TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vice

Reality bites
kouvotsvoni sanoi:
Ihan vissiin vaan kostoksi :jaska: -hymiöitä toikki täynnään hahmoilta joilla ei ole Maikkari-pakettia;) Minulla kyllä toiminut hyvin nuo nettistreamitkin. Vissiin vaan sen takia, kun näkyy telkkaristakin.
Mieluummin kusen verta kuin kuuntelen Oskari Saarta & ja co.

Pade_

Well-known member
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
ITV

ITV on kyllä jopa parempi kun Wheels, kuvanlaatu hyvä ja mainoskatkoja vähän. Se Hamilton-hypetys ei minua haittaa, ei kirpaise yhtään vaikka olenkin Kimi-fani. Olisi kyllä kiva katsoa pari GP:tä maikkarilta (maxilta9 ihan vaan vertailun vuoksi. Näkisi miten paljon maxilla hehkutetaan Kimiä ja Heikkiä. Malesian GP:n olen Maxilta nähnyt, mutta en kiinnittänyt huomiota selostukseen.

neos

Well-known member
Itse ainakin iha tyytyväinen ollu maxiin, ei mainoskatkoja, saari parempi ku tuominen ja kyllönen yhteensä ja tulee uusinnat joka kisasta, aika-ajoista ja harkoista pari kertaa... Riittää mulle, ei ymmärrä minkä takia joku ei sitten suostu kuuntelemaan suomalaista selostusta kun en itse ainakaan oo huomannu ulkolaisia yhtään sen paremmaksi. Aina ne kaikki yhtä pihalla on. :)

Mut onhan tuo itv ihan kiva jos ei satu kotomaisemissa olemaan

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
ITV on ihan hyvä. Ei vituta jos Speed on alhaalla ja ITV toimii, mutta silti yritän aina ensin katsella Speediltä. Ehkä vanhasta tottumuksesta.

Toivottavasti noita eri mirroreita ITV:n streamille pukkaa kun sieniä sateella, sillä ei taida kaista riittää kovin monelle käyttäjälle per osoite. Lupaava alku tuo ra1kkonen. Lisää vaan!

Kieli on pakko olla minun tapauksessani englanniksi tai suomeksi. Muuten kuljen laput silmillä kunnes kisan saa torrenttina, mitä onneksi ei ole vielä joutunut tekemään :)

Kuulin muuten juttua että ensivuonna ITV menettää oikeudet ja kisat saattaa näkyä netissä myös .uk alueen ulkopuolelta. Luulisi ainakin kaistan riittävän, ellei koko maailma loggaa sisään yhtäaikaa. Voi kyllä olla että tähän on vielä jollakulla jotain sanomista ja rajoitukset säilyvät samoina kuin nyt.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Istaria sanoi:
Kuulin muuten juttua että ensivuonna ITV menettää oikeudet ja kisat saattaa näkyä netissä myös .uk alueen ulkopuolelta.
Juu, F1 palaa BBC:lle. En kyllä näe miten se nettinäkymistä UK:n ulkopuolella parantaisi. Yhtään luvallisempaa siitä ei varmasti tule.

Rednef

Well-known member
WebSlave sanoi:
Juu, F1 palaa BBC:lle. En kyllä näe miten se nettinäkymistä UK:n ulkopuolella parantaisi. Yhtään luvallisempaa siitä ei varmasti tule.
Miten se luvatonta on jos BBC sitä itse lähettää koko maailmalle netin välityksellä?

WebSlave

Trackman
Rednef sanoi:
Miten se luvatonta on jos BBC sitä itse lähettää koko maailmalle netin välityksellä?
Yhtä luvatonta kuin kuka tahansa tekisin niin, jos siihen ei ole Bernien lupaa (ja usko pois, sellaista lupaa ei varmasti tule).

Viimeksi muokattu:

007

Well-known member
Netistä katsoja voi ladata koneelleen ilmaisen TVUPlayerin, jonka Wheels-kanavalla GP-lähetys näkyy suorana. Saatavilla on muitakin sovelluksia.

Tietokirjailija Petteri Järvinen tarkastelee internetin kautta saatavia televisiolähetyksiä kahdelta suunnalta.

- Ymmärtääkseni katsoja ei tässä tilanteessa syyllisty mihinkään laittomuuteen. Kuvan lähettäjän tilanne voi olla erilainen riippuen kyseisen maan lainsäädännöstä, mistä maasta lähetys tulee ja onko lähetyksistä maksettu. Katsojalla ei ole tällaista selonottovelvollisuutta, Järvinen toteaa.

LÄHDE: http://www.iltalehti.fi/formulat/200805107633347_fo.shtml
Tuonlaisen bongasin, jos joku pelkää... :rolleyes:

WebSlave

Trackman
007 sanoi:
Tuonlaisen bongasin, jos joku pelkää... :rolleyes:
Ymmärtääkseni Järvinen on väärässä. P2P-ohjelmissa katsoja on edelleenjakelija ja jakelu on Suomessa kielletty.

Mutta lohdutukseksi voi todeta, että ITV:n Flash-castien katselu on Suomessa laillista, vaikka niiden jakelija kotimaassaan laittomuuteen syyllistyykin.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Nelssoni sanoi:
No niin, Maikkari juoruaa FOM:lle että voi hinata hinnat pilviin. Onko tällaista kisojen omistelua edes muissa maissa?:thumbfh:
Kisojen "omistelua" on tietysti kaikissa maissa, koska oikeudet myydään maittain yksinoikeudella (erikoistarjonta sitten eri sopimuksella, kuten Saksassa). Portugali on ainut muu maa, jossa suorat lähetykset edellyttävät maksupalvelua. Niissä maissa, jossa oikeudet eivät ole yleisradiokanavilla (ja osassa niistäkin) kärsitään sitten mainoskatkoista tai jälkilähetyksistä.

