Twitter

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hmmh. Onko mitään ideaa minkä mukaan toi Twitter arpoo luultavimmin mua kiinnostavat twiittaajat?

Mitä se suotitteli mulle ni ekan kymmenen joukossa oli mm. Tarja Halonen, Justin Bieber, Conan o'Brian, Heikki Kovalainen ja Forumin Thyella...

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Hmmh. Onko mitään ideaa minkä mukaan toi Twitter arpoo luultavimmin mua kiinnostavat twiittaajat?

Mitä se suotitteli mulle ni ekan kymmenen joukossa oli mm. Tarja Halonen, Justin Bieber, Conan o'Brian, Heikki Kovalainen ja Forumin Thyella...
Vissiin etupäässä sillä perusteella, keitä olet keksinyt seurata. Älykäs algoritmi kun on älykäs, niin se tajuaa et pidät huonosta musiikista ja kypsistä punapäistä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vissiin etupäässä sillä perusteella, keitä olet keksinyt seurata. Älykäs algoritmi kun on älykäs, niin se tajuaa et pidät huonosta musiikista ja kypsistä punapäistä.
Vielä ei ole tarjonnut Molonsoa mulle seurattavaksi.

Who to follow
· Refresh· View all
Veera Louhelainen‏@lousofiaaFollow
Max Wärn‏@blasteri4Follow
Petteri Poukka‏@petteripoukkaFollow
Nuo ovat tällä hetkellä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit

On se fiksu algoritmi kuitenkin, kun ei sua ole mulle seurattavaksi tarjonnut.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vaan homman pointti oli että se suositteli noita em. hahmoja seurattavaksi heti kun kirjauduin ensikerran sisään ennen kenkään stalkattavaksi merkkaamista.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Vaan homman pointti oli että se suositteli noita em. hahmoja seurattavaksi heti kun kirjauduin ensikerran sisään ennen kenkään stalkattavaksi merkkaamista.
Mulle kävi samantyyppinen juttu, tosin olivat ihan tuttuja tyypejä kaikki suositellut. Tuumin, että se kävi haistelemassa gmailin osoitekirjaa, tahi muuta koneelta löytyvää listaa. Toki en tällä väitä, että sulla olisi Tarja ja Conan sähköpostiystävinä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulle kävi samantyyppinen juttu, tosin olivat ihan tuttuja tyypejä kaikki suositellut. Tuumin, että se kävi haistelemassa gmailin osoitekirjaa, tahi muuta koneelta löytyvää listaa. Toki en tällä väitä, että sulla olisi Tarja ja Conan sähköpostiystävinä.
Voi olla. Mutta siinä tapauksessa gmailin osoitekirja on sangen julkinen koska en gmailin salasanaa missään vaiheessa antanut.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Voi olla. Mutta siinä tapauksessa gmailin osoitekirja on sangen julkinen koska en gmailin salasanaa missään vaiheessa antanut.
Eikös selaushistoriaan jää jonkun sortin @-merkeillä varustettuja jälkiä, kun nettipostilla kirjoittelee, niiko mailto:pyry.fagerström@onanistikilta.fi?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eikös selaushistoriaan jää jonkun sortin @-merkeillä varustettuja jälkiä, kun nettipostilla kirjoittelee, niiko mailto:pyry.fagerström@onanistikilta.fi?
Varmaan? Mistäs näitä tietää.

Mä oon sitä mieltä että tää on noituutta koko homma.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
EI TOLLASTA PYRY ÄSSÄÄ OLE TWITTERISSÄ LAIN!

JUOPPOHULLU!!!!! SEKOPÄÄ!!! MODE!!!!
Käytin mä sitä toistakymmentä minuuttia. Saatuani ruudun täyteen jonkun ihan totaalirandomin muikin sekä Alonson espanjankielisiä päivityksiä totesin että tunkkinne.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, 2 forumistia huomasi että jouduin twiittini kanssa telkkariin.:eek: