Renngeist
Soldiers of Antisthenes
En mä sitä puolustele, ei se vaan ihan hirveesti haitaakaan.Sitäpaitsi mä en edelleenkään ymmärrä mitä puolustamista tuossa henkilökohtaisten tietojen keruussa ja tallennuksessa oikein on.
En mä sitä puolustele, ei se vaan ihan hirveesti haitaakaan.Sitäpaitsi mä en edelleenkään ymmärrä mitä puolustamista tuossa henkilökohtaisten tietojen keruussa ja tallennuksessa oikein on.
Olen käyttänyt :thumbup:Vittu vaihan lynxiin.
Samoin, tais olla peräti ensimmäinen käyttämäni selain ylipäätään.Olen käyttänyt
Hyvä jottet meille ainakaan kertonut:wink:Lisääntymisikäisenä naisena tulee mieleen myös, etten välttämättä haluaisi esim. potentiaalisten työnantajien näkevän hakuhistoriastani vauvakuumeen merkkejä tms.
Kuulemma Iso8:n lempieläin :frank:
Lynx lynx
Näyttää vähän Helmisen Raipelta.Kuulemma Iso8:n lempieläin :frank:
Meinasin laittaa niinkin, mutta... :wink:Kuulemma Iso8:n lempieläin :frank:
Ei Iso8 näytä Raipelta, Iso8 näyttää Jukka Alkulalta.Näyttää vähän Helmisen Raipelta.
Onko nuo ilveksen korvat tuossa paidassa keskellä?
On. Ja ilveksen korvatupsut on tuossa naamassa sivuilla.Onko nuo ilveksen korvat tuossa paidassa keskellä?
Jukka Alkula maksaa huutonetissä kaiken voittamansa tasarahalla.Niin ja paljonkas Jukka Alkula maksaa Huuto.netissä?
Nonih, Mehellä turpakeikka tiedossa :frank:Tästä tulee kyllä räjähdys kun Iso itte saapuu maisemoilleen. Nyt jo tutajaa puntti. Olisko sittenkin pitäny sanoo, että Iso näyttää Oiva Oijennukselta? Sitähän se numero 8 kuitenkin tarkottaa. Legendaarinen Oippa. Ei kai siellä Taparaassa muita kaseja ole ollut?
Mitähäääääää?? Janne Ojanen on legenda.Tästä tulee kyllä räjähdys kun Iso itte saapuu maisemoilleen. Nyt jo tutajaa puntti. Olisko sittenkin pitäny sanoo, että Iso näyttää Oiva Oijennukselta? Sitähän se numero 8 kuitenkin tarkottaa. Legendaarinen Oippa. Ei kai siellä Taparaassa muita kaseja ole ollut?