TV-ohjelma-aiheinen polli

Vaihtoehdot:

• Äänestäjiä yhteensä
    18

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Maarit Tastulan juontamassa 7. taivas-ohjelmassa jokin aika sitten vieraana ollut Maija-Riitta Ollila lohkaisi hienon määritelmän helvetille: "Helvetissä ihminen saa tietää, mitä hänestä olisi voinut tulla." Mutta mennäänpä aasinsiltaa myöten saman tien pollin varsinaiseen aiheeseen: mikä tv-ohjelma olisi todennäköisin vaihtoehto, johon voisit itse osallistua tai päätyä?

markoj

Custom User
Pistetään vaikka Karpo, vaikka ei oikein mikään tunnu kovin todennäköiseltä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mä olen osallistunutkin ainakin yhteen massatapahtumaan, josta on kerrottu Maikkarin loppukevennyksessä. En tosin tiedä näyinkö ruudussa. Vastasin kuitenkin sen.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kävikös tässä taas niin, että rivien väliin piilotettu huumori ei hahmottunutkaan? No, mennään näillä.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Olen päätynyt ainakin kertaalleen MTV3:n uutisten loppukevennykseen. Oli joskus kolmannella luokalla kun rakennettiin luokan kanssa leikkimökkiä. :eek: Taitaa olla lehtiartikkelikin tallessa tuosta noin...

APaksu

Well-known member
En tiedä, mutta jokainen vaihtoehto paitsi kevennys tuntuu erittäin vastenmieliseltä ajatukselta. :tongue:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Muistan kuinka pääsin maikkarin uutisiin joskus 90-luvun alussa. Juttu käsitteli jotain lasten päivähoitopolitiikkaa, ja minä söin jutussa esitetyssä kuvamateriaalissa kavereitteni kanssa lunta. :alppu:

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Esiinnyin pari vuotta sitten Fiksumpi kuin (k)oululainen -ohjelmassa. Vastasin tähän kuitenkin 4D-dokumentti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Maikkarin loppukevennys. Semmoinen ehkä on heinä- tai elokuussa. Seuranjuttuja, mutta en voi paljastaa enämpiä, ettei Jaqqun seura kopsaa meidän ideaa.:eek: