Selventäiskö?
Selvensi muttei naurata toi strippi lain. Vaikka oleen sairaan huumorin ystävä.
Selventäiskö?
Olen oman elämäni Mosse, en löydä hauskuuspointtia tuosta. Edes mitään löysää fingerporimaista kuivahuumorijujua. Jos hauskuus on tuo että pedofilia, höhöhö niin onpa aika kehno sarjakuvatus.
Olen oman elämäni Mosse, en löydä hauskuuspointtia tuosta. Edes mitään löysää fingerporimaista kuivahuumorijujua. Jos hauskuus on tuo että pedofilia, höhöhö niin onpa aika kehno sarjakuvatus.
Miksi luonnossa ei koskaan näe vanhuuteen kuolleita eläimiä? Eläimiähän on paljon enemmän kuin ihmisiä, miksi silti kuolleiden eläinten näkeminen rajoittuu metsästysreissuihin ja ikkunoihin törmänneisiin pikkulintuihin?
Menevätkö kaikki hirvet, sorsat ja ketut kuolemaan johonkin mystiseen koloon, josta löytyy miljoonien muumioituneiden eläinten hautakammio?
Luonollista kuolemaa tapahtuu luonnossa hyvin vähän, kun elukka vanhenee joku poimii sen. Norsuja kupsahtelee ittekseen, kun ovat niin helvetin isoja, ettei kukaan jaksa niitä pyydystää edes vanhoina ja raihnaisina.
Kyllä norsujenkin raadot syödyksi tulee.
Ja mikäli otus on kuollakseen vanhuuteen, se jättää lauman hyvissä ajoin ja menee piiloon kuolemaan, jottei vaaranna muuta laumaa.
Mä löysin kerran ruskettuneen muumion.
Mä löysin kerran homomuumion.
What does the fox say?
Touch me.
Kop. I wanna feel your body.
I wanna give you all my tender loving tonight