kouvotsvoni
Banjottu
Mistä minä semmosem tähän hätään?No mitä dumppi kertoo?
Mistä minä semmosem tähän hätään?No mitä dumppi kertoo?
Sähän sen kerroit.Mistä minä semmosem tähän hätään?
E:\Windows\Minidump\021315-18735-01.dmp
Flash muuten kyykyttää prossaa ihan perkuleesti. Eli jos powerin prossulle antamassa linjassa jännite heittelee, niin kone kaatuu todennäköisesti, kun flashiä pyörittää.Ongelmat jatkuneet... En tajua en sitten alkuunkaan, että miksi tämä kone ei tee yhteistyötä Flashplayerin kanssa. Monesti asentanut pois ja sitten uudestaan. Aina sama juttu, että kaatuilee ihan itsekseen, vaikkei mikään Flashia vaatinut nettipeli olisikaan päällä...siis tulee virheilmoitus, että Flashplayer kaatunut.
Nyt sitten vähän ajan sisään kahdesti koneen ruutu jumahtanut kesken pelaamisen, joten diagnosoin vittuilevan Flashplayerin olevan syypää.
En jaksa edelleenkään harkita uusia powereita tai näytönohjaimia, vaan uninstalloin Flashplayerin ja olenpahan sitten pelaamatta. JOS edelleen kone sattuu kaatumaan, niin sitten harkitsen jotain muuta.
Aivan turhaa hommaa, jos vanha kone pukkaa bluescreeniä :nope:Seuraava askel taistelussani, piitahnat vaihdella. Kalja palkalla yksi työtön data nomi meinasi homman tulla hoitamaan.
Mikä sen koneen kokoonpano muuten on?Niin että vähänkään tehoja vaatiessa prossun lämpö nousee yli 70 asteen, ja ei ole lämpö ongelmana? Saas nähdä mitä piitahna tekee. Jollei mitään, niin saan tuolta noin vähän modernimpaa palikkaa lätkittyä.
Mulla oli aina viime syksyyn asti koneessa Intelin vakijäähdytin prossulla, kunnes eräässä Arma II - pelisessiossa alkoi kuin taikaiskusta aamuyön pikkutunneilla parin sekunnin välein toistuvat pysähdykset...Niin että vähänkään tehoja vaatiessa prossun lämpö nousee yli 70 asteen, ja ei ole lämpö ongelmana? Saas nähdä mitä piitahna tekee. Jollei mitään, niin saan tuolta noin vähän modernimpaa palikkaa lätkittyä.
70 astetta kuormituksen alla kuulostaa ainakin mun korvaa ihan OK:lta.Niin että vähänkään tehoja vaatiessa prossun lämpö nousee yli 70 asteen, ja ei ole lämpö ongelmana? Saas nähdä mitä piitahna tekee. Jollei mitään, niin saan tuolta noin vähän modernimpaa palikkaa lätkittyä.