Vice sanoi:ITV-linkki höpöttää nyt että no found tms...
Mutta Speed näkyy taas TVU:ssa :thumbup: toivottavasti Maikkari/Bernie yms eivät sitten katkaise taas kanavaa kun formulat on alkamassa, eilinen oli kyllä melko huvittavaa kun tasan kello kaksi katosi kanava...
Kiva juttu. Molemmat edelliset näkyy muuten Linuxilla (Ubuntu) hyvin, tiedoksi tosi centinvenyttäjille. Media Player Connectivityllä terästettynä.jak sanoi:Ja täältäkin näkyy ITV. :thumbup:
http://mad-max.runhost.net/f1player.html
Nyt tuo ei enää toimi. :frown:Vilkku sanoi:
Mulla on ainakin toiminut koko ajan.juhni sanoi:Nyt tuo ei enää toimi. :frown:
Tulee sellainen, että sivua ei löydy. :jaska:Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on ainakin toiminut koko ajan.
Onkohan toi joku ISP juttu?Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on ainakin toiminut koko ajan.
Tietoa ei ole, mutta tuosta on sen verran näkynyt juttua, että mitään sattumaa se ei selvästikään ole. En ole seurannut kansainvälisiltä foorumeilta onko kyse yleismaailmallisesta ilmiöstä, mutta oli tai ei, tuosta on paha urputtaa, kun tekijänoikeuksia kuitenkin rikottiin. Homman takana voi hyvinkin olla FOM, kun se kerran YouTuben kanssakin on niin tarkkana.gin sanoi:Onko tuosta mitään tietoa kellään, että onko nyt TVU:lla joku kielto näyttää formulat? Tää ongelma ilmeni mulla tänä viikonloppuna ekan kerran.