Zervuska Haidis
Well-known member
Painukaa hiki pinkot maisteri professorit sinne yli opistoonne vittu!
miten se eroaa normaalista? :doubtful:... ja sain kuulla nenäkkäitä kommentteja.
On. Alistuin tilanteeseen jo. Ideoita?Luin tästä säikeestä, että Albäärt tarvitsisi apua tikun palauttamisessa.
Onko tilanne edelleen voimassa?
- Tekosormi täppärin näpläämiseen (oma tahtoo kulua liikaa)Ideoita?
Tuo se mulle, niin mä voin sit PALAUTTAA sen sulle!!!!111!On. Alistuin tilanteeseen jo. Ideoita?
Tuo se mulle, niin mä voin sit PALAUTTAA sen sulle!!!!111!
Ok. Vieläkö sun osoite on Karanojan Kaatopaikka 6?Tuo se mulle, niin mä voin sit PALAUTTAA sen sulle!!!!111!
Joo, sinne vaan!Ok. Vieläkö sun osoite on Karanojan Kaatopaikka 6?
Hanki omena.Läppärin aukeamisessa kesti tänä aamuna 2 tuntia. Kun viimein sai itsensä auki, oli sieltä kadonnut mm. Office ja Chrome. Hyvin menee taas.
Miksiköhän mä edes yritän tulla toimeen teknisten laitteiden kanssa?
Toisissa läppäreissä on sellainen vipstaaki, jota pitää liikuttaa tai painaa kannen aukaisemiseksi. Toinen huomioon otettava asia on aukaiseminen saranapuolen vastakkaiselta sivulta.Läppärin aukeamisessa kesti tänä aamuna 2 tuntia.
Oliskohan tullut päivityksiä. Ainakin minulla se kesti tällä kertaa erityisen kauan. Kone meinasi lentää kadulle.Läppärin aukeamisessa kesti tänä aamuna 2 tuntia. Kun viimein sai itsensä auki, oli sieltä kadonnut mm. Office ja Chrome. Hyvin menee taas.
Miksiköhän mä edes yritän tulla toimeen teknisten laitteiden kanssa?
Päivitykset ei tarkoita, että KONEELTA HÄVIÄÄ KAIKKI HELVATANPERKALEENSAAKELI!Oliskohan tullut päivityksiä. Ainakin minulla se kesti tällä kertaa erityisen kauan. Kone meinasi lentää kadulle.