Riippumatta siitä mitä mieltä on formuloiden maksullisuudesta Maikkari on juoruamisessaan aivan oikeassa. Laittomat nettilähetykset ovat epäreilua kilpailua. FOMin intresitthän ovat globaalit, joten rahavirroiltaan jokseenkin merkityksetön Suomi/Maikkari tuskin on kovin merkittävä tekijä tässä yhtälössä.

Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Jos tuo idioottimainen TVU-blokki jatkuu niin pitänee sitten näköjään kaikki tulevat kisat katsoa ITV:ltä... :dunno: ihan hyvä kanava (ja kuvanlaatu), mutta Speed on niin paaaaaaljon parempi.

Jeeves

Well-known member
Näkyykö lauantain vapaita harkkoja mistään? Mitä itse olen etsiskellyt, tuntuu kaikissa olevan seuraava livelähetys aika-ajot.

gin

Aikuisten leikisti
Sijainti
JJ:n pelihousut
WebSlave sanoi:
Kisojen "omistelua" on tietysti kaikissa maissa, koska oikeudet myydään maittain yksinoikeudella (erikoistarjonta sitten eri sopimuksella, kuten Saksassa). Portugali on ainut muu maa, jossa suorat lähetykset edellyttävät maksupalvelua. Niissä maissa, jossa oikeudet eivät ole yleisradiokanavilla (ja osassa niistäkin) kärsitään sitten mainoskatkoista tai jälkilähetyksistä.

Riippumatta siitä mitä mieltä on formuloiden maksullisuudesta Maikkari on juoruamisessaan aivan oikeassa. Laittomat nettilähetykset ovat epäreilua kilpailua. FOMin intresitthän ovat globaalit, joten rahavirroiltaan jokseenkin merkityksetön Suomi/Maikkari tuskin on kovin merkittävä tekijä tässä yhtälössä.
No olkoon laitonta taikka ei, musta on aika helvetin perseestä että täällä ei pysty katsomaan laillisesti formuloita ollenkaan livenä. Siksi tvu sun muut on ollu aika käteviä kun ei todellakaan kiinnosta herätä 3.30am katsomaan jälkilähetystä kisasta. Kun asuin Suomessa, maksoin kiltisti maxin paketista mutta kun täällä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta sellaiseen! Saatana kun suututtaa :jaska: :D:D

Silk Cut Jaguar

Well-known member
WebSlave sanoi:
Ymmärtääkseni Järvinen on väärässä. P2P-ohjelmissa katsoja on edelleenjakelija ja jakelu on Suomessa kielletty.
Jep, ainakin TVU on p2p, ei sitten mitään hajua miten se puoli käytännössä toimii.

Mutta lohdutukseksi voi todeta, että ITV:n Flash-castien katselu on Suomessa laillista, vaikka niiden jakelija kotimaassaan laittomuuteen syyllistyykin.
Itse asiassa kun tonne sivulle menee, niin selaimen alapalkissa vilahtaa "loading www.itv.com". Olisiko asia niin, että nuo sivut vaan jotenkin flashin haxoroimalla mahdollistaa sen streamin katselun, joka silti tulee ITV:n palvelimilta?

Wheels ei toiminut mulla noin klo 14.30, eikä toimi vieläkään. Star Sports ja CCTV5 sen sijaan toimi kisankin aikana. Jos kanava olisi kokonaan blokattu, niin sitä tuskin listassa enää edes olisi. Toimiko tuo ylipäätään kaksi viikkoa sitten muina ajankohtina kuin F1-lähetysten aikana?

Vice

Reality bites
Silk Cut Jaguar sanoi:
Wheels ei toiminut mulla noin klo 14.30, eikä toimi vieläkään. Star Sports ja CCTV5 sen sijaan toimi kisankin aikana. Jos kanava olisi kokonaan blokattu, niin sitä tuskin listassa enää edes olisi. Toimiko tuo ylipäätään kaksi viikkoa sitten muina ajankohtina kuin F1-lähetysten aikana?
Kaksi viikkoa sitten Wheels toimi aivan täydellisesti kunnes tasan kello kolme formuloiden alkaessa koko kanava kaatui ja katosi kanavalistasta. Lauantai-illalla se taisi olla taas siellä ja sitten myös sunnuntaina aina kolmeen asti, jolloin kaikki taas meni perseelleen ja kanava katosi listasta. EPÄILYTTÄVÄÄ??! :doubtful:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Turkin GP:ssä siis oli niin, mutta onko kukaan sattunut kokeilemaan esim. kuluneella viikolla? Aika-ajosta on nyt pari tuntia eikä näy. (Enemmän olen huolissani että jää Speediltä seuraamani ALMS näkemättä, sen katsomiseen ei paljon muita vaihtoehtoja ole ollut - paitsi Urheilukanava, mutta sen kohdalla en voi omantunnon tuskaa potea, kun se tai toisin sanoen koko C-kanavanippu ei täällä näy).

myp2pforum.eu forumilla tästä ei näytä juurikaan puhetta olleen... kyseessä siis voisi olla maakohtainen blokki. Mahdollisesta lopputuloksesta huolimatta olisi kiva saada tähän selvyys, niin ei tarvitse jossitella ja mutuilla.

-

Viimeksi muokattu:

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Hassuinta oli että F1 lähetys oli kuitenkin jo alkanut kun se viimeksi katkesi kun seinään sillä kellonlyömällä. Tuli pikkasen kiire vaihtaa ITV:n puolelle että kerkesi näkemään startin. Joku siellä painaa nappia, se on ihan selvä juttu.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.