan on ulkomaita myöten, joten meneekö järjestely-, matkustus-, majoitus-, ja tarvikkeiden kuljetuskulut tuohon "muihin tarkoituksiin", vai "avustuskohteisiin".Sitä tarkoitinkin, että nykyään työntekijämäärä lie suurempi.
No tuostahan noita voi katsella.Jep. Olisi mielenkiintoista nähdä tuo 2014 työntekijöiden tehtävät avattuna. Miksei myös nuo "muut tarkoitukset". Toimintaahan on ulkomaita myöten, joten meneekö järjestely-, matkustus-, majoitus-, ja tarvikkeiden kuljetuskulut tuohon "muihin tarkoituksiin", vai "avustuskohteisiin".
Alppu hoitaisi nuo samat vitosella.veripalvelun henkilöstökulut yli 26M€. Ja sitten on muut kohteet, kotimaa 600k, kv 5.5M€, järjestötoiminta 4.7M€, kontti 3.2M ja turvatalot 2M€. Ja sitten muut sivusälät päälle.
Mulla nousee vuodenvaihteessa hinnat, joten vielä muutama päivä aikaa nauttia palveluistani halvalla.
Jos sinun hintasi on sidottu samaan indeksiin kuin kansaneläke ei sinun hintasi nouse vaan ne laskevat.Mulla nousee vuodenvaihteessa hinnat, joten vielä muutama päivä aikaa nauttia palveluistani halvalla.
Sinäkin Alppuni! Itse olen tekaisemassa vastausta siihen, koska
Pääni räjähti, kun ei ole kirjuria.Sinäkin Alppuni! Itse olen tekaisemassa vastausta siihen, koska