Wohoo! Hieho!
Nyt lähti Whippies multiin. On aika astua halvempaan kauteen. 10 Megaa luulisi riittävän meheesti.
Osaiskohan joku kertoa mulle, miksi kukaan pukisi päälleen legginssit ja farkkusortsit päällekkäin?
Siksi, että ne on epämukavammat toisin päin puettuna!
En tiedä nopeammista yhteyksistä, mutta minun varayhteydeksi ja satunnaiseen matkasurffailuun ottamani megainen mokkulayhteys pätkii niin, ettei siitä pääasialliseksi yhteydeksi ole. Toimii 3G-nopeudella lähinnä satunnaisesti. Riippuu varmaan vähän paikasta, mutta kotona pitäisi kentän olla kyllä kunnossa ja stabiili, mutta silti mokkula pätkii.Ajattelin heivata 38 euron lankaliittymän kuuseen ja pärjätä 13,90 hintaisella mokkelssonilla tästä eteenpäin.
En siis suosittele heittäytymään pelkän mokkulan varaan testaamatta sitä ensin jonkin aikaa.
Testijakso täytyy toki ottaa ennen kuin pätkäisee langat pois.
No shit?
Osaiskohan joku kertoa mulle, miksi kukaan pukisi päälleen legginssit ja farkkusortsit päällekkäin? Toi yhdistelmä on kai muotia, mutta minä en vaan millään käsitä sen hienoutta.
Osaiskohan joku kertoa mulle, miksi kukaan pukisi päälleen legginssit ja farkkusortsit päällekkäin? Toi yhdistelmä on kai muotia, mutta minä en vaan millään käsitä sen hienoutta.
Jaa päällekkäin? Että niinku ensin legginsit ja sitten siihen päälle nuorisohoususordet? Eihän se olekaan hienoa, vaan todella tyhmää, kun legginsit on lanteilta nilkkoihin ja sordet siinä päällä lantiolta kainaloihin. Vitunmoisen urpoa.
En tiedä nopeammista yhteyksistä, mutta minun varayhteydeksi ja satunnaiseen matkasurffailuun ottamani megainen mokkulayhteys pätkii niin, ettei siitä pääasialliseksi yhteydeksi ole. Toimii 3G-nopeudella lähinnä satunnaisesti. Riippuu varmaan vähän paikasta, mutta kotona pitäisi kentän olla kyllä kunnossa ja stabiili, mutta silti mokkula pätkii.
En siis suosittele heittäytymään pelkän mokkulan varaan testaamatta sitä ensin jonkin aikaa.
Mistä johtuu, että toiset pystyvät aivastelemaan paljon enemmän kuin toiset? Esim. eräs duunikaveri pystyy aivastelemaan 10 aivastuksen sarjan, kun taas itse pystyn maksimissaan kaden aivastuksen "putkeen".
Välillä on tullut viiden aivastuksen komboja neljästi minuutin sisään.
Mistä johtuu, että toiset pystyvät aivastelemaan paljon enemmän kuin toiset? Esim. eräs duunikaveri pystyy aivastelemaan 10 aivastuksen sarjan, kun taas itse pystyn maksimissaan kaden aivastuksen "putkeen".