Niin oli...repesin pariinkin otteeseen.JOC sanoi:Tääällähän on käynnissä parhaat jarnat koko forumilla![]()
Kannatetaanjaska sanoi:Tälläisiä jarnoja ei saa käydä kuin vapaassa/yleisessä asiakeskustelussa jää muilta huomaamatta.
Tämä pitää lisätä foorumin sääntöihin välittömästi!
Eihän anneta.:nope:Teemu-84 sanoi:Mutta jos nyt annettaisiin tämän asian jo olla![]()
JOC sanoi:Läppäri tuli kuntoon, verkkoasennus auttoi hienosti. Tässä kaverini erittäin selvät ohjeet:
eli asenna w2k3 server-siihen dhcp ja ris (remote installation service) löytyy add/remove programs ->windows components-conffaa dhcp-käynnistä valikosta admin tools -> remote installation service-add new image-cd asemaan-next, next next, next - muuta \\palvelimenip\remoteinst\oschooser\multilng.osc -> welcome.osc -vanhan welcome.osc n saa poistaa-muokkaa uutta welcome.osc: tä-laita sinne halutut kielet-buuttaa verkosta ja asenna
Helpon ja hauskan kuulosta vai mitä?
Hyvä että ratkesi. Ajattelin ehdottaa, että voisit kysyä OoPee:lta.Teemu-84 sanoi:Nyt joudun turvautumaan muiden apuun.. Ennen tätä kovalevyn leviämistä jäi bitlordilla lataus kesken. Olin laittanut latauskohteeksi irtolevyni, ja asemana oli G. Nyt kun tökkään irtolevyn usb:llä koneeseen niin asemana onkin F. Mites tämän saa takaisin G:ksi?
EDIT Ongelma ratkesi..
haju sanoi:Hyvä että ratkesi. Ajattelin ehdottaa, että voisit kysyä OoPee:lta.![]()
haju sanoi:Hyvä että ratkesi. Ajattelin ehdottaa, että voisit kysyä OoPee:lta.![]()
Älä yhtään ala vittuilemaan mulle. Oonko mä pyytänyt sulta jotain neuvoja, häh! :jaska:OoPee sanoi:
haju sanoi:Oonko mä pyytänyt sulta jotain neuvoja, häh! :jaska:
Googleta nyt ainakin ja lisäks kato vaikka joltaki antivirussivulta mitä ovat.sooda sanoi:Aamupäivällä klo 11.40 pistin virusohjelmia skannaamaan systeemin. Just viimeinen eli A-Squaredin ohjelma lopetti ja ilmoitti löytäneensä seur. kamaa:
-Heuristic dialer,
-Riskware.Risktool.Win32.reboot.f,
-Riskware.Risktool.Win32.Processor.20,
-Riskware.Downloader.Win32.Winfixer.t
-Trace. Tracking cookie
Mitä niille olisi pitänyt tehdä? Pistin karanteeniin. Ei kai ne karkaa sieltä?
sooda sanoi:Aamupäivällä klo 11.40 pistin virusohjelmia skannaamaan systeemin. Just viimeinen eli A-Squaredin ohjelma lopetti ja ilmoitti löytäneensä seur. kamaa:
-Heuristic dialer,
-Riskware.Risktool.Win32.reboot.f,
-Riskware.Risktool.Win32.Processor.20,
-Riskware.Downloader.Win32.Winfixer.t
-Trace. Tracking cookie
Mitä niille olisi pitänyt tehdä? Pistin karanteeniin. Ei kai ne karkaa sieltä?