WebSlave sanoi:
Nyt siis puhutaan TVUPlayeristä, eikö?
Jep.
Vaikka on se originaali lähettäjä, niin jokainen katsoja on lähettäjä, eikä se alkuperäinen suinkaan tarjoa sitä kuvaa kaikille. Itse asiassa TVU:n kyseessä ollessa mitä useampi katsoja/jakaja, sen parempi striimi.
Kyllä mä tiedän, että se toimii p2p-periaatteella. Katsomisen aikana upload-kaista on käytössä parin kymmenen kilotavun verran. En tiedä miten se tarkemmin käytännössä toimii, mutta joku yksittäinen henkilö sen streamin sinne ensin laittaa.
Jos on kyse blokkaamisesta, johon tietysti viittaa se, että lähetys meni pimeäksi tarkalleen tasan kello kolme, mutta siinä on outoa tämä:
-lauantaina muutama henkilö (toisella forumilla) kertoi, että toimi, suurimmalla osalla ei toiminut
-sunnuntaina kisa toimi suurimmalla osalla, mutta pari henkilöä kertoi ettei toiminut
No se nappi on Hollywoodia, mutta syytteellä uhkaava lakimies ei välttämättä.
Siis sanoin vain, kun on ollut "napin painamisesta" puhetta vaikka se vain kielikuva onkin.
Jos FOM onnistu blokkaamaan YouTubesta valtaosan tuoreista F1-klipeistä, niin miksei se yrittäisi vaientaa sen varsinaisen myyntituotteensa piraattilivekopioita?
Enhän mä päinvastaista sanonut.