Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Noniin, nyt päästiin eroon noista mikon kuvista, kun siirryttiin seuraavalle aukeamalle.
Jätkä on eri aukeemalla. Huikeeta. Vähän kun juttelis tulevaisuuteen. Tai menneisyyteen.Noniin, nyt päästiin eroon noista mikon kuvista, kun siirryttiin seuraavalle aukeamalle.
Posts per page: 50.Jätkä on eri aukeemalla. Huikeeta. Vähän kun juttelis tulevaisuuteen. Tai menneisyyteen.
Tiedätkö miksi niin kuuluu olla?Posts per page: 50.
Niinkuin sen kuuluukin olla.
Koska *Tito*Tiedätkö miksi niin kuuluu olla?
:frown:Posts per page: 50.
Niinkuin sen kuuluukin olla.
Kerron nyt kumminkin::frown:
Mä en tiedä montako niitä mulla on per page tai ees mistä sen näkee tai saa muutettua. Eikä oikeestaan kiinnosta. :frown: Vaikka niin kuuluiskin nyt kuulemma sit olla.
Koska apinat saavat muuten kylmän vesisuihkun päällensä.Tiedätkö miksi niin kuuluu olla?
Tähän on hyvä lopettaa tältä päivää!Koska apinat saavat muuten kylmän vesisuihkun päällensä.
Ihan hyvä kysymys. En tosin tiedä vastausta.Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta en ole varma: Onko toisen käyttäjän salasanan ja nimimerkin esim. Facebookissa laitonta? Kysyn siksi, koska mun kamu kerto, että sen ''kaveri'' kuulemma on näin tehnyt.
Toivottavasti saataisiin tähän pikapuolin vastaus vaikkapa nimimerkiltä Kapteeni Haudi.Ihan hyvä kysymys. En tosin tiedä vastausta.
Ei AJ siinä varsinaisesti kysynyt, se vaan vastas.Ihan semmonen yks tyhmä kysymys vaan olis, ettänotta mitähän yllä kysyttiin?
Ei AJ siinä varsinaisesti vastannut, se vaan totes.Ei AJ siinä varsinaisesti kysynyt, se vaan vastas.
Oliko tämä nyt vastaus vai toteamus?Ei AJ siinä varsinaisesti vastannut, se vaan totes.