Hurmurisija
Well-known member
Näkyykös nuo aikailut jostain?
No mutta kiitos.Teemu-84 sanoi:
Nyyh ei näy un tvuplyer listalla...auttaaaLaakeri sanoi:Ilmeisesti vain Star Sports ja CCTV-5 toimivat/näyttävät tällä kertaa kisaa?
Joo mutta ne ei näy mun tvuplayer listassa missä vika?geetee sanoi:sopcast ja starsport toimii
http://www.myp2p.eu/Other.htmyhdysvallat sanoi:Joo mutta ne ei näy mun tvuplayer listassa missä vika?
Nyyh ei sitten näe formuloita
Kyllä. PItäiskö sen aueta tuota kautta suoraan jolloin ei tarvitse listasta valita?Laakeri sanoi:
...toimii kellä toimii :dunno:geetee sanoi:sopcast ja starsport toimii
Olettaisin ainakin, että aukeaisi suoraan myös TVU:ssa. Itse kun katson SopCastilla niin aukeaa ja ei vaadi rekisteröitymistä. Selain ainoastaan kysyy että "annatko luvan aukaista jne...".yhdysvallat sanoi:Kyllä. PItäiskö sen aueta tuota kautta suoraan jolloin ei tarvitse listasta valita?
Edit: Tarviiko tuonne rekisteröityä että toimii? ennen ainakin toiminut ilman?
Kun TVU playerin välillä katkaisee ja avaa uudestaan, niin sieltä Starsports katoaa.Laakeri sanoi:Olettaisin ainakin, että aukeaisi suoraan myös TVU:ssa. Itse kun katson SopCastilla niin aukeaa ja ei vaadi rekisteröitymistä. Selain ainoastaan kysyy että "annatko luvan aukaista jne...".
FOX:in lähetystä SopCastilla kanavalla 20758. embedded-tvJannejt sanoi:käsittääkseni wheels (speedTV) ei näytä f1 usan gp:tä suorana vaan se tulee FOXilta, onko tietoa mikä toi foxin kanava olisi sopcastissa tai tvuplayerissä.. sais vähän paremmalla laadulla kuin star sportilta..