mustakaari
"Se on juurikin näin"
Mitä tästä opimme? Emme mitään.
Tilanne muuttuu kovin kun ulkopuolinen virma hoitaa ylläpidon ja jok'ikinen tuloste maksaa. Erikseen.Joku it-jehu töissä joskus lähetti laskelman paljonko yhden arkin tulostus maksaa konekulut huomioiden. Kaksipuoleinen mustavalkopaperi tais olla jotain puoli centtiä. Paljon saa 400 eurollakin tulostaa. Sen jehun pointti oli kyseenalaistaa kannattaako esim. merkityksellisiä sähköposteja tulostaa.
Onko sitten edes varmaa, että onnistuisi.Näin. 400 euroa ottavat tiedostojen palauttamisesta. Kolme viikkoa kestää. Työläs urakka. "Tällaista käy tämäntyyppisten Kingstonien kanssa tosi usein".
Meniskö myymään itseään että sais rahat kasaan vai antaisko olla?
Sen jälkeen voi ruveta palauttelemaan muittenkin muisteja, kolmella sadalla. :idea:Pyri sinne firmaan palkattomaan työharjoitteluun ja opettele siinä ohessa se palauttaminen.
kingston.com/en/flash/media_recoverNäin. 400 euroa ottavat tiedostojen palauttamisesta. Kolme viikkoa kestää. Työläs urakka. "Tällaista käy tämäntyyppisten Kingstonien kanssa tosi usein".
Meniskö myymään itseään että sais rahat kasaan vai antaisko olla?
Niin ovat.Mikä ***** noita läppäreiden mallimerkintöjä oikein vaivaa?
Sama mallimerkintä, mutta tarkemmin tutkittuna toisessa saattaa olla eri prosessori, eri määrä muistia, eri näytönohjain ja vieläpä kiintolevy jossakin mallissa SSD ja toisessa perinteinen mekaaninen.
Nuohan on ihan eri koneita! ÄÄÄÄÄH½!
Sen vuoksi on tyyppinumerot.Mikä ***** noita läppäreiden mallimerkintöjä oikein vaivaa?
Sama mallimerkintä, mutta tarkemmin tutkittuna toisessa saattaa olla eri prosessori, eri määrä muistia, eri näytönohjain ja vieläpä kiintolevy jossakin mallissa SSD ja toisessa perinteinen mekaaninen.
Nuohan on ihan eri koneita! ÄÄÄÄÄH½!
Kaikissa ei näytä olevan sellaista, tai on hyvin piilotettu.Sen vuoksi on tyyppinumerot.
Akun alla tai jossain.Kaikissa ei näytä olevan sellaista, tai on hyvin piilotettu.
Niin justiinsa. Kun netissä yrittää tehdä vertailuja niin tuonnehan on helppo kurkata. <- sarkasmia; sinne ei ole helppo kurkataAkun alla tai jossain.
Kuka muka nykyään enää vertailee netissä?!?!Niin justiinsa. Kun netissä yrittää tehdä vertailuja niin tuonnehan on helppo kurkata. <- sarkasmia; sinne ei ole helppo kurkata
Elä vittuile kun et ossoo.
Taitaa olla sitä pääkallosalmiakin puutetta, josta on on ollut kovasti puhetta täkäläisessä mediassa. Sehän aiheuttaa mm. adhdcdteetä.Heh, Kalle sekoilee tahnapäissään.
Oot luvanut maksaa mun vuokran. Ai mut eihän mulla ole vuokraa. Mitä tämä on???????Tarttis hommata tietokoneeseen uusi hiiri. Oisko ehdotuksia?
Hintaluokka semmonen max. 10 000,00€, mielellään ei kovin paljon yli, mun tarttee maksaa vuokra tässä kuussa hei mut enhän mä asu vuokralla?!?!? Mitä tämä on?!?!?