Tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä tietokoneista II

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Joku it-jehu töissä joskus lähetti laskelman paljonko yhden arkin tulostus maksaa konekulut huomioiden. Kaksipuoleinen mustavalkopaperi tais olla jotain puoli centtiä. Paljon saa 400 eurollakin tulostaa. Sen jehun pointti oli kyseenalaistaa kannattaako esim. merkityksellisiä sähköposteja tulostaa.
Tilanne muuttuu kovin kun ulkopuolinen virma hoitaa ylläpidon ja jok'ikinen tuloste maksaa. Erikseen.

Mm. värillinen tuloste monta kertaa kalliimpi kuin mustavalkoinen.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin. 400 euroa ottavat tiedostojen palauttamisesta. Kolme viikkoa kestää. Työläs urakka. "Tällaista käy tämäntyyppisten Kingstonien kanssa tosi usein".

Meniskö myymään itseään että sais rahat kasaan vai antaisko olla?
Onko sitten edes varmaa, että onnistuisi.

Pyri sinne firmaan palkattomaan työharjoitteluun ja opettele siinä ohessa se palauttaminen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Pyri sinne firmaan palkattomaan työharjoitteluun ja opettele siinä ohessa se palauttaminen.
Sen jälkeen voi ruveta palauttelemaan muittenkin muisteja, kolmella sadalla. :idea:
Kääntyy vielä takaisku voitoks.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Näin. 400 euroa ottavat tiedostojen palauttamisesta. Kolme viikkoa kestää. Työläs urakka. "Tällaista käy tämäntyyppisten Kingstonien kanssa tosi usein".

Meniskö myymään itseään että sais rahat kasaan vai antaisko olla?
kingston.com/en/flash/media_recover

Tota oot varmaan jo kokeillut.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mikä ***** noita läppäreiden mallimerkintöjä oikein vaivaa?
Sama mallimerkintä, mutta tarkemmin tutkittuna toisessa saattaa olla eri prosessori, eri määrä muistia, eri näytönohjain ja vieläpä kiintolevy jossakin mallissa SSD ja toisessa perinteinen mekaaninen.
Nuohan on ihan eri koneita! ÄÄÄÄÄH½!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mikä ***** noita läppäreiden mallimerkintöjä oikein vaivaa?
Sama mallimerkintä, mutta tarkemmin tutkittuna toisessa saattaa olla eri prosessori, eri määrä muistia, eri näytönohjain ja vieläpä kiintolevy jossakin mallissa SSD ja toisessa perinteinen mekaaninen.
Nuohan on ihan eri koneita! ÄÄÄÄÄH½!
Niin ovat.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mikä ***** noita läppäreiden mallimerkintöjä oikein vaivaa?
Sama mallimerkintä, mutta tarkemmin tutkittuna toisessa saattaa olla eri prosessori, eri määrä muistia, eri näytönohjain ja vieläpä kiintolevy jossakin mallissa SSD ja toisessa perinteinen mekaaninen.
Nuohan on ihan eri koneita! ÄÄÄÄÄH½!
Sen vuoksi on tyyppinumerot.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Niin justiinsa. Kun netissä yrittää tehdä vertailuja niin tuonnehan on helppo kurkata. <- sarkasmia; sinne ei ole helppo kurkata
Elä vittuile kun et ossoo.
Kuka muka nykyään enää vertailee netissä?!?!
Sen voi tehdä kätevämminkin...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tarttis hommata tietokoneeseen uusi hiiri. Oisko ehdotuksia?
Hintaluokka semmonen max. 10 000,00€, mielellään ei kovin paljon yli, mun tarttee maksaa vuokra tässä kuussa hei mut enhän mä asu vuokralla?!?!? Mitä tämä on?!?!?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tarttis hommata tietokoneeseen uusi hiiri. Oisko ehdotuksia?
Hintaluokka semmonen max. 10 000,00€, mielellään ei kovin paljon yli, mun tarttee maksaa vuokra tässä kuussa hei mut enhän mä asu vuokralla?!?!? Mitä tämä on?!?!?
Oot luvanut maksaa mun vuokran. Ai mut eihän mulla ole vuokraa. Mitä tämä on???????
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itellapoika oli kai kuullut mun muistitikkutuskailuni ja toi luukun välityksellä mulle tänään uuden. Erityismaininta hienosta postimerkkitaiteesta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mutta mitäs tämä nyt on?

"SSL-palvelin ei luultavasti ole enää käytössä." toruu kone, kun yritän mennä maksamaan asian, jolla olisi jo vähän kiirekin eikä päästä pankin sivulle. Lisätietoja:
"Salatun yhteyden muodostaminen palvelimeen ei onnistu. Verkkosivusto on voinut toimia normaalisti aiemmin, mutta nyt sen palvelimessa on ongelma. Yhdistäminen tällaisiin sivustoihin heikentää kaikkien käyttäjien tietoturvaa, joten se on poistettu käytöstä."

Pääsen siis pankin sivuille ihan normaalia kautta mutta en linkkinä. Mitäs mitäs??
 
Ylös