Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tuo lienee lähtenyt siitä, että naisen euro on 80 senttiä tahi markka-aikaan tietysti naisen markka on 80 penniä. Sillähän tarkoitetaan sitä, että koska mies tienaa jostain hommasta euron, niin naisen pitäisi tienata jostain toisesta hommasta se sama euro, mutta eipä tienaakaan, koska naisen palkat ovat (muka) keskimäärin 80% miesten palkoista. Tuo 60 senttiä taas tarkoittanee sitä, että eläke on maksimissaan 60% palkasta.

Eli ilmeisesti eläkkeelläkin pitäisi saada sama raha kouraan kuin töissä käydessään, vaikkei enää sen eteen mitään teekkään.

Mitä se sitten oikeasti tarkoittaa? No kyseessä lienee sama juttu kuin se, että jos joku sanoo, että jokin asia on kaks kertaa isompi kuin joku toinen, niin se yleensä tarkoittaa, että se on kaksinkertainen eikä, että se on oikeasti kaksi kertaa isompi, eli kolminkertainen.

Eli tahtoo sanoa, että eläkeläisellä on maksimissaan 60% niistä tuloista, mitä töissä vielä oleva saa palkaksi. Poislukien naiseläkeläinen, jonka euro on siis oikeastaan vain 48 senttiä.
Helvetti että on yksinkertainen asia onnistuttu vääristämään umpi-ymmärrettämättömään muotoon tyhmällä "euron arvo" hassuttelulla. Menee ryhmään kyrsivät nykysanonnat.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Onko halloweenasu täydellisen epäonnistunut vaiko onnistunut kun pukeudut Kimi Räikköseksi ja paras veikkaus peiteidentiteetistäsi on himorunkkari?
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Onko halloweenasu täydellisen epäonnistunut vaiko onnistunut kun pukeudut Kimi Räikköseksi ja paras veikkaus peiteidentiteetistäsi on himorunkkari?
Riippunee siitä onko kyseinen hahmo sitä.


Mua alko mietityttämään, että jos kalsarikännit hankitaan pelkät kalsarit jalassa niin mites sitten perskännit?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Onkohan potunkuorissa jotain vatsalaukkua ärsyttävää ainesta? Oon vähän huomioinut jotain sen tapaista ja nykysi tuleekin kuorittua varsin ohutkuorisetki potut.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Onkohan potunkuorissa jotain vatsalaukkua ärsyttävää ainesta? Oon vähän huomioinut jotain sen tapaista ja nykysi tuleekin kuorittua varsin ohutkuorisetki potut.
Joo. Niin kantsii tosiaan tehdä ja sitten syödä ne kuoret. Sisällöstä voi sitten tehdä vaikka alkoholia. Polttoainekäyttöön tietenkin!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ihmettelin kun kesti kännykällä aueta tämä sivu.

No eikö joku juustopää ollut postannut tänne joskus Alatalon kuvan ja toinen pässi quotannut sen vielä.:confused::(
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Ihmettelin kun kesti kännykällä aueta tämä sivu.

No eikö joku juustopää ollut postannut tänne joskus Alatalon kuvan ja toinen pässi quotannut sen vielä.:confused::(
Mihinkäs tuolla ylläpidossa päädyttiin:
Niin kuin olen sanonut että ei tätä forumia kannata moderoida sillä perusteella että osa käyttäjistä ei osaa käyttää mobiiliselaintaan oikein. Lisäksi forumin asetuksista saa kuvat pois päältä jos ne häiritsee selaamista. Mun mielestä on aika hölmöä että kaikki joutuvat ajattelemaan Mossen/FM08:aasin mobiiliselaamista postatessaan kuvia vain siksi että kyseiset henkilöt eivät osaa käyttää laitteitaan oikein. Vielä hölmömpää on haukkua kuvan postannut henkilö vitun idiootiksi kun se vitun idiootti taitaa löytyä peilistä. Suosittelen asentamaan sen Opera Minin tai sitten Opera Mobilen ja laittamaan Opera Turbo-moodin päälle. Avautuu sivut ihan nopeasti 2G-nopeuksillakin niin ei kulu akkukaan niin nopeasti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös