Selvensi muttei naurata toi strippi lain. Vaikka oleen sairaan huumorin ystävä.Selventäiskö?
Selvensi muttei naurata toi strippi lain. Vaikka oleen sairaan huumorin ystävä.Selventäiskö?
Olis vaikka turauttanut paskat noiden levyjen päälle!Olen oman elämäni Mosse, en löydä hauskuuspointtia tuosta. Edes mitään löysää fingerporimaista kuivahuumorijujua. Jos hauskuus on tuo että pedofilia, höhöhö niin onpa aika kehno sarjakuvatus.
Fingerpori ollut paska jo jonkun aikaa.Olen oman elämäni Mosse, en löydä hauskuuspointtia tuosta. Edes mitään löysää fingerporimaista kuivahuumorijujua. Jos hauskuus on tuo että pedofilia, höhöhö niin onpa aika kehno sarjakuvatus.
Luonollista kuolemaa tapahtuu luonnossa hyvin vähän, kun elukka vanhenee joku poimii sen. Norsuja kupsahtelee ittekseen, kun ovat niin helvetin isoja, ettei kukaan jaksa niitä pyydystää edes vanhoina ja raihnaisina.Miksi luonnossa ei koskaan näe vanhuuteen kuolleita eläimiä? Eläimiähän on paljon enemmän kuin ihmisiä, miksi silti kuolleiden eläinten näkeminen rajoittuu metsästysreissuihin ja ikkunoihin törmänneisiin pikkulintuihin?
Menevätkö kaikki hirvet, sorsat ja ketut kuolemaan johonkin mystiseen koloon, josta löytyy miljoonien muumioituneiden eläinten hautakammio?
Kyllä norsujenkin raadot syödyksi tulee.Luonollista kuolemaa tapahtuu luonnossa hyvin vähän, kun elukka vanhenee joku poimii sen. Norsuja kupsahtelee ittekseen, kun ovat niin helvetin isoja, ettei kukaan jaksa niitä pyydystää edes vanhoina ja raihnaisina.
Juu, juu. Mutta olen telkkarista nähnyt, kun ne suree vanhuuteen kaatuneensa lajikumppanin vierellä.Kyllä norsujenkin raadot syödyksi tulee.
Uuteen kotiin?Ja mikäli otus on kuollakseen vanhuuteen, se jättää lauman hyvissä ajoin ja menee piiloon kuolemaan, jottei vaaranna muuta laumaa.
Tämä riittääkin tästä aiheesta.Mä löysin kerran ruskettuneen muumion.
Joo se oli mun. Kyllästyin jo heitin pois, sitäpaitti se oli vittumainen puhdistaa pölyistä. Kiva, jos löyty käyttöö.Mä löysin kerran homomuumion.
Touch me.What does the fox say?
Kop. I wanna feel your body.Touch me.
I wanna give you all my tender loving tonightKop. I wanna feel your body.
Ne vei mun saaaaaano saaaaaaaano sanomalehden.I wanna give you all my tender loving tonight