Albert Oil
Hippi ja juntti
Jos se mailmanloppu tulis mutta itse jostain kumman syystä jäiskin henkiin ainoana inehmona tänne näin niin kauanko pysyis hengissä?
Jos se mailmanloppu tulis mutta itse jostain kumman syystä jäiskin henkiin ainoana inehmona tänne näin niin kauanko pysyis hengissä?
ABC:n antimilla vois pysyä hengissä ehkä...vuoden? Mutta sitten pitäis vissiin alkaa suunnata etelää kohti ja hedelmäpuiden äärelle.
Miksi maidossa on suolaa?
Puolipöhkölle täydet pisteet Törppäyksestä.
Ei ollut puhdas Täystörnäys, koska muiden viestejä ehti väliin.
Tää on muuten yks niistä ajatusleikeistä, joita mietin kun en tahdo saada unta: Mitä alkaisin tehdä, miten toimisin jne. jne.
Vittu saanu viime yönä unta kun mietin, että oonko mä inehmo ja jos oon niin mikä se on.
Onko muilla DNA Welhon kaapelissa roikkujilla ollu ongelmia viimesen vuorokauden toista aikana? Ainakin tää häiriöilmoitus on sivuilla. Ei lataa kuvia, yhteys pätkii yms. Tää sama vika ilmenee aina välillä. Aspassa hirvee jono eli varmaan enämpikin sit tästä samasta vaivasta kärsiviä.