Tv-ohjelma "Kingi"

Mielipiteeni tv-ohjelmasta "Kingi"

• Äänestäjiä yhteensä
    37

Lunssila

Well-known member
En tiedä onko se Tapio-viina, kun puhuu, mutta olen nauranut monesti tämän viikon jaksoa katsoessain.

Seuraava tamma!

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Armi <3

Milloinkahan aiemmin teevee-ohjelmassa roolihahmo on haukkunut omaa itseään päin naamaa samassa kohtauksessa (Hahmo-Krista vs. oikea Krista). Itsepä en muista aiempaa tapausta lain.

Ikean huonekalut, jne..
Krista on kyllä loistava näyttelijä.

Armi <3
Armi <3

Lopussa ollut Kraftwerk -imitaatio yllätti. :thumbup:
Armi <3

On se!
Onkohan Suella suosikkia?

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Taisi olla ensimmäinen kerta kun katsoin jakson kokonaan. Ei tuo nyt ihan kuraa ollut, ihan viihdyttävääkin shittiä jopa. Hyviä parodioita.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kuraahan tää on, mutta aivan sama.

Krista Kosonen oli Minttu Mustakalliona Minttu Mustakalliompi kuin Minttu Mustakallio itse. Melko jäätävä imiteissön.

markoj

Custom User
Valmistelen vielä tovin omaa Minttu Mustakallio -imiteissöniäni.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Valitettavasti parin ensi jakson jälkeen jäänyt katsomatta. Edes huumorismielessä vedettyjä liian pitkiä laulu- ja tanssiosuuksia ei jaksa katella. Tuomarit oli hauskoja, mutta eivät riitä pelastamaan.

En kiittele, enkä pyytele anteeksi.

Lunssila

Well-known member
Jo Putouksessa noi kaikenlaiset musiikkihommat vähän ihmetytti.

Kertoisivat vitsejä ja tekisivät kainalopieruja.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Valitettavasti parin ensi jakson jälkeen jäänyt katsomatta. Edes huumorismielessä vedettyjä liian pitkiä laulu- ja tanssiosuuksia ei jaksa katella. Tuomarit oli hauskoja, mutta eivät riitä pelastamaan.

En kiittele, enkä pyytele anteeksi.
MOUKKA

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos se tekee moukaksi ettei löydä mitään hauskaa paskasta huumorista, niin olen moukka oikein mielelläni.

Kerran koitin katsoa ja Aku Hirviniemen imitoidessa Matti Nykästä joutui antamaan periksi. Uskomatonta paskaa.

Lunssila

Well-known member
Jos se tekee moukaksi ettei löydä mitään hauskaa paskasta huumorista, niin olen moukka oikein mielelläni.

Kerran koitin katsoa ja Aku Hirviniemen imitoidessa Matti Nykästä joutui antamaan periksi. Uskomatonta paskaa.
Toihan oli jakson paras kohta!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
En mä nyt tiedä onko toi sen paskempaa huumoria kuin Foruminkaan läpät. On tossa ajoittain kuitenkin ihan hilpeitä hetkiä. Maailma on hieman parempi paikka aina kun joku tulee hyvälle tuulelle jostain. Sodat loppuu ja miekat taotaan aurajuustoiksi